XXL Nutrition

vraag over voeding en Kuur

Carpenoctum

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
58kg
Vetpercentage
8%
Beste allen,
Ik heb een aantal vragen en hoop dat iemand mij er een beetje mee kan helpen.
De afgelopen 7 jaar heb ik qua sport een beetje stilgestaan ivm met eigen zaak en werk etc. Sinds een ruime tijd heb ik het weerk goed opgepakt.
Ik heb bij de sportschool een personal coach ingehuurd en deze heeft een voedingsschema en workout schama inelkaar gezet voor mij. Door het niet veel sporten ( goed eten en drinken ) zat ik op een Body fat % van 21,4 ( wat uiteraard erg hoog is ) :( ( Dit is ook echt handmatig gemeten dmv vetmetertang etc. Na een intensieve schema te hebben gevolgd , ben ik in 5 maanden van 21,4 gezakt naar 8,3 % Body fat :).

Nu de dingen erg lekker gaan en ik laag in mijn vetgehalte zit, zit ik er over na te denken om een kuurtje te gaan doen:
Turinabol met Test. Over de suplementen weet ik al voldoende. Echter gaat mijn vraag meer over eetpatroon gedurende zo een dergelijke kuur.

Mijn coach wil mij er niet mee helpen omdat hij " anti " kuren is, vandaar dat ik ook met mijn vragen niet bij hem terecht kan.

Momenteel ziet mijn eetschema er zo uit:
( door mijn late werktijden, sta ik dus ook later op )

11.30 : 40 gram All Bran Plus met 250 ml Magere Melk
200 ml versgeperste sinaasappel
13.30 : 1 stuk fruit ( Banaan of Appel of Peer )
200 ml. Optimel Drink
15.30 : 2 X brood ( of wasa Sport + Crackers ) met mager beleg
( kipfilet/10+ Kaas / appelpeerstroop )
250 ml. Optimel Drink
18.00 : 100 g. ( vis/kip of biefstuk ) , 150 Zilvervliesrijst/Volkoren Pasta
150 g. groenten
21.00 : 1 X Brood met mager beleg
200 ml. Optimel
23.00 : 1 X fruit gemend met 200 ml. magere yoghurt/magere 0% Kwark
of 1 glas eiwitshake

Koffie/thee& water onbeperkt(zonder suiker )
Sapjes met mate ( ivm Kcal )
Light frisdrank ipv gewone
minimaal alcohol ( in mijn geval geen )
Mager beleg: Kipfilet,Rosbief, ham(zonder vetrandjes) , 10+ of 20 + Kaas , slankie smeerkaas 20+ appel/perenstroop , banaan

Voor bakken en koken Pamspray

Door dit schema zit ik per dag op zo een 1200-1300 Kcal

Mijn vrag is, nu ik mijn kuur wil gaan doen, zal ik dan meer moeten eten? Zo ja , hoeveel meer? Die lage vetgehalte is wel erg mooi en ziet er erg strak uit, maar ik neem aan dat als ik massa wil gaan bouwen ik toch wel (iets)? meer moet gaan eten.

Even wat over mijzelf:

1.69 meter
58 Kg
8,3 % BF

Training 4 X per week ( splitschema )

Dag 1 : Borst , Rug , Biceps en onderarmen
Dag 2 : Benen, Kuiten, Schouders en triceps
Dag 3 : Borst, Rug , Biceps, onderarmen
Dag 4 : Benen, Kuiten, Schouders en Triceps

Buik pak ik alle vier de dagen mee.

Graag zie ik jullie reacties tegemoet en hoop dat iemand mij ermee zou kunnen helpen qua hoeveelheden die ik meer zou moeten gaan eten.

Damn kerel 1200kcal per dag???

Als ik jou was zou mezelf is goed in gaan lezen hier op 't forum!
En ga eerst maar is wat kg's pakken met natural trainen... Want 58kg en kuren zet geen zode aan de dijk.

No offence voor de rest, maar lees de sticky's hier op 't board;)

Greets

damn kerel 1200kcal per dag???

Als ik jou was zou mezelf is goed in gaan lezen hier op 't forum!
En ga eerst maar is wat kg's pakken met natural trainen... Want 58kg en kuren zet geen zode aan de dijk.

No offence voor de rest, maar lees de sticky's hier op 't board;)

greets

+1

Anabolen zijn geen wondermiddelen!!!

Kom over 2 jaar en 10 kilo spiermassa zwaarder maar terug met deze vragen.

Kuren is nog veels te vroeg voor jou en heeft totaal geen zin.

****ed up G.

• Topic Starter Topic Starter
Dank voor jullie berichten. Dat Anabolen geen wondermiddelen zijn dat weet ik ook wel. Ik heb mij tussen 1998-1999 helemaal verdiept in deze goederen.
Over de tijd dat ik sport, tja ik ben ergens in 1980 begonnen met vechtsport en wedstrijdzwemmen, heb dit gedaan tot ongeveer 1998 , dus ik heb van nature een heel andere bouw dan een BB bijv. Door mijn lage vetgehalt zie je uiteraard veel defenitie. Ook zijn bepaalde spiergroepen beter ontwikkeld dat de anderen. Bijvoorbeeld mijn benen en schouders.

Fitness/BB heb ik gedaan tussen 2001-2005 , dus het is niet dat ik een joch van 17 ben die net een half jaar traint. Ik sport nu al sinds me 4de dus dat is ruim 30 jaar nu.
Het feit dat ik maar 58 kilo weeg, tja , ik woog 5 maanden geleden ruim 74 kilo. Alleen had ik echter een vrij dikke pens ( drank en veel frituur) en uiteraard veel vocht.
Als antwoord op Arnold Schwarze , in 2 jaar 10 kg spiermassa lijkt mij erg veel maar goed ik kan mij vergissen.
Zoals ik al heb aangegeven; in de periode 2001-2005 ben ik met een goede workoutschema en gebruik van Creatines/Arginines ( en drie keer meer eten dan mijn hudige eetpatroon) misschien maar 2 of 3 kilo aangekomen aan spiermassa. Dus ik denk dat het ook met iemands z´n lichaamsbouw te maken heeft. maar nogmaals, ik kan mij vergissen.

Peace out guys!

Terug
Naar boven