Carpenoctum
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 8%
Beste allen,
Ik heb een aantal vragen en hoop dat iemand mij er een beetje mee kan helpen.
De afgelopen 7 jaar heb ik qua sport een beetje stilgestaan ivm met eigen zaak en werk etc. Sinds een ruime tijd heb ik het weerk goed opgepakt.
Ik heb bij de sportschool een personal coach ingehuurd en deze heeft een voedingsschema en workout schama inelkaar gezet voor mij. Door het niet veel sporten ( goed eten en drinken ) zat ik op een Body fat % van 21,4 ( wat uiteraard erg hoog is )
( Dit is ook echt handmatig gemeten dmv vetmetertang etc. Na een intensieve schema te hebben gevolgd , ben ik in 5 maanden van 21,4 gezakt naar 8,3 % Body fat
.
Nu de dingen erg lekker gaan en ik laag in mijn vetgehalte zit, zit ik er over na te denken om een kuurtje te gaan doen:
Turinabol met Test. Over de suplementen weet ik al voldoende. Echter gaat mijn vraag meer over eetpatroon gedurende zo een dergelijke kuur.
Mijn coach wil mij er niet mee helpen omdat hij " anti " kuren is, vandaar dat ik ook met mijn vragen niet bij hem terecht kan.
Momenteel ziet mijn eetschema er zo uit:
( door mijn late werktijden, sta ik dus ook later op )
11.30 : 40 gram All Bran Plus met 250 ml Magere Melk
200 ml versgeperste sinaasappel
13.30 : 1 stuk fruit ( Banaan of Appel of Peer )
200 ml. Optimel Drink
15.30 : 2 X brood ( of wasa Sport + Crackers ) met mager beleg
( kipfilet/10+ Kaas / appelpeerstroop )
250 ml. Optimel Drink
18.00 : 100 g. ( vis/kip of biefstuk ) , 150 Zilvervliesrijst/Volkoren Pasta
150 g. groenten
21.00 : 1 X Brood met mager beleg
200 ml. Optimel
23.00 : 1 X fruit gemend met 200 ml. magere yoghurt/magere 0% Kwark
of 1 glas eiwitshake
Koffie/thee& water onbeperkt(zonder suiker )
Sapjes met mate ( ivm Kcal )
Light frisdrank ipv gewone
minimaal alcohol ( in mijn geval geen )
Mager beleg: Kipfilet,Rosbief, ham(zonder vetrandjes) , 10+ of 20 + Kaas , slankie smeerkaas 20+ appel/perenstroop , banaan
Voor bakken en koken Pamspray
Door dit schema zit ik per dag op zo een 1200-1300 Kcal
Mijn vrag is, nu ik mijn kuur wil gaan doen, zal ik dan meer moeten eten? Zo ja , hoeveel meer? Die lage vetgehalte is wel erg mooi en ziet er erg strak uit, maar ik neem aan dat als ik massa wil gaan bouwen ik toch wel (iets)? meer moet gaan eten.
Even wat over mijzelf:
1.69 meter
58 Kg
8,3 % BF
Training 4 X per week ( splitschema )
Dag 1 : Borst , Rug , Biceps en onderarmen
Dag 2 : Benen, Kuiten, Schouders en triceps
Dag 3 : Borst, Rug , Biceps, onderarmen
Dag 4 : Benen, Kuiten, Schouders en Triceps
Buik pak ik alle vier de dagen mee.
Graag zie ik jullie reacties tegemoet en hoop dat iemand mij ermee zou kunnen helpen qua hoeveelheden die ik meer zou moeten gaan eten.
Ik heb een aantal vragen en hoop dat iemand mij er een beetje mee kan helpen.
De afgelopen 7 jaar heb ik qua sport een beetje stilgestaan ivm met eigen zaak en werk etc. Sinds een ruime tijd heb ik het weerk goed opgepakt.
Ik heb bij de sportschool een personal coach ingehuurd en deze heeft een voedingsschema en workout schama inelkaar gezet voor mij. Door het niet veel sporten ( goed eten en drinken ) zat ik op een Body fat % van 21,4 ( wat uiteraard erg hoog is )
( Dit is ook echt handmatig gemeten dmv vetmetertang etc. Na een intensieve schema te hebben gevolgd , ben ik in 5 maanden van 21,4 gezakt naar 8,3 % Body fat
.Nu de dingen erg lekker gaan en ik laag in mijn vetgehalte zit, zit ik er over na te denken om een kuurtje te gaan doen:
Turinabol met Test. Over de suplementen weet ik al voldoende. Echter gaat mijn vraag meer over eetpatroon gedurende zo een dergelijke kuur.
Mijn coach wil mij er niet mee helpen omdat hij " anti " kuren is, vandaar dat ik ook met mijn vragen niet bij hem terecht kan.
Momenteel ziet mijn eetschema er zo uit:
( door mijn late werktijden, sta ik dus ook later op )
11.30 : 40 gram All Bran Plus met 250 ml Magere Melk
200 ml versgeperste sinaasappel
13.30 : 1 stuk fruit ( Banaan of Appel of Peer )
200 ml. Optimel Drink
15.30 : 2 X brood ( of wasa Sport + Crackers ) met mager beleg
( kipfilet/10+ Kaas / appelpeerstroop )
250 ml. Optimel Drink
18.00 : 100 g. ( vis/kip of biefstuk ) , 150 Zilvervliesrijst/Volkoren Pasta
150 g. groenten
21.00 : 1 X Brood met mager beleg
200 ml. Optimel
23.00 : 1 X fruit gemend met 200 ml. magere yoghurt/magere 0% Kwark
of 1 glas eiwitshake
Koffie/thee& water onbeperkt(zonder suiker )
Sapjes met mate ( ivm Kcal )
Light frisdrank ipv gewone
minimaal alcohol ( in mijn geval geen )
Mager beleg: Kipfilet,Rosbief, ham(zonder vetrandjes) , 10+ of 20 + Kaas , slankie smeerkaas 20+ appel/perenstroop , banaan
Voor bakken en koken Pamspray
Door dit schema zit ik per dag op zo een 1200-1300 Kcal
Mijn vrag is, nu ik mijn kuur wil gaan doen, zal ik dan meer moeten eten? Zo ja , hoeveel meer? Die lage vetgehalte is wel erg mooi en ziet er erg strak uit, maar ik neem aan dat als ik massa wil gaan bouwen ik toch wel (iets)? meer moet gaan eten.
Even wat over mijzelf:
1.69 meter
58 Kg
8,3 % BF
Training 4 X per week ( splitschema )
Dag 1 : Borst , Rug , Biceps en onderarmen
Dag 2 : Benen, Kuiten, Schouders en triceps
Dag 3 : Borst, Rug , Biceps, onderarmen
Dag 4 : Benen, Kuiten, Schouders en Triceps
Buik pak ik alle vier de dagen mee.
Graag zie ik jullie reacties tegemoet en hoop dat iemand mij ermee zou kunnen helpen qua hoeveelheden die ik meer zou moeten gaan eten.