AndroidHealthClinic

Vraagje/check voedingsschema

ChubbyGuy

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
81kg
Vetpercentage
18%
Ik ben sinds 3 weken serieus bezig met mijn voedingsschema en trainingsschema. Ik train 5x in de week.

Ma: borst+tri
Di: rug+bi
Woensdag: benen+ schouders
Donderdag: borst+tri
Vrijdag:rug+bi

Onderhoud is 1963

Ontbijt: 75 gram brinta + whey protein (1x)

10u: 75gr rijst +groente (broccoli) + 100 gram kip/120gram witvis

12u: 75gr rijst +groente (broccoli) + 100 gram kip/120gram witvis + 5ml olijfolie

15u: 4 rijstewafels + 4 plakjes kipfilet + 250 gram kwark

18u: 75gr rijst +groente (broccoli) + 100 gram kip/120gram witvis

Na training: appel+whey (1x)

Voor het slapen 250gram kwark + 25 gram ongezouten gemixte noten

Totaal 2640 kcal, 225gr eiwit, 42gr vet, 295 carbs

De 1e week ben ik 1 kilo afgevallen. Is na de vakantie dus vocht denk ik. En nu ben ik 2 weken hetzelfde gewicht. Zal ik zo door blijven gaan of het gaan verhogen?
Zou je ook 4x in de week cardio in een cleanbulk kunnen doen?

Ik ben sinds 3 weken serieus bezig met mijn voedingsschema en trainingsschema. Ik train 5x in de week.

Ma: borst+tri
Di: rug+bi
Woensdag: benen+ schouders
Donderdag: borst+tri
Vrijdag:rug+bi

Onderhoud is 1963

Ontbijt: 75 gram brinta + whey protein (1x)

10u: 75gr rijst +groente (broccoli) + 100 gram kip/120gram witvis

12u: 75gr rijst +groente (broccoli) + 100 gram kip/120gram witvis + 5ml olijfolie

15u: 4 rijstewafels + 4 plakjes kipfilet + 250 gram kwark

18u: 75gr rijst +groente (broccoli) + 100 gram kip/120gram witvis

Na training: appel+whey (1x)

Voor het slapen 250gram kwark + 25 gram ongezouten gemixte noten

Totaal 2640 kcal, 225gr eiwit, 42gr vet, 295 carbs

De 1e week ben ik 1 kilo afgevallen. Is na de vakantie dus vocht denk ik. En nu ben ik 2 weken hetzelfde gewicht. Zal ik zo door blijven gaan of het gaan verhogen?
Zou je ook 4x in de week cardio in een cleanbulk kunnen doen?

je eet te weinig vetten, eitwitten is prima en carbs volgens mij ook. *kijkt de rest aan* (afgaand op het gewicht bij je stats). Zoals er al door andere mensen bij andere post wordt gezegd.

Richtlijn:

2 - 2,5g eiwitten per kilo
1 gram (goede!!)vetten per kilo
rest aanvullen met carbs.

Enneh, varieer een beetje met eten. Er is meer op de wereld dan kip/rijst/broccoli
Om af te vallen 200 tot 400 onder je onderhoud gaan eten OF cardio gaan doen :)
Ik maakte zelf ook de fout door n cardio te gaan doen en 400 kcal onder mijn onderhoud te gaan eten :P

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil niet afvallen ik wil gewoon massa aankomen met een cleanbulk, maar die 1963 moest ik nog x 1,55 doen ( activiteitsniveai op een dag ) las ik in een ander topic. Dan kom ik dus uit op 3042 en een goede bulk zou dus pas zijn op 3542 cal? Correct me if im wrong.

Laatst bewerkt:
Ik wil niet afvallen ik wil gewoon massa aankomen met een cleanbulk, maar die 1963 moest ik nog x 1,55 doen ( activiteitsniveai op een dag ) las ik in een ander topic. Dan kom ik dus uit op 3042 en een goede bulk zou dus pas zijn op 3542 cal? Correct me if im wrong.

Dan moet heeeel wat meer eten xD Maar ik zou rustig beginnen. Eerst 200 boven onderhoud en kijken hoe je daar op reageert.

Ik zou relatief gezien de eiwitten iets omlaag doen en vetten omhoog.

En inderdaad zo rond de 3200 gaan zitten in eerste instantie en dan kijken wat je lichaam doet.

Kwark voor het slapen gaan gewoon 500 gram doen.

En verder zou ik iets meer varieren in je eten, je eet nu wel heel veel hetzelfde. Gaat wellicht vervelen.

Terug
Naar boven