XXL Nutrition

vraagje ivm lipo 6x

yupse,

in welke mate mag je koffie drinken als je lipo 6x gebruikt??

heb namelijk een koffieverslaving :o
normaal ben je caffeine verslaaft, en dat zit er al voldoende in, je zou dus geen afkickverschijnsels mogen krijgen als je geen koffie drinkt. Volgens mij werkt dit product wel beter als je niet verslaaft bent

• Topic Starter Topic Starter
normaal ben je caffeine verslaaft, en dat zit er al voldoende in, je zou dus geen afkickverschijnsels mogen krijgen als je geen koffie drinkt. Volgens mij werkt dit product wel beter als je niet verslaaft bent

bwa... dat van die verslaving was er eigenlijk iets over :D heb gewoon graag enkele kopjes s morgens :) ga niet beginnen beven als ik ze niet heb zene

Stop eens een week met caffeine (dus ook sups), als je dan hoofdpijn begint te krijgen, ben je wel degelijk verslaaft. Mijn moeder dronk vroeger ook maar een tas of 3, dan een week geen meer, gevolg was enkele dagen hoofdpijn. Je gaat er dus niet van beven ofzo

Koffie door blijven drinken, wel puur en dan lipo 6 erachter aan gooie. drink zelf 10 tot 15 bakken zwarte koffie op een dag heb zelf ook lip6 gebruikt, geen enkel probleem.

een tas of 3? haha funny language ;)

Weet wel dat op het etiket staat dat je "geen" cafeine meer moogt bijnemen als je lipo 6X neemt. slecht voor je tikker :)

Zorg er gewoon voor dat je niet meer dan 200mg caffeine per 4 uur inneemt, voor een persoon met goede gezondheid moet dit kunnen. In geval van twijfel raadpleeg je arts.
Maar persoonlijk denk ik dat wanneer je koffie(lees caffeine)verslaafd bent je er niet veel van zal merken. Lipo 6 bevat 200mg Caffeine per dosering.
Een kop koffie bevat afhankelijk van de sterkte tussen 50 en 150mg caffeine.

Het is geen slecht idee om bv in het weekend 2 dagen geen caffeine te nemen, dat de boel tegen maandag weer uit je lijf is, en je opnieuw effect hebt wanneer je ze neemt.

Wat voor mij goed werkt is het anabolic diet in combinatie met caffeine en green tea.
Dus 5 dagen <30gr carbs + 600mg caffeine/Dag (in 3 keer genomen) + 3x green tea
Refeed in het weekend, zonder extra caffeine maar met de green tea (dus eigenlijk wel heel klein beetje caffeine, maar volgens mijn berekeningen komt dat op 48mg caffeine, dus verwaarloosbaar)

Damn I love to refeed :D

Wat is er nog speciaal aan de werking van lipo 6 buiten de cafeïne, of zijn cafeïne tabs even goed?

Terug
Naar boven