XXL Nutrition

vraagje ivm vervolg op eerste kuur

Chico74

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hallo

effe voorstellen :

1m70
95 kg
12%

Jarenlang vechtsport: kick en thai beoefend op 70kg

sinds 2 jaar aan het massa bouwen

eerste kuur bezig : dboll 40mg winny 40mg ed ( eerste 3 weken )
opgevoerd naar dboll 60 mg winny 60 mg ed
zit nu in mijn 6 de week ( nog één week tot potjes leeg zijn )

voeding zit op orde

ben nu al 10 kg bijgekomen ( van 85 naar 95 )

nu komt mijn vraag : Is het aangeraden/slim/ brengt het op dat ik nu aansluitend een test kuur 500mg/ew zou prikken ? voor x weken en dan nakuren

Of moet ik toch eerst mijn nolva doen dan 8 weken off en dan pas eerste test prikken ?

Alvast bedankt voor de positieve :) reacties / adviezen

Laatst bewerkt:
Je neemt 60DBol en 60mg Winny ed?

Ben je zo dom geslagen in die vechtsporten of had je gewoon geen zin om je in te lezen?

120mg gemethyleerde troep in je lichaam stoppen voor 6 weken lang..

Zo genoeg vingergewezen.. Als je door wilt gaan met prikken, kun je best alvast beginnen nu. Anders gewoon off gaan, nakuren en na een tijdje een "normale" kuur pakken ipv 2 orals.

120mg valt wel mee toch? Tis idd een ruk-kuur vergeleken met injects.

Voor orals is het niet zo slim ivm je lever.... Ik zou stoppen, 2 weken nolva 20mg e/d, even off gaan en 10 weken test prikken 500/EW.

Laatst bewerkt:
20 gram nolva gain ik als een malle op hoor Punjab. Weenie wat jij allemaal lult hoor!?!!1?11/!?1

ja dat bedoel ik natuurlijk, post = aangepast :)

• Topic Starter Topic Starter
@ punjab

Kijk kerel,

ik wilde " als beginner " eerst kijken wat het gaf met orals ....
Het is helemaal zo geen ramp als jij hier laat uitschijnen, heb mijn bloed laten controleren... ook leef ik als een pater;;; gn alcohol gn dope ...

Ik wist van de eventuele nadelen voor ik begon, maar nogmaals, heb alles onder controle.

Ik wist dat er zulke reacties gingen tussenzitten, maar ik kom hier advies vragen ...

Dus ik kan aansluitend test prikken ?

thnx

Laatst bewerkt:
Kijk kerel,

Het is helemaal zo geen ramp als jij hier laat uitschijnen, heb mijn bloed laten controleren... ook leef ik als een pater;;; gn alcohol gn dope ...

Ik wist van de eventuele nadelen voor ik begon, maar nogmaals, heb alles onder controle.

Ik wist dat er zulke reacties gingen tussenzitten, maar ik kom hier advies vragen ...

thnx

Ik zou inderdaad gelijk test prikken ipv wachten, herstellen dan gelijk weer te beginnen.

Ik zou er dus even 2 maanden tussen houden, dan test prikken.

als je binnen zo'n korte periode te hard groeit zal je waarschijnlijk veel strië krijgen. Zou ik zonde vinden, je hebt toch tijd genoeg... huid kan zo rustig mee rekken.

@ punjab

Kijk kerel,

thnx

Als je weet waar je mee bezig bent en de risico's voor jezelf afgewogen hebt, prima! Ik ken alleen niet veel wel doordachte keuzes die een beginner maakt als hij 120mg orals naar binnenwerkt voor 6 weken, "als kennismaking met AAS".

Als je wil prikken moet je wel nu starten en niet pas als je winny op is overigens.

• Topic Starter Topic Starter
Dus ik ga na deze week aan de nolva ... 2 weken

dan " even " off, kijk al uit naar mijn eerst prik kuur ;)

allemaal bedankt voor de snelle reacties

peace

Laatst bewerkt:
off betekend gewoon offline gaan met anabolen.
En met ''even'' bedoelen ze gewoon een tijdje.
Volgens heb je niet helemaal goed begrepen chicko.
Nog succes met je kuur.

Laatst bewerkt:
Als je dan toch graag wilt doen, Zou ervoor kiezen nu direct de test op te starten, zit nu in de 4E week orals nog 2 weken te gaan, dus gewoon die Test erbij.........

Terug
Naar boven