AndroidHealthClinic

Vraagje ivm winstrol

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind je dieet nogal slecht voor een cut
Als je je selectie iets had doorgetrokken kon je ook het "wordt naar goede gewoonte op het eind van de maand terug aangepast" selecteren ;)
Mn voedingsschema maak ik me niet direct zorgen over, opgesteld in samenspraak met iemand die ong 20 jaar professionele (alsook competitieve) ervaring heeft, dus ga der van uit dat het wel snor zou moeten zitten :) Daarnaast herhaal ik nog een keertje dat het op het eind van de maand aangepast wordt, ik ben ook nog niet met de winny gestart hé ;)

Als je je selectie iets had doorgetrokken kon je ook het "wordt naar goede gewoonte op het eind van de maand terug aangepast" selecteren ;)
Mn voedingsschema maak ik me niet direct zorgen over, opgesteld in samenspraak met iemand die ong 20 jaar professionele (alsook competitieve) ervaring heeft, dus ga der van uit dat het wel snor zou moeten zitten :) Daarnaast herhaal ik nog een keertje dat het op het eind van de maand aangepast wordt, ik ben ook nog niet met de winny gestart hé ;)

Ja ja je voedingsschema wordt samen gesteld door een professioneel.
Maar hij kan je geen advies geven over kuren?:rolleyes:

En in de cut zou ik zeker meer vetten nemen, kokosolie bijv. heeft een positieve invloed op je stofwisseling.
En visolie goed voor je cholesterol, aangezien winstrol je goeie cholesterol aardig om zeep helpt.

• Topic Starter Topic Starter
1. Maar hij kan je geen advies geven over kuren?:rolleyes:

En in de cut zou ik zeker meer vetten nemen, kokosolie bijv. heeft een positieve invloed op je stofwisseling.
2. En visolie goed voor je cholesterol, aangezien winstrol je goeie cholesterol aardig om zeep helpt.

1. Kan hij zeer zeker wel hoor, wil niet zeggen dat ik het hier niet kan vragen toch?
2. hou ik iig in gedachten wanneer ik ermee begin ;)

no offence, maar meestal zijn die mijnheren met 20 jaar competitie ervaring blijven plakken in de tijd dat vet uit den boze was en high carbs een must. Typisch.
Vetten zijn essentieel. Veel vetten!

• Like
Waarderingen: Suat
gyno tijdens een winnykuur? da's nieuw. en een antioestrogeen nemen tijdens een kuur of een nakuur na een winny = appelen met peren vergelijken.
Idd ! gyno is hier niet van toepassing,winstrol aromatiseerd niet.
Ik zou wel nakuren met gewoon nolva

Terug
Naar boven