AndroidHealthClinic

Vraagje m.b.t. BCAA's

Pettachi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
69kg
Hey,

Ik gebruik na de trainingen recuperatiedrank met BCAA's in (en heb ook BCAA tabletten), enige probleem dat ik heb dat een uur of 2 daarna mijn darmen beginnen te draaien als zot en ik ongeloofelijk veel winden moet laten (ben precies rot vanbinnen :rolleyes:).

Iemand die dit ook ervaren heeft/ervaart? enige oplossing/remedie? of zijn er gelijkaardige alternatieven die deze bijwerking niet hebben?

iedereen laat hier de hele dag door winden, zijn we trots op!

Ik heb zelf geen problemen met BCAA drank.. geen winden hierdoor (niet meer dan anders :D )

Welke recuperatiedrank gebruik je? Wat zijn de ingredienten?

• Topic Starter Topic Starter
Even bijvermelden dat ik aan wielrennen doe, maar binnen 2 weekjes begint mijn 4 maandelijkse winterperiode in de fitness.

ik gebruik momenteel WCup Recovery. Daar zit het volgende in :
Saccharose, dextrose, maltodextrine, fructose, glutamine, leucine, valine, isoleucine, voedingszuur:citroenzuur, aroma, magnesiumaspartaat, vitamine C, vitamine E, vitamine B6, vitamine B1, kleurstof: betacaroteen.

Sacharose kan een slechte uitwerking op de maag hebben, misschien heb je hier last van?

Artificial Sweeteners: Artificial sweeteners, including sorbitol, mannitol, aspartame, saccharin, stevia, and sucralose can cause flatulence and diarrhea in people, even if they have healthy GI tracts. Artificial, or chemical, sweeteners are used in a myriad of food and snack products including pop, beverages, gum, candy and many other packaged food.
Van: http://www.associatedcontent.com/article/178966/ten_foods_to_avoid_if_you_have_ibs.html

• Topic Starter Topic Starter
Zal eens moeten nagaan of er ook sacharose in mijn BCAA tabletten zit dan (van Performance), want daar heb ik het ook van..

Het blijft een gokje he! Veel succes in ieder geval!

raar dat ze nog extra zoetstof toevoegen aan iets waar al dextrose en fructose in zit.

Je neemt alleen dat drankje en verder helemaal niets ?

test even alleen de tabletten eens?

Terug
Naar boven