Fitness Seller

vraagje over clenbuterol

BodyGainer

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Clen word toch ook vaak gebruikt om je vocht en vet % te laten dalen. nu vraag ik me af als het ook verstandig is om als vrouw clenbuterol te gebruiken om je vet % te laten dalen met behulp van cardio etc... ???

groetjes bodygainer

Ja dat kan, Ik ken vrouwen die er goed op gaan.

Ja, vrouwen maken ook gebruik van clenbuterol. De max zit zo'n beetje op 80mcg ed. Uiteraard moet je zelf aanvoelen wat de juiste dosering voor je is.

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt bro's ;)

hahah mijn vriendin vroeg ook al "nou als het bij jouw werkt wil k dat ook is proberen" :D

Ik vind clen alleen goed werken als je onder onderhoud gaat ziten en flink krachttraining erbij doet.
Met cardio vind ik het niet veel verschil maken, je cardio gaat alleen makkelijker als je geen bijwerkingen krijgt tenminste.
En bijwerkingen heb je vaak eerste paar keer dat je clen gebruikt.

Mijn vriendin zat een keer 's nachts in mijn "medicijnkist" te rommelen omdat ze niet kon slapen.... Ik zag net op tijd dat ze een potje clen van GS in d'r handen had. ("wat is dat voor spul met die stierenkop?")

Toch ff gezegd dat ze daar niet aan moest zitten, want dan zou ze de slaap helemaal niet meer kunnen vatten :D

bigtony zei:
Mijn vriendin zat een keer 's nachts in mijn "medicijnkist" te rommelen omdat ze niet kon slapen.... Ik zag net op tijd dat ze een potje clen van GS in d'r handen had. ("wat is dat voor spul met die stierenkop?")

Toch ff gezegd dat ze daar niet aan moest zitten, want dan zou ze de slaap helemaal niet meer kunnen vatten :D

is toch positief voor jou als ze de 'slaap niet kon vatten' :devil: :hornyna:

Kukkeledeh zei:
Ik vind clen alleen goed werken als je onder onderhoud gaat ziten en flink krachttraining erbij doet.
Met cardio vind ik het niet veel verschil maken, je cardio gaat alleen makkelijker als je geen bijwerkingen krijgt tenminste.
En bijwerkingen heb je vaak eerste paar keer dat je clen gebruikt.

wat zijn dan de bijwerkingen van clen ???

verhoogde lichaams temperatuur,hoofdpijn,agressief,hoge bloeddruk.

Buiten dat ik nog meer ging zweten dan anders heeft het niets voor me gedaan. Denk dat je met een EC(A) stack en beetje goed cardio- en eetschema een heel end verder komt.

Terug
Naar boven