Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Momenteel heb ik een basisschema gemaakt. 3000 kcal op trainingsdagen en op rustdagen 2000 kcal. Dit is mijn basis waar ik me compleet aan hou (dus kcal/ei/kh/vet). Natuurlijk verander ik hier en daar producten, zolang mijn macro's maar gelijk blijven. Daarnaast geef ik me ook enkele vrije kcal om te eten. Op mijn zwaarste trainingsdag: +1000, op gewone trainingsdagen: +500, op lichte trainingsdag: +100. Ook op mijn rustdagen geef ik mezelf 400 kcal om vrij te spenderen. Dit vind ik eigenlijk de perfecte manier voor mezelf.
---------- Post toegevoegd Sun 19 Aug 2012 om 11:33 ----------

---------- Post toegevoegd Sun 19 Aug 2012 om 11:33 ----------
Indien je evenveel kcal eet van muesli als uit die havermout gaat dat echt geen reet uitmaken hoorer is nu een nieuwe studie gekomen .dat het echte onzin is.zelfs die 6x eten.ivm die eiwitten ook.dat je lichaam max 35gr kan opnemen in een uur.onzin is dat.als k zin heb in om extra eiww te nemen dan geniet ik er volop van.
---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 03:21 ----------
snelle carbs?serieus?je moet echt wat gaan inlezen.snelle carbs kan je het best vermijden.en of na het training(geen cardio)
je kan het best voor het slapen wat noten of pindakaas met kwark (mager) nemen .of als je hardcore bent.dan nou blikje zalm of blik tonijn in olie.vet en eiww .een win win dus.
cottage cheese.maar wel prijzig
---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 03:25 ----------
voor echte vetverlies zou je het best meusli vermijden.neem havermout of brinta.mix dit samen.en of een goed omelet van 4eieren .k zou persoonlijk niet al direct met shakes beginnen.en zeker niet als ontbijt.shakes zijn geen maaltijden kerels.het is om voor je maaltijd te nemen of tussendoor als je je eiww niet kan binnekrijgen.oh my god.overal marketing onzin is dit.er komt echt niets boven echte natuurlijke voeding.zeker als het nog whey is.

ivm die eiwitten ook.dat je lichaam max 35gr kan opnemen in een uur.onzin is dat.als k zin heb in om extra eiww te nemen dan geniet ik er volop van.