AndroidHealthClinic

vraagje X-box 360

the_ur

Contest Winner '03
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Waardering
46
Sinterklaas wil voor die kleine van mij een X-box aanschaffen :). Nu kan hij een omgebouwde x-box kopen met harde schijf.

Mijn vraag is: Als er back-up spellen gedownload worden, kunnen deze gewoon op de interne HD gezet worden en kan er dan ook gebruik gemaakt worden van online gaming??

Alvast bedankt.......

van online gaming kan je geen gebruik maken. je kan t proberen maar je word meteen geband als je via illegale versies op internet zit

Online kan je alleen met originele games. Heb zelf een omgebouwde Xbox 360 en spel gewoon online met originele games maar zelf gebrande games zorgen er voor dat je geflagged wordt en op den duur een ban krijgt.

Sinterklaas wil voor die kleine van mij een X-box aanschaffen :). Nu kan hij een omgebouwde x-box kopen met harde schijf.

Mijn vraag is: Als er back-up spellen gedownload worden, kunnen deze gewoon op de interne HD gezet worden en kan er dan ook gebruik gemaakt worden van online gaming??

Alvast bedankt.......

Als je gekopieerde spellen hebt gespeeld en je gaat met een legale versie van een spel online dan wordt je alsnog geband. Iig een vriend van mij werd zo gebanned, terwijl hij toch altijd met de internetkabel eruit illegale spellen speelde.

Ik weet niet hou oud hij is, maar ik denk dat wat 'jongere' kinderen (:o) toch niet veel gebruik maken van de online optie.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de info.

Als ik het goed begrijp wordt je dus sowieso geflagged als een gekopieerd spel speelt (niet online). Ook al ga je alleen online met een origineel.

En kan je spellen die gedownload zijn rechtstreeks op de hd van de x-box zetten zonder ze te branden?

Koop een playstation.

die kleine van mij heeft laatst met kinect gespeeld en dat vond ie helemaal geweldig. Hij is 6.
Ik had het idee dat een WII wat te snel zou gaan vervelen en dat een psIII wat meer voor oudere is. Met de 360 kan je een beetje allebei.

Laat hem buitenspelen, denk dat hij daar later blij mee is.

Bedankt voor de info.

Als ik het goed begrijp wordt je dus sowieso geflagged als een gekopieerd spel speelt (niet online). Ook al ga je alleen online met een origineel.

En kan je spellen die gedownload zijn rechtstreeks op de hd van de x-box zetten zonder ze te branden?

nee kan niet,kan alleen gebrande spellen spelen niet op hd zetten.

zover ik weet kun je online met gebrande spellen spelen, zolang je maar xbox life hebt. Durf ik niet 100% zeker te zeggen. Thuis heb ik ook een kinect staan. vind 6 nogal jong voor een kinect denk ik maar je kunt het proberen, probleem met deze dingen is vind ik dan dat je dat een maand of 2 helemaal gewledig vind en daarna nooit meer gebruikt. Dat gebeurde hier dan bij mijn zusje. Weet niet hoe dat bij jullie het geval moet zijn en je moet genoeg ruimte hebben. 3 meter geloof ik, kan in sommige huizen bijvoorbeeld niet of je moet alles aan de kant zetten.

Ik heb zelf xbox360 met modded DVD drive , speel al een tijdje online en nog steeds niet gebanned.
Wel voorzichtig zijn met de dash updates.

Fanboy geneuzel mag achterwege blijven, geschoond.

het volgende staat op de site die ombouwd:

Deze Xbox 360 S 4GB met Kinect sensor en Kinect adventures is al omgebouwd met X360key en is klaar voor gebruik van backup games vanaf externe harde schijf.

Dit betekent toch dat ik een spel download, op een externe hd zet en kan spelen?

Bij die van mij kan dat wel. Heb in het verleden een stuk of 2 spellen op de HD van de xbox gehad. Heb het ook wel is met een USB stick geprobeerd maar dat werkte niet.

Ik ga die van mij iig verkopen.

het volgende staat op de site die ombouwd:

Deze Xbox 360 S 4GB met Kinect sensor en Kinect adventures is al omgebouwd met X360key en is klaar voor gebruik van backup games vanaf externe harde schijf.

Dit betekent toch dat ik een spel download, op een externe hd zet en kan spelen?

X360key is een vet produkt grootste voordeel is download je copy's zet ze op een los HDD/Memory Stick en je bent klaar...kan nieuwste games probleemloos draaien.
Dit is een nieuw produkt ik weet niet hoe dit spul online doet? hoe dan ook met modded hardware kan je altijd gebanned worden van XBOX Live.

Laatst bewerkt:
thnx. dat is wat ik bedoelde idd (een antwoord op de vraag en geen antwoord van hij moet maar buiten spelen :))

Terug
Naar boven