MuscleMeat

Vraagje

aaltjeuh

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
76kg
Hallo beste forumleden,
ik weet niet of dit het juiste forum is, maar ik wist even niet waar ik het anders moest vragen, dus heb ik maar even een accountje gemaakt.

Ik heb laatst de creatine Noxipro gekocht.
Heb er super goed mee getraind, veel energie en kracht.

Nu moet ik komende zondag tennis spelen (competitie op redelijk niveau).. en ben niet zo heel goed in vorm want train weinig de laatste tijd.
Ik vroeg mij af, als ik creatine (in dit geval noxipro) voor de wedstrijd gebruik.. zal dit er dan voor zorgen dat ik meer energie en focus heb gedurende de wedstrijd?

Of is dit juist af te raden? Want ik weet dat creatine veel energie en kracht geeft voor tijdens het trainen.. maar hoe zit het met andere sporten zoals voetbal of in dit geval tennis?

Ik kijk uit naar jullie reacties, want zit er erg aan te twijfelen om het te proberen!
Mvg,
Alex

Creatine word bij meerdere sporters gebruikt dus ik zou het gewoon doen. Slechter zal je er in ieder geval niet op spelen maar ook niet 10x beter ofzo.

Creatine is geen energy booster. Zal wel iets anders zijn in Noxi die dit bewerkstelligt..

Maar gewoon gebruiken jo, geen probleem. Het zal vast beter uitpakken dan zonder.

Creatine werkt niet als je het 'een keer neemt'.
Voor goede werking moet je het dagelijks nemen.
Of je er met tennis iets aan zal hebben? Denk niet echt...

Creatine zal je idd niet die energy geven dat doet die Noxipro. Ik gebruik het ook sinds kort en ik moet zeggen het is me allemaal positief bevallen. Zowel tijdens cardio als in krachttraining heb ik meer energy en kan zelfs iets meer en frequent tillen. Wat je alleen niet moet vergeten dat er op dit spul bepaalde dingen in zitten die bij dopingcontroles verboden zijn. Ik geloof dat het zelfs op de Body & Fitshop website staat. Maarja, echte doping zal het natuurlijk niet zijn en ik weet ook niet of ze controleren, maar ik kan je iig garanderen dat het positief uit zal werken voor je wedstrijd! Succes ermee!

Creatine zal je idd niet die energy geven dat doet die Noxipro. Ik gebruik het ook sinds kort en ik moet zeggen het is me allemaal positief bevallen. Zowel tijdens cardio als in krachttraining heb ik meer energy en kan zelfs iets meer en frequent tillen. Wat je alleen niet moet vergeten dat er op dit spul bepaalde dingen in zitten die bij dopingcontroles verboden zijn. Ik geloof dat het zelfs op de Body & Fitshop website staat. Maarja, echte doping zal het natuurlijk niet zijn en ik weet ook niet of ze controleren, maar ik kan je iig garanderen dat het positief uit zal werken voor je wedstrijd! Succes ermee!
Andere leden verbeter me aub als ik niet gelijk heb ;) maar ik d8 dat ik dat gelezen had

Er zijn inderdaad een paar pre-workouts met middelen die in wedstrijdverband verboden kunnen zijn. Er is zelfs hier op het forum iemand die een schorsing kreeg ivm met een pwo. Maar dat was geen tenniser obvious.

Laatst bewerkt:
Noxipro is geen creatine
Noxipro bevat wel DMAA staat op sommige lijsten.

Daarnaast kan je het nemen, zo te zien was je er positief over.

1,3 meth is het bestanddeel dat niet door de dopingcontroles raakt. Denk echter niet dat tennissers (en zeker op laag niveau) hier ooit controle op gaan krijgen of op de vingers gaan voor worden getikt. Is meer voor bodybuilding enzo.

Terug
Naar boven