nee elvino, dat is zeker geen goed idee.
ik zal je niet meteen flamen, want je bent pas zestien, maar ik ga je wel die onzin uit je hoofd praten.
Tot je 21e moet je zowieso niet aan AAS denken, je testosteronproductie is hoog genoeg om voldoende groei te halen zonder AAS. AAS zullen dan ook geen toegevoegde waarde voor jou hebben voorlopig. ga je toch gebruiken dan kan je er van uitgaan dat dat gevolgen zal hebben voor de rest van je leven, je zal niet meer in de lengte groeien maar daarnaast zal je ook moeilijk op natuurlijke basis nog spiergroei kunnen bereiken.
daarnaast 6 maanden training! zo en zo moeten je pezen erg wennen aan de krachttraining dus die hebben het al extra zwaar. als je dan ook nog eens aan de AAS gaat dan zal je dus langdurige blessures oplopen.
6 kilo in 6 maanden is toch een prachtresultaat? ik ben blij als ik dat al met een kuur haal hoor en ook vasthoud want dat is nog het moeilijkste van alles, je massa vasthouden na een kuur.
dus ik zou je willen adviseren om verder rond te pluizen in het voeding gedeelte en training gedeelte. je bent al enkelt jaren bezig om er achter te komen om de combi voeding, training en rust in orde te krijgen. heb je dat niet in orde dan zal je ook met aas weinig resultaat halen.
plaats je schema eens in het voedinggedeelte vriend en doe jezelf en vooral je lichaam een lol en denk de komende vijf jaar niet aan kuren!