MuscleMeat

vraagjes

yvomsx

Novice
Waardering
0
Lengte
1m99
Massa
76kg
Hallo,
ik ben nieuw op dit forum,
En ik heb een aantal vraagjes,
Ik ben 1,99 lang, en ik weeg ongeveer 76 kilo.
Dus ik zie er uit als een sprietje, aankomen is geen optie,

Kan ik nu wel trainen, om een grotere borstkas te krijgen,

Ook doe ik nu af en toe, eens in de 2 dagen, een set van 20 met bijde armen,
heeft dat veel zin ofniet, bij de 16 word het pas zwaar en ga ik mijn schouders voelen,
Ik doe dan ook alleenmaar lifts,

Ook doe ik geen buikspieren maar heb ik toch een 6pack, en redelijke vleugels,
Ik hoop echt wat hulp te kunnen krijgen hier aangezien ik echt een sprietje ben,
Ik zou heel graag wat breder worden, help die 500GR kwark per dag echt?

Groetjes

Hallo,

heeft dat veel zin ofniet, bij de 16 word het pas zwaar en ga ik mijn schouders voelen,

Ik hoop echt wat hulp te kunnen krijgen hier aangezien ik echt een sprietje ben,

Groetjes

Sorry dat ik het zeg, maar dit slaat nergens op. Ten eerste als je al met zo'n instelling begint kom je nergens!
Ten tweede één set? Pak veel meer sets, en maak een fatsoenlijk trainingsschema. Ook moet je een fatsoenlijk voedingsschema, want nee uiteraard helpt 500gr kwark niet!
Die buikspieren van je hebben puur te maken met je lage vetpercentage, daarom zie je je sixpack.
Dus ik zou zeggen lees de stickies en de rest van het forum eens door en maak een fatsoenlijk trainings- en voedingsschema. En verander wat aan je instelling! Aankomen is geen optie is bullshit! Iedereen kan aankomen als je maar genoeg (en goed) eet!

1. Lees de stickies / zoek op internet info op over voeding, trainen etc.
Maak een mooi trainingsschema,
Maak een mooi voedingsschema.
En zorg dat je genoeg rust krijgt / slaapt.

2. Dat je buikspieren zichtbaar zijn komt door een laag vetpercentage, is natuurlijk fijn dat je hem hebt, maar is niks om trots op te zijn. En als je er wel trots op bent zul je je er over heen moeten zeggen dat je buikspieren minder zichtbaar worden op het moment dat jij groter/gespierder wil worden en dus meer gaat eten.

3. 500 gr kwark per dag is goed, maar het zijn eiwitten. Eiwitten herstellen je spieren na een trainen, Koolhydraten zorgen ervoor dat je lichaam energie heeft om de spieren te kunnen laten groeien.

Als je een beetje fatsoenlijk voedingsschema hebt krijg je altijd wel voldoende eiwitten binnen, als je hier niet 100% zeker van bent pak je per dag een bak kwark en 100 gr zalm/kipfilet whatever extra erbij.
Als je gespierder wilt worden moet je vooral letten op voldoende koolhydraten in je voeding.
Voldoende maar niet overmatig veel vet is natuurlijk ook belangrijk.

Succes :thumb:

Hallo,

Groetjes
Nee... 500 gr kwark per dag gat je niet helpen.

Als je wilt aankomen dan moet je boven je onderhoud gaan eten.

Ik weet niet wat je eet (verwacht niet veel), begin hier maar eens mee:

8 á 10 botterhammen op een dag + avond eten, 1,5 liter melk en 2 bakken kwark per dag.

Succes

Sorry dat ik het zeg, maar dit slaat nergens op. Ten eerste als je al met zo'n instelling begint kom je nergens!
Ten tweede één set? Pak veel meer sets, en maak een fatsoenlijk trainingsschema. Ook moet je een fatsoenlijk voedingsschema, want nee uiteraard helpt 500gr kwark niet!
Die buikspieren van je hebben puur te maken met je lage vetpercentage, daarom zie je je sixpack.
Dus ik zou zeggen lees de stickies en de rest van het forum eens door en maak een fatsoenlijk trainings- en voedingsschema. En verander wat aan je instelling! Aankomen is geen optie is bullshit! Iedereen kan aankomen als je maar genoeg (en goed) eet!

Dit. Je grootste probleem is je instelling. Op deze manier ga je nergens komen.

Dit moet wel een troll zijn...

Terug
Naar boven