AndroidHealthClinic

vragen ivm metabolisme en lokaal vetverlies

tha beastman

Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
71kg
Ik vroeg ma af, hangt je metabolisme ook af van je hartslag en bloeddruk en zulke dingen?
Is het zo dat hoe hoger je hartslag, op een bepaald moment, hoe hoger de vetverbranding, ook in rust?

en in verband met lokaal vetverlies. het zou een mythe zijn dus? maar ik zit met het probleem nu,ik ben aan het cutten om vooral buikvet kwijt te raken, maar ik ben eigenijk er mager aan het uitzien op bepaalde lichaamsdelen, maar buikvet blijft. Je moet dus cutten om vet kwijt te raken, en lokaal vetverlies kan niet maar hoe moet je je dan richten op buikvet specifiek? buikspieren genoeg, maar dat buikvet blijft...

ik ben 1.80 m en weeg 70kg, het is niet echt nodig dat ik nog verder dan 69kg cut aan de rest van mijn lichaam, gewoon buikvet...zodat ik weer kan bulken

iemand tip voor lokaal vet?

thx voor reply

Rietje pakken, in je buik planten en zuigen maar !

Ik vroeg ma af, hangt je metabolisme ook af van je hartslag en bloeddruk en zulke dingen?
Is het zo dat hoe hoger je hartslag, op een bepaald moment, hoe hoger de vetverbranding, ook in rust?

Als de hartslag van de een hoger is dan de ander wil dat niet zeggen dat de een meer calorieën verbrand dan de ander. Als ik en mijn vriendin op de bank zitten verbranden we evenveel calorieën, alleen haar hartslag is duidelijk hoger dan de mijne. (sterker nog, omdat ik groter ben verbrand ik waarschijnlijk meer calorieën dan zij verbrand)

Als jij echter een hogere hartslag hebt verbrand je op dat moment meer calorieën dan wanneer je een lagere hartslag hebt.

en in verband met lokaal vetverlies. het zou een mythe zijn dus?

ja

maar ik zit met het probleem nu,ik ben aan het cutten om vooral buikvet kwijt te raken, maar ik ben eigenijk er mager aan het uitzien op bepaalde lichaamsdelen, maar buikvet blijft. Je moet dus cutten om vet kwijt te raken, en lokaal vetverlies kan niet maar hoe moet je je dan richten op buikvet specifiek? buikspieren genoeg, maar dat buikvet blijft...

gewon op dieet gaan in combinatie met krachttraining en cardio.... en volhouden, dan verdwijnt dat buikvet ook (er zit meer dan op andere plaatsen, dus het duurt wat langer voordat je het ziet, maar verdwijnen zal het)

liposuctie ?

Gewoon geduld hebben, dat buikvet zal pas als laatste verdwijnen.

Dat is inderdaad het vervelende voor mannen; het buikvet is laatste wat er vanaf komt, met name voor je onderste abs moet je goed droog staan.

Terug
Naar boven