Fitness Seller

Vragen over starten met fitness

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
12 apr 2017
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
74kg
Vetpercentage
16%
Beste leden,

Ik heb besloten om vanaf heden 100% te gaan voor het fitnessen, bedoeld om een redelijke spiermassa te kweken. Nu trainde ik enkel in de winten wat door combinatie met een andere sport, die veel tijd vraagt. Maar voor ik echt begin heb ik nog enkele vragen.

1. Als je echt gaat voor spiermassa te kweken, is het dan aangeraden om supplementen te nemen? (Zo ja welke?)

2. Is het beter om een fitness schema te kopen bij een proffesional of is het beter dat je zowat oefening uitkiest die je beter liggen?

Extra Info die misschien nuttig is:
-19 jaar
-184 cm
-74 kg
-16 % vetpercentage

Alvast bedankt!
 
Beste leden,

Ik heb besloten om vanaf heden 100% te gaan voor het fitnessen, bedoeld om een redelijke spiermassa te kweken. Nu trainde ik enkel in de winten wat door combinatie met een andere sport, die veel tijd vraagt. Maar voor ik echt begin heb ik nog enkele vragen.

1. Als je echt gaat voor spiermassa te kweken, is het dan aangeraden om supplementen te nemen? (Zo ja welke?)

2. Is het beter om een fitness schema te kopen bij een proffesional of is het beter dat je zowat oefening uitkiest die je beter liggen?

Extra Info die misschien nuttig is:
-19 jaar
-184 cm
-74 kg
-16 % vetpercentage

Alvast bedankt!
  1. niet nodig
  2. zoek op: 5x5 starting strength en volg dat
  3. (bonus) lees wat rond op dit forum over voeding en trainen
 
  1. niet nodig
  2. zoek op: 5x5 starting strength en volg dat
  3. (bonus) lees wat rond op dit forum over voeding en trainen
Dit, en volg het schema voor minstens een jaar (tot je 100+ squat en 80+ bencht tenminste).
En... zorg dat je de vorm goed aanleert van je oefeningen, ga niet lopen cheaten of halve squats maken oid.

Als je echt goed wilt groeien is voeding tracken wel een must. In de voedingssectie kun je hier zat info over vinden.
 
Back
Naar boven