Fitness Seller

Vreemd verhaal

EricR zei:
Als dit wordt aangemerkt als paranormaal ga ik aan Balkenende vragen of we weer brandstapels mogen bouwen.
Stijging van de benzineprijzen zal me dan ook worst zijn. Neem een volle jerrycan mee.... Maffe gasten. :cool:

lage bloeddruk
lage bloedsuikers
verkeerde pillen
epilepsie
empathische hypochonder

of "do the snake".

trouwens, wie heeft beiden "compleet out" zien liggen trillen...t'was druk op de wc midden in de nacht zeker.

(I'm not a doctor, I just play one on DBB)

• Topic Starter Topic Starter
Wie zal het zeggennnnnnnn :D

KaLe zei:
Bezeten zou idd kunnen. Ik geloof heel sterk in dit soort dingen. Ikzelf heb het ook gehad. Ik keek in de spiegel, zag mijn hoofd vervormen naar een ander gezicht (iets duivelachtigs) en voor ik het wist lag ik op de grond. (ja, ik was nuchter op dat moment). Heb wel vaker dat soort vage dingen meegemaakt. Dan keek ik niet in de spiegel, maar zag mij toch recht in de spiegel kijken. Heel vaag allemaal en ook zeker niet goed uit te leggen. Maar ik kan wel vertellen dat ik op een gegeven moment best bang werd na dit soort dingen. Op een gegeven moment vervaagde het gelukkig.

Het vreemd is dat ik op dat moment iets had met een meisje die in het verleden met een aantal vage gasten omging, wat dus satanisten waren. Die kwamen altijd bij haar over de vloer. Op een gegeven moment ging bijv. spontaan de televisie aan en dergelijke.

Sjonge KaLe ga eens langs bij een pastoor :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sterk verhaal overigens, een entiteit kan moeilijk twéé lichamen ineens bezitten. Enige theorie die ik vanuit dat gebied kan aanhalen zou zijn dat zij emotioneel zo sterk bij haar vriend betrokken is dat het wezen op dat moment de gelegenheid krijgt over te springen.

Of misschien had hij gewoon een zonnesteek en viel zij flauw van schrik. :)

DBC01 zei:
Flauwvallen is 1 ding Eric maar hetzelfde meemaken dus in dezelfde trillende staat verkeren is een tweede. Gezien de replies boven je kan dit best weleens een volgende batlle tussen mensen die geloven in paranormale zaken en onze nuchtere Eric! :p

Stoker! Bij dat soort battles kijk jij steevast van de zijlijn toe omdat Eric toch niet te overtuigen is.

ontwikkeling van gas door cloor en urine? en zij krijgt ook zuurstof gebrek?...

beetje vreemd verhaal idd.. bron?

teveel gexboxt?

Erg vreemd verhaal idd maar ik ga met Zelda mee. Misschien bestaan geesten wel maar ik geloof niet dat ze zo'n invloed op je kunnen hebben dat je flauwvalt.

Enkele maanden geleden waren er hier toch enkele topics over die serieus wat feedback kregen, vond het best interessant, ben trouwens altijd al wel vrij geïnteresseerd geweest in zulke dingen... Maar goed, iemand die die topics terugvindt?

DBC01 zei:
Gezien de replies boven je kan dit best weleens een volgende batlle tussen mensen die geloven in paranormale zaken en onze nuchtere Eric! :p
Altijd stoken he :p
Volgens mij is hij het met een persoonlijke ervaring ofzo...

koetje zei:
geen idee . ik heb eens een verhaal gelezen van honden die van een rots sprongen .

de ene sprong en de rest van de roedel ook .

ook helemaal niet te verklaren .

bench of ericR zal wel een wetenschappelijk andwoord weten

dat doen lemmings en bizons ook:D

1 ding begrijp ik niet, als ze allebei "out" waren, hoe wisten ze dan dat de dame in kwestie ook begon te trillen en shaken??

Centaur spreekt mijn taal. Dat zat ik me inderdaad ook af te vragen ???

KaLe zei:
Bezeten zou idd kunnen. Ik geloof heel sterk in dit soort dingen. Ikzelf heb het ook gehad. Ik keek in de spiegel, zag mijn hoofd vervormen naar een ander gezicht (iets duivelachtigs) en voor ik het wist lag ik op de grond. (ja, ik was nuchter op dat moment). Heb wel vaker dat soort vage dingen meegemaakt. Dan keek ik niet in de spiegel, maar zag mij toch recht in de spiegel kijken. Heel vaag allemaal en ook zeker niet goed uit te leggen. Maar ik kan wel vertellen dat ik op een gegeven moment best bang werd na dit soort dingen. Op een gegeven moment vervaagde het gelukkig.

Het vreemd is dat ik op dat moment iets had met een meisje die in het verleden met een aantal vage gasten omging, wat dus satanisten waren. Die kwamen altijd bij haar over de vloer. Op een gegeven moment ging bijv. spontaan de televisie aan en dergelijke.

Dit noem je een psychose ;)
Hebben mn neef en nicht ook erg last van..
En als ik te veel snuif me 2 :(

Terug
Naar boven