MuscleMeat

Het DBB Weekend

  • Topic starter X.
  • Startdatum
  • Reacties 654
  • Weergaven 21K
  • Volgers 17

Bezoekers in dit topic

Ik wist niet zo goed, wat ik precies moest vertellen als cult zijnde. Aangezien ik wel wat hints tegenkwam, maar dat natuurlijk hier niet ging vertellen.

Maarja, we hebben gewonnen.
 
Ik wist niet zo goed, wat ik precies moest vertellen als cult zijnde. Aangezien ik wel wat hints tegenkwam, maar dat natuurlijk hier niet ging vertellen.

Maarja, we hebben gewonnen.

Niet liegen nick, je hebt helemaal niet gevolgd! Je zat thuis gewoon wat gefrituurde kip te eten! :roflol:
 
Ik vind het wel leuk dat het er binnen een spel fel aan toe gaat. Dat zijn de mooiste spelen. Je tegenstander is je vijand, en je vijand ga je haten. Ik ben zelf niet blij als ik karma krijg, als ik weet dat ieder ander persoon evengoed karma krijgt door simpelweg een post te maken, maakt niet uit wat er in staat. En als het dan ook nog eens gespam uitlokt, zie ik het liever uit de spelen verdwijnen.

Een lezer leest een verhaal in minder dan een minuut waar je een uur aan werkt. Alleen is dit het werk van een, en velen lezen. Bovendien is het leuk werk, dus het is het zeker waard :D

Ik vind hints heel belangrijk, omdat je een extra lading aan je verhaaltje geeft. Op zich zou het spel ook prima werken als je de stemming puur laat baseren op beschuldigingen en stemgedrag. Maar evengoed zou een spel werken waar geen verhalen worden gepost maar waar de spelleider enkel aangeeft wie er sterft. Door hints in een verhaaltje te verwerken, zijn speler geneigd aandachtig het verhaal gaan lezen, en raken ze meer op in het spel.

Wat ik verkeerd vind is de 'willekeurige factor' en dat is wanneer je met een hint het spel echt beslissend kan sturen. Dan gaat iemand er uit omdat hij de pech heeft dat hij was genoemd in een hint, en dan zal zijn kant benadeeld worden. Ook wanneer de spelleider hints gaat plaatsen om de verliezende kant te helpen, om het spel te rekken. Dat terwijl de winnende kant in zo'n situatie een beslissende overwinning verdiend, vanwege hun goede spel, en het dan vervolgens niet krijgen.

Wat bedoel je met wat anders? Ik heb geen idee in welke richting je nu zit te denken.

De hint die je gaf over het meisje. Tering heel wat lope zoeken.

Ik ging zoeken op short cirquit traingen:D
En toen de kabouter hint. Toen dacht ik, het moet whoopy zijn.
Toen bleek iemand anders het meisje te zijn:o
 
Ik wist niet zo goed, wat ik precies moest vertellen als cult zijnde. Aangezien ik wel wat hints tegenkwam, maar dat natuurlijk hier niet ging vertellen.

Maarja, we hebben gewonnen.

Dat is ook prima. Ik vind het als spelleider ook niet belangrijk dat iedereen continu actief meedoet. In de eerste spellen ging dat ook niet zo, en dat waren leuke spellen. Sommige speelstijlen profiteren nu eenmaal niet van teveel posten. Ook dagelijks stemmen hoeft van mij niet. Het enige belangrijke vind ik, dat als het erop aan komt, dat je stem telt. Dat als je cultbroeders je vragen mee te stemmen, dat je stem er ook zal zijn. Dat je als burger niet een stemming laat gaan waarbij een overduidelijke cult met moeite eruit word gestemd.

De hint die je gaf over het meisje. Tering heel wat lope zoeken.

Ik ging zoeken op short cirquit traingen:D
En toen de kabouter hint. Toen dacht ik, het moet whoopy zijn.
Toen bleek iemand anders het meisje te zijn:o

:roflol:
 
Dat is ook prima. Ik vind het als spelleider ook niet belangrijk dat iedereen continu actief meedoet. In de eerste spellen ging dat ook niet zo, en dat waren leuke spellen. Sommige speelstijlen profiteren nu eenmaal niet van teveel posten. Ook dagelijks stemmen hoeft van mij niet. Het enige belangrijke vind ik, dat als het erop aan komt, dat je stem telt. Dat als je cultbroeders je vragen mee te stemmen, dat je stem er ook zal zijn. Dat je als burger niet een stemming laat gaan waarbij een overduidelijke cult met moeite eruit word gestemd.



:roflol:

Was dat niet met jou jonas en imb die cult trein? Iedereen mooi om 22uur stemmen
In spel 7 of 8 als ik me niet vergis


Damn nu al aan 25, heb een hele hoop gemist..
 
Wat is dat gedoe met gamerep eigenlijk? Geven jullie zoveel om karma. Ik vind het eerder irritant omdat het gebedel en spamposts uitlokt. Immers worden goede posts niet zozeer beloond met karma, elk random persoon lijkt evenzeer aanspraak te maken op karma.

Dat stukje over karma in mijn verhaaltje was ook als grap bedoeld overigens, karma maakt mij niet zozeer uit, al vind ik het natuurlijk wel leuk om een bericht zoals 'leuk verhaal' te lezen :D

Ik zal nooit om karma bedelen, in tegenstelling tot kuch diaephi kuch. Ik geef het gewoon omdat mensen het blijkbaar leuk vinden.
 
Mensen, jullie kunnen zo lang speculeren over deze game als jullie willen.

MAAR ALS JULLIE NAAR MIJ GELUISTERD HADDEN HAD DE GAME DAG 1 AFGELOPEN GEWEEST !!!

Ik zat weer goed met mijn verdenking... De onderbuik gevoel doesn't lie !!
 
Mensen, jullie kunnen zo lang speculeren over deze game als jullie willen.

MAAR ALS JULLIE NAAR MIJ GELUISTERD HADDEN HAD DE GAME DAG 1 AFGELOPEN GEWEEST !!!

Ik zat weer goed met mijn verdenking... De onderbuik gevoel doesn't lie !!

:roflol::roflol::roflol:
 
Mensen, jullie kunnen zo lang speculeren over deze game als jullie willen.

MAAR ALS JULLIE NAAR MIJ GELUISTERD HADDEN HAD DE GAME DAG 1 AFGELOPEN GEWEEST !!!

Ik zat weer goed met mijn verdenking... De onderbuik gevoel doesn't lie !!

Daarom ging je er ook zo snel uit.. Toch niet helemaal slim gespeeld dan :p
 
Ik vind het wel leuk dat het er binnen een spel fel aan toe gaat. Dat zijn de mooiste spelen. Je tegenstander is je vijand, en je vijand ga je haten. Ik ben zelf niet blij als ik karma krijg, als ik weet dat ieder ander persoon evengoed karma krijgt door simpelweg een post te maken, maakt niet uit wat er in staat. En als het dan ook nog eens gespam uitlokt, zie ik het liever uit de spelen verdwijnen.
Ik vind zelf de "spamposts" wel ok, ook een manier voor mensen die dood zijn om te laten blijken dat ze nog volgen en dat waardeer ik wel.
Ik heb nota bene de rol van "reincarnist" in het leven geroepen, dus ik ben de laatste die mag klagen over onzinposts van mensen die eruit liggen.

Ben het met je eens dat de felle potjes mooi zijn. Maar het is inmiddels ook wel gebleken dat het zo nu en dan wat te fel gaat. Dan krijg je vetes en die verpesten de spellen erna weer. Misschien dat het karme geven dat een beetje vermindert.

Wat bedoel je met wat anders? Ik heb geen idee in welke richting je nu zit te denken.
Ik dus ook niet echt. Gebleken is dat de hints vaak niet of verkeerd opgelost worden. De keren dat de burgers wonnen (en dat gebeurt toch nog best regelmatig) kwam dat meestal ook niet door hints.

Maar aan de andere kant denk ik **** it, het spel is meestal best spannend en altijd vermakelijk. Dus je moet er ook niet teveel aan kloten.
 
Het is inderdaad jammer dat er geen enkele cult uit gegaan is.
Dan weet je ook niet op wie je moet stemmen. En wordt het wel heel makkelijk voor ze.

Zonde.
Wel leuke verhaaltjes
 
Ik zal nooit om karma bedelen, in tegenstelling tot kuch diaephi kuch. Ik geef het gewoon omdat mensen het blijkbaar leuk vinden.

ik wilde gewoon laten blijken dat ik het spel nog steeds volgde



:trollface:
 
Back
Naar boven