Fitness Seller

Het DBB Weekend

  • Topic starter X.
  • Startdatum
  • Reacties 654
  • Weergaven 21K
  • Volgers 17

Bezoekers in dit topic

Zat ik toch enorm goed met mn verdenkingen..

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

Z1000 weer de wolf trouwens gvd, echt niet eerlijk :mad:
 
Ik vond jorgyboy wel een hele slechte burger :mad:

arme Punjab, je zat zo goed met je verdenkingen. je werd een beetje gevaarlijk, daarom moest je dood :)
 
godver weer z1000, vond dan wel dat hij in de korte tijd dat ik meedeed wel erg op de achtergrond bleef.
 
Hints


Hints gaf ik alleen in de nacht. Hier kunnen de gasten van het vakantiehuisje de volgende dag over speculeren, en meenemen in de stemming.

Nacht 1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het geluid is te horen van een krakende vloer.
De verschrikkelijke T, die ligt slinks op de loer.
Hij heeft een prooi gevonden voor zijn vreselijk onrecht.
Of eigenlijk prooien, beter gezegd.
Zowel jimbooo als orgineel gaan er vanavond aan.
Ze liggen in een tweepersoonsbed, en zonder argwaan,
voordat een van hen de gevaarlijke toestand kneep,
legt Big T ze vast in een klemmende greep.
'Geef weldra aan mij prijs, jullie fysieke kracht'.
En dan plaatst Big T zijn lippen aan eender schacht.
Normaliter zou dit voor hun plezier zijn geweest,
ware het niet, de kwade intenties van dit beest.
Want zoals een stofzuiger, zuigt T alle gains op,
de gains vloeien weg uit hun gevoelige dop.
Het eiwitverlies zwengelt het catabolisme gauw aan,
en wanneer de atrofie inzet, zegt orgineel met een traan;
'Dood ons hier en nu, want het leven is niks,
als we doorleven moeten, zo ecto als sniperx'.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
jimbooo is dood. Hij was geliefde.
orgineel is dood. Hij was geliefde.


Het is dag. Er mag gestemd worden tot 21.00.

Deelnemers
1. Punjab
2. Weightboy
3. Lm7790
4. Dennisopjebeeld
5. wauter
6. Alley Cat
7. Penose')
8. z1000
9.
10. sanca
11. diaephi
12. Jorgyboy
13.
14. NIKKK
15.
16. IMBAatwork
17. Woopy
18. Biobeast

Zoals opgemerkt verwijst het plaatje bovenaan naar een zoekopdracht met de tekst 'Satanical tiding turn'. Dit is een anagram van train and gain cultist (oftewel hater).



Nacht 2

1922173_223789_91a7176bbc_p.jpg


In de nacht haast Big T zich door de wandelgangen,
opnieuw weer van plan om eiwit af te vangen.
Onderweg naar een prooi heeft T gauw in de gaten,
dat IMBAatwork zijn deur open heeft gelaten.
T opent zijn mond, niet gelijk om gains te winnen,
in plaats van directe actie spreekt hij rustig de zinnen;
'Ook al ontneem ik je gains onder dwang,
wees voor dit lot toch geen een moment bang.
Zo erg is het niet om een ecto te zijn,
ook mijn beste vriend, leeft met een lichaam heel klein.
Met EricR ben ik het sabbelen begonnen,
ik ontnam hem de gains die hij had gewonnen.
Eric is een wijs man, en zijn verre reizen waren mooi.
Hij maakte foto's van mij, en toen werd hij mijn prooi.
Inmiddels doet het ontbreken van gains hem niet iets,
hij is nu zelfs fanatiek gaan sporten op de fiets.
Dus je zult je bij je lot neer moeten leggen.'
En dit is alles wat Big T aan IMBA had te zeggen.
Want hierop liet hij zich over IMBA neer buigen,
om de levenslust van de jongeman uit hem te zuigen.


kew1.jpg
IMBAatwork's gains zijn gestolen. Hij was burger.
En een onweerlegbare proef, wijst uit: wie is een boef.
Het is dag. Er mag gestemd worden tot 21.00.

Deelnemers
1. Punjab
2. Weightboy
3. Lm7790
4. Dennisopjebeeld
5. wauter
6. Alley Cat
7. Penose')
8. z1000
9.
10. sanca
11. diaephi
12. Jorgyboy
13.
14. NIKKK
15.
16.
17. Woopy
18. Biobeast

Zie de roodgekleurde tekst.
Wie 'onweerlegbare proef' in google intikt krijgt direct lakmoesproef te lezen.
Lakmoes = Lm, Lm is cult.



Nacht 3

nacht20081.jpg


Diep in de nacht heeft T een doelwit te pakken.
Vreemd genoeg wil deze maar al te graag kwakken.
Het is Woopy, en het schijnt dat hij een sletje is.
Maar hij heeft nog met niemand geslapen, want hij is niet zo fris.
Het blijkt dat Big T ook zijn neus hiervoor ophaalt,
vanwege zijn geur en ziektes, heeft Big T bepaald;
Dat een betere methode, evengoed sterk katabool,
de stimulatie is van AMPK (ja dit leer ik op school).
Hierop moet Woopy van T gedwongen cardio doen.
En een cut is verspilling in het winterseizoen.


Woopy's gains zijn gestolen. Hij was de slet......

Het is dag. Er mag gestemd worden tot 21.00.

Deelnemers
1. Punjab
2. Weightboy
3. Lm7790
4. Dennisopjebeeld
5.
6. Alley Cat
7. Penose')
8. z1000
9.
10. sanca
11. diaephi
12. Jorgyboy
13.
14. NIKKK
15.
16.
17.
18. Biobeast

De puntjes naast 'Woopy's gains zijn gestolen. Hij was de slet' linken door naar een dwaalspoor.
Het derde puntje echter (zoals ook opgemerkt) linkt naar een foto van een geit met een hele lange sik (ofwel baard).
Dit verwijst naar sanca, die bij het kamp T hoort.


Hints naar de wolf over het meisje
Nacht 1
'Omdat het meisje naar jou zat te gluren,
hoor je 'Short Circuit' van onze oosterburen.'
Als je Short Circuit + duits intypt op google, krijg je de filmtitel 'Nr.5 Lebt.'
Nummer 5 verwijst naar nummer 5 op de inschrijflijst, wauter.

Nacht 2
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een tuinkabouter.
In mijn verhalen gebruik ik veel rijm, dus dit is een rijmende hint.
Kabouter = wauter


Hints naar het meisje over de wolf
Nacht 1
'Wellicht zegt deze hint je niet veel,
je moet op zoek gaan naar een beroemde bezemsteel.'
Een beroemde bezemsteel verwijst naar de Nimbus 2000 van Harry Potter.
Nimbus 2000 -> z1000

Nacht 2
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een buizerd.
Opnieuw een rijmende hint.
buizerd = z1000
 
Godver, dan was mijn vermoeden op z1000 als wolf toch terecht :roflol:
Mogelijk daarom dat ik de nacht nadat ik postte dat ik z1000 verdacht opgegeten werd?
 
Alleycat als leugenaar, verdomd moeilijk om te kloppen. Eergisteren dacht ik nog dat hij burger was maar na gisteren begon het duidelijk te worden dat hij wel badguy was.

Wel jammer dat Z1000 weer niet echt actief was als wolf.
 
Ja beetje jammer idd. Heb hem in het begin daarom al op de verdachtenlijst gezet.
Maar je ziet dat door inactiviteit toch weer van de radar verdwijnt..
 
Dat is wel het jammere er aan. Zo blijf je redelijk buiten schot vaak. Alhoewel hij wel weer goede kills had dus dat deed was alweer goed.
 
GVD ik zat nog bij lakmoes, maar om dat te weerleiden naar LM vind ik wel heel ver man :mad:
 
Heb me weer prima vermaakt. Prachtige verhalen, twee erg leuke nieuwe nieuwe spelers erbij en ook nog een vrij simpele overwinning.

Heb eigenlijk geen moment gedacht dat we zouden verliezen of zelfs maar dat er iemand van ons uitgestemd zou worden. En dat terwijl er twee cults amper actief waren (Nikk en Train and gain).

Denk wel dat Z1000 zijn strategie als wolf moet gaan aanpassen want ik vond het zo nu en dan vrij doorzichtig. Volgende keer komt hij daar niet mee weg vrees ik. Twee keer op rij iemand pakken die jou verdacht maakte is erg link (IMBA en Woopy). Snap wel dat je dat doet omdat je dan zeker weet dat ze geen cults zijn, maar het kan nogal snel in de gaten lopen. En daarnaast weer niet echt willen stemmen (dat deed je ook in de Caesar game, en was toen de reden dat ik op dag 2 al 'wist' dat je de wolf was).
Aan de andere kant wel respect dat je geen cults hebt gepakt, en in het bijzonder dat je mij hebt laten leven :)

LM heeft het echt goed gespeeld als cult. We hebben de eerste twee dagen ook helemaal niet overlegd, want het ging gewoon prima.

En ook fijn dat ik mijn maatje Penose niet heb hoeven killen en hij nu zelfs geen burger blijkt te zijn (vermoedde uiteraard al zoiets, zoals iedereen aan het einde van de game altijd alles vermoedde).
 
Hoe konden jullie niet doorhebben dat alley slecht was?
Iedereen volgt hem maar klakkeloos!

@z1000. Wie pakte je die nacht? Mij of jimboo?
 
:roflol: Weer een prachtige game van mezelf :cool:

Maar zoals hierboven al is aangehaald en ik al in het volgende spel-topic heb gepost; daar krijg ik dus het schijt van hé, van spelers zoals z1000 en NIKKK die in de verste verte niet meedoen aan het spel. Wist niet eens meer dat ze meededen :o

Kudo's voor Alley Cat die het weer enorm goed speelde, zoals gewoonlijk.

En nu ben ik weer de slechtste speler van het spel ... waarom? Omdat ik bij een 5-5 tussenstand op de laatste dag PunJab de dood in heb gestuurd waar een shitload aan hints naartoe geleid konden worden?

De dagen voordien is nooit de persoon gedood waar ik op stemde, behalve Diaephi maar die was zo inactief als de pest dus die ging toch uitgeschreven worden. Dit was gewoon een spel dat nooit gewonnen kon worden door burgers, tenzij ze hoerenchance hadden en de wolf een paar verkeerde kills maakte. Maar ja, geef mij maar weer de schuld dat de burgers verloren zijn :o
 
Mark ik was geen Jesse hé :P

Hoi,

Je hebt je ingeschreven voor het weerwolfspel 'Het DBB Weekend'.
Het DBB Weekend

Je rol is:

De alpha
De alpha heeft het laatste woord. Wanneer er evenveel stemmen voor 2 personen zijn, kiest de alpha wie eruit gestemd gaat worden (via PM). De alpha heeft de volgzamere individuen in het huisje in zoverre geïndoctrineerd, dat zijn invloed zelfs tot na zijn vertrek uit het huisje reikt.


Maar well played cults.
 
Laatst bewerkt:
Hoe konden jullie niet doorhebben dat alley slecht was?
Iedereen volgt hem maar klakkeloos!
Haha, ik was de onvervalste:

http://www.youtube.com/watch?v=SVaeEXemZfE

Samen met LM natuurlijk. :cool:

En nu ben ik weer de slechtste speler van het spel ... waarom? Omdat ik bij een 5-5 tussenstand op de laatste dag PunJab de dood in heb gestuurd waar een shitload aan hints naartoe geleid konden worden?

De dagen voordien is nooit de persoon gedood waar ik op stemde, behalve Diaephi maar die was zo inactief als de pest dus die ging toch uitgeschreven worden. Dit was gewoon een spel dat nooit gewonnen kon worden door burgers, tenzij ze hoerenchance hadden en de wolf een paar verkeerde kills maakte. Maar ja, geef mij maar weer de schuld dat de burgers verloren zijn :o
Punjab is er gisteren dik uitgegaan hoor. 8 tegen 3 ofzo. Zelfs Biobeast stemde op hem.

Vind het ook onzin om te zeggen dat jij een slechte burger was. Wauter ging er niet door jouw schuld uit en Punjab dus ook niet.
Was wel erg blij toen je na het uitschakelen van Wauter zo overtuigd was van je cultlijstje. Dat maakte het wat gemakkelijker voor ons. Maar het was helemaal niet onlogisch dat je zo dacht.

Alleen je opmerking over dat het mooi was dat Punjab eruit lag kan als cult worden opgevat, maar toen was het eigenlijk al game over.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Ik dacht eerst dat Jorgy de leugenaar was en Alley de Big T.
Vandaar mijn opmerking dat ik Jorgy een "slechte" burger vond. Heeft alleszins niets van doen met het feit dat hij op mij gestemd heeft.
 
Mark ik was geen Jesse hé :P

Hoi,

Je hebt je ingeschreven voor het weerwolfspel 'Het DBB Weekend'.
Het DBB Weekend

Je rol is:

De alpha
De alpha heeft het laatste woord. Wanneer er evenveel stemmen voor 2 personen zijn, kiest de alpha wie eruit gestemd gaat worden (via PM). De alpha heeft de volgzamere individuen in het huisje in zoverre geïndoctrineerd, dat zijn invloed zelfs tot na zijn vertrek uit het huisje reikt.


Maar well played cults.

Lees de beschrijving van de Jesse nog eens.
 
:roflol:

ik was niet de Jesse he

:roflol::roflol:
 
:roflol: Weer een prachtige game van mezelf :cool:

Maar zoals hierboven al is aangehaald en ik al in het volgende spel-topic heb gepost; daar krijg ik dus het schijt van hé, van spelers zoals z1000 en NIKKK die in de verste verte niet meedoen aan het spel. Wist niet eens meer dat ze meededen :o

Kudo's voor Alley Cat die het weer enorm goed speelde, zoals gewoonlijk.

En nu ben ik weer de slechtste speler van het spel ... waarom? Omdat ik bij een 5-5 tussenstand op de laatste dag PunJab de dood in heb gestuurd waar een shitload aan hints naartoe geleid konden worden?

De dagen voordien is nooit de persoon gedood waar ik op stemde, behalve Diaephi maar die was zo inactief als de pest dus die ging toch uitgeschreven worden. Dit was gewoon een spel dat nooit gewonnen kon worden door burgers, tenzij ze hoerenchance hadden en de wolf een paar verkeerde kills maakte. Maar ja, geef mij maar weer de schuld dat de burgers verloren zijn :o

In mijn ogen heb je niet slecht gespeeld hoor, je was één van de betere burgers (beter dan mij in dit spel)

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

Haha, ik was de onvervalste:

http://www.youtube.com/watch?v=SVaeEXemZfE

Samen met LM natuurlijk. :cool:


Punjab is er gisteren dik uitgegaan hoor. 8 tegen 3 ofzo. Zelfs Biobeast stemde op hem.

Vind het ook onzin om te zeggen dat jij een slechte burger was. Wauter ging er niet door jouw schuld uit en Punjab dus ook niet.
Was wel erg blij toen je na het uitschakelen van Wauter zo overtuigd was van je cultlijstje. Dat maakte het wat gemakkelijker voor ons. Maar het was helemaal niet onlogisch dat je zo dacht.

Alleen je opmerking over dat het mooi was dat Punjab eruit lag kan als cult worden opgevat, maar toen was het eigenlijk al game over.

Die stemming was ook zo absurd maar ik mocht niets zeggen, dan vreet je jezelf op. Het was ongeveer gelijkstand tussen de beide kampen squa spelers en als je dan ziet dat punjab zoveel stemmen heeft dan weet je dat er iets niet klopt en je op een burger zit.
 
Punjab is er gisteren dik uitgegaan hoor. 8 tegen 3 ofzo. Zelfs Biobeast stemde op hem.

Vind het ook onzin om te zeggen dat jij een slechte burger was. Wauter ging er niet door jouw schuld uit en Punjab dus ook niet.
Was wel erg blij toen je na het uitschakelen van Wauter zo overtuigd was van je cultlijstje. Dat maakte het wat gemakkelijker voor ons. Maar het was helemaal niet onlogisch dat je zo dacht.

Alleen je opmerking over dat het mooi was dat Punjab eruit lag kan als cult worden opgevat, maar toen was het eigenlijk al game over.

Mjah, PunJab wou ik al van in het begin en heb de stemming daar wel van in het begin naar geleid, dus die schuld wil ik gerust op mij nemen. Op Wauter had ik inderdaad helemaal niet gestemd.

Tjah, erg overtuigd, dat waren gewoon mijn verdenkingen zoals iedereen ze maakt, alleen trek ik het wat in het belachelijke :o Woopy en BioBeast hebben er meteen op gereageerd en hebben me direct overtuigd dat ze geen cult waren met hun posts. LM was juist, DennisOpJeBeeld was amper actief, jou heb ik volledig verkeerd ingeschat gewoon omdat ik altijd hoop dat jij aan mijn kant staat, Sanca dacht ik dat burger was, aangezien ik ervan uit ging dat iemand met een cult-rol niet zou stoppen aangezien dat meestal wel een leuke rol is en NIKK en z1000 had ik volledig over het hoofd gezien, maar daar begon ook amper iemand over dus was niet helemaal onlogisch.

Ach, heb verkeerde assumpties gemaakt en om het spel gewoon voor mezelf wat leuker te maken, rel ik altijd wat harder dan de rest. Misschien dat ik ook wat meer op de achtergrond moet blijven, maar betwijfel of het spel dan nog echt leuk is.

En die laatste post was sarcastisch :o

Ik dacht eerst dat Jorgy de leugenaar was en Alley de Big T.
Vandaar mijn opmerking dat ik Jorgy een "slechte" burger vond. Heeft alleszins niets van doen met het feit dat hij op mij gestemd heeft.

Leugenaar had ik inderdaad wel kunnen zijn, als je mijn posts bekijkt.
 
Ik heb het dit keer ook niet erg geweldig gespeeld. Had niet zo heel veel zin om het erg serieus te spelen gezien er door het grootste deel van de spelers zo inactief gespeeld werd. Ik ben na dag 2 ofzo ook gewoon gestopt met een logbestandje bij te houden.
Lm had ik al verdacht, maar ik vond dat ze niet zo erg veel deed, dus vond ik het ook niet belangrijk om de stemming er naartoe proberen te sturen. Wauter verdacht ik dan weer wel. Daar zat ik goed fout. Alley cat speelde weer goed. Zoals Wauter zei, Alley cat met de rol als leugenaar, pfoe, dan ben je als burger op voorhand al verloren :D
Als ik wat beter had opgelet, had ik de nacht waarop ik vermoord werd ook mijn rol als slet kunnen gebruiken. Had al zo'n gevoel dat mijn verdenking naar de wolf gevaarlijk was (ook als ik er verkeerd mee zat, goede kans voor een andere wolf om z1000 extra verdacht te maken zo), maar heb niets gedaan :o
 
Back
Naar boven