MuscleMeat

Vreemde NA-KUUR van coach gehad.. meningen gevraagd!

• Topic Starter Topic Starter
Als ik jou was, had ik via het web een bloedtest gekocht en uit laten voeren. Dan kan je zeggen of je daadwerkelijk hersteld bent en indien je dit wilt ook weerleggen aan je huidige coach.
Ik wacht nog een maandje even kijken of ik me beter ga voelen zo niet dan schakel ik checku.nl in.
Kost me weer knaken maar is wel even noodzakelijk.

Zonde van het geld die Ruben Baars als ik het zo lees?
Wat betaal je voor 8 mnd abbo?

hahaha best erg dat je aan de manier van nakuren kan zien wie zijn coach is, dacht vroeger dat die ruben alles wel op een rijtje had, hij heeft een net fysiek en is denk al een jaar of 10 bezig.
als je trouwens een kutje hebt reageert hij wel gelijk hoor ;)

Iemand die zichzelf goed vol gooit met alle mogelijke AAS + GH + SLIN en alles wat er bij komt kijken wil nog niet zeggen dat diegene verstand van zaken heeft. Al denken de meeste mensen wel zo, helaas. Dit dacht ik zelf namelijk ook, tot hij met belachelijke statements aan kwam zetten.

Jij mag niet meer raden Haha!! Je hebt het idd in 1 keer goed maar hij zegt dat dit in de USA vaker gebruikt word.. Maar zal er dan in heel Nederland verder niemand zijn die hier van af weet??? Lijkt me sterk toch??

Ik heb achteraf erg veel spijt dat ik me heb aangemeld bij hem. Ontzettend duur en heb er een hoop arrogantie voor terug gekregen. Hij schreef me een standaard trainingsschema voor wat niet eens gebaseerd was op mijn lichaam. Ik zei hem dat bijvoorbeeld mijn borst en armen achter liepen en ik het raar vond dat dit niet terug te zien was in het schema, wederom geen reactie gehad.

Betreft die nolva zei ik hem ook dat ik het een rare opstelling vond hebben waarop hij zei; die eerste twee weken op 40 is als 'kickstart', ze doen in de USA niet anders. BULLSHIT!!!

Daarnaast zijn z'n transformaties ook bedrog. Leuk, een transformatie van je broertje Matty posten die wedstrijd atleet is.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.ne...=d3547e9fc5bf9cb20e623d6cf8fafb98&oe=56D41087"

Zonde van het geld die Ruben Baars als ik het zo lees?
Wat betaal je voor 8 mnd abbo?

500€ voor een gold 8mnd
Met w-app erbij maar als je hem appt met een simpele vraag krijg je na 2 dagen een antwoord: stuur maar even een mailtje.. (Tsja wtf)

500? Tja hgh is duur :)

Iemand die zichzelf goed vol gooit met alle mogelijke AAS + GH + SLIN en alles wat er bij komt kijken wil nog niet zeggen dat diegene verstand van zaken heeft. Al denken de meeste mensen wel zo, helaas. Dit dacht ik zelf namelijk ook, tot hij met belachelijke statements aan kwam zetten.

Ik heb achteraf erg veel spijt dat ik me heb aangemeld bij hem. Ontzettend duur en heb er een hoop arrogantie voor terug gekregen. Hij schreef me een standaard trainingsschema voor wat niet eens gebaseerd was op mijn lichaam. Ik zei hem dat bijvoorbeeld mijn borst en armen achter liepen en ik het raar vond dat dit niet terug te zien was in het schema, wederom geen reactie gehad.

Betreft die nolva zei ik hem ook dat ik het een rare opstelling vond hebben waarop hij zei; die eerste twee weken op 40 is als 'kickstart', ze doen in de USA niet anders. BULLSHIT!!!

Daarnaast zijn z'n transformaties ook bedrog. Leuk, een transformatie van je broertje Matty posten die wedstrijd atleet is.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.ne...=d3547e9fc5bf9cb20e623d6cf8fafb98&oe=56D41087"

Dit is bij mij het zelfde verhaal met voeding.
mijn eet tijden zijn 7.30 - 10.15 - 12.30 - 15.15 - en dan staat er pre workout op mn schema maar er staat niks bij ingevuld.... dus ga na het werk trainen, meestal is dit om 18.00-18.30. hier ben ik dan om 19.30-20.00uur mee klaar dan heb ik pas weer mijn eerste voeding vanaf 15.15 dit is toch ook veeeel te lang er na? en dit is nog een shake ook, een half uur erna heb ik pas mijn echte post workout meal. (meestal rond 21.00uur dus pas weer vast voedsel)
heb bij het eerste schema wat hij maakte al aangegeven dat ik dit verre van prettig vind en tijdens trainen helemaal in elkaar zak wat energie betreft. en keer op keer in mijn mails naar heb gemeld maar hij doet er gewoon helemaal niks mee!
terwijl hij zijn eigen heel professioneel voor doet dus dacht dat het allemaal wel goed ging komen maar verre van dus. en nu weet ik het zeker nou er meerdere zijn met dezelfde mening.

50 euro per maand is nog goedkoop. Oke iets meer is het.

Ken er genoeg die veel meer vragen, helemaal voor contest prep.

Ben best wel lang bezig geweest om alle broscience uit een vriend van mij zijn hoofd te krijgen die door hem begeleid was. Daarnaast gainde ie op een standaard beginners fb gedoe een stuk beter dan wat ie met hem had gedaan qua schema :roflol:

Ben ik blij dat ik dit lees. Wilde misschien ook keer pakketje nemen om puntjes op de i te zetten qua voeding. Niet bij hem doen dus.
Iemand ervaring met Jeffrey suijkerbuijk?

Ben ik blij dat ik dit lees. Wilde misschien ook keer pakketje nemen om puntjes op de i te zetten qua voeding. Niet bij hem doen dus.

Geen ervaring mee maar denk dat je bij hem vééél beter gaat zitten...

Ik zit bij jeff hij heeft er wel verstand van hoor en antwoord binnen enkele minuten vaak al.

Vriend van me zat ook bij Ruben wilde hem heel de tijd aan de aas zetten is nu weg bij hem en heb hem maar gewoon een oud schema van mij gegeven en gaat er lekker op. (Ook bij Jeff vandaan dat schema btw)

Ik zit bij jeff hij heeft er wel verstand van hoor en antwoord binnen enkele minuten vaak al.

Vriend van me zat ook bij Ruben wilde hem heel de tijd aan de aas zetten is nu weg bij hem en heb hem maar gewoon een oud schema van mij gegeven en gaat er lekker op. (Ook bij Jeff vandaan dat schema btw)
En wat vraagt hij?
Als ik zo onbeleefd mag zijn

Ik zat ook bij Jeff tot dat iemand me overtuigde dat baars zo extreem goed was met zijn voeding, dus ben daar maar is gaan kijken.. Achteraf erg dom... Maar dat is achteraf..
Maar Jeff is een goede coach, ookal heeft hij heel veel klanten, als die geen tijd voor je heeft maakt die wel tijd. Je krijgt altijd snel antwoord en denkt met je mee. Hij is wel iets duurder dan baars maar je krijgt 700x meer waar voor je geld.
Dus dat is het meer dan waard!

Terug
Naar boven