Iemand die zichzelf goed vol gooit met alle mogelijke AAS + GH + SLIN en alles wat er bij komt kijken wil nog niet zeggen dat diegene verstand van zaken heeft. Al denken de meeste mensen wel zo, helaas. Dit dacht ik zelf namelijk ook, tot hij met belachelijke statements aan kwam zetten.
Ik heb achteraf erg veel spijt dat ik me heb aangemeld bij hem. Ontzettend duur en heb er een hoop arrogantie voor terug gekregen. Hij schreef me een standaard trainingsschema voor wat niet eens gebaseerd was op mijn lichaam. Ik zei hem dat bijvoorbeeld mijn borst en armen achter liepen en ik het raar vond dat dit niet terug te zien was in het schema, wederom geen reactie gehad.
Betreft die nolva zei ik hem ook dat ik het een rare opstelling vond hebben waarop hij zei; die eerste twee weken op 40 is als 'kickstart', ze doen in de USA niet anders. BULLSHIT!!!
Daarnaast zijn z'n transformaties ook bedrog. Leuk, een transformatie van je broertje Matty posten die wedstrijd atleet is.
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.ne...=d3547e9fc5bf9cb20e623d6cf8fafb98&oe=56D41087"