MuscleMeat

Testosteron propionaat

• Topic Starter Topic Starter
Jongens maakt het trouwens veel uit of je telkens in de zelfde gebied injecteert?

Ik denk bij mezelf dat het mischien wat beter is voor de opname om de ene keer in de ene bovenbeen de ander keer de ene bilzijde dan weer de andere bovenbeen...of anders alleen bovenbenen omdat ik het zelf moet zetten.

Jongens maakt het trouwens veel uit of je telkens in de zelfde gebied injecteert?

Ik denk bij mezelf dat het mischien wat beter is voor de opname om de ene keer in de ene bovenbeen de ander keer de ene bilzijde dan weer de andere bovenbeen...of anders alleen bovenbenen omdat ik het zelf moet zetten.
Dan blijf je pip houden omdat je steeds in virgin muscle steekt.

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik zet zelf in de schouders, komt zeker diep genoeg met een Slin Pin
Heb ik een vraag voor jou bro, wat is nou het verschil of het nou mn bil bovenbeen of schouder is?? Er is niemand die t voor me kan/wil zetten dus been/schouder lukt me zelf wel maar dan raad die been af de ander schouder veel verschil maakt het niet toch of wel..

Heb ik een vraag voor jou bro, wat is nou het verschil of het nou mn bil bovenbeen of schouder is?? Er is niemand die t voor me kan/wil zetten dus been/schouder lukt me zelf wel maar dan raad die been af de ander schouder veel verschil maakt het niet toch of wel..
Geen verschil, bil kan je trouwens ook prima zelf zetten

Ja gelijk geef k je ook man, zit n beetje met mixed feelings wel of niet...te laat of kan het nog wel...riskeren of laten zitten...

Mijn doel is niet perse kracht, hoeft niet eens kracht te zijn, mijn doel is MEER UITHOUDINGSVERMOGEN MINDER VERZURING...MEER GRETIGHEID/GECONTROLLEERD AGRESSIE....ja extra kracht erbij kan nooit kwaad nee.

Mischien dat je een suggestie kwa spul?
gewoon niet doen

Test-P... Kon dagenlang niet meer lopen.

Terug
Naar boven