Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, we zitten aan afslag 13 (ecomare), dus elke heenrit naar de koog kan zo.
Vette foto.
Weet je ook in hoeverre het mountainbiken is, of gewoon onverhard fietsen? Afhankelijk van het terrein kan 2x per week op de racefiets trainen niet voldoende zijn.Vette foto.
Kan mezelf sinds een week of 12 ook tot de fietsers rekenen. Ga volgend jaar sept een dik stuk mtb'en in Afrika voor t goede doel, dus nu 4x per week KT en 2x op de racefiets. Benieuwd hoe ver we de conditie kunnen pushen met 2x fietsen en 1x squatten per week.
Welk goede doel en waar in Afrika?Vette foto.
Kan mezelf sinds een week of 12 ook tot de fietsers rekenen. Ga volgend jaar sept een dik stuk mtb'en in Afrika voor t goede doel, dus nu 4x per week KT en 2x op de racefiets. Benieuwd hoe ver we de conditie kunnen pushen met 2x fietsen en 1x squatten per week.
Ik heb flink wat jaartjes een Optima Baron gehad.Deze (andere kleur, maar ben nu niet thuis) gebruik ik voor woon-werkverkeer. Als je er eenmaal aan went, rijdt het fantastisch. Kan gemakkelijk de hele rit zo'n 38 km/h blijven rijden.
![]()
O nice, had niet verwacht een mede-ligger tegen te komen

Ik heb hem al ruim 10 jaar niet meer, kort na mijn verhuizing (dichter bij mijn werk) gebruikte ik hem te weinig. Daarvoor gebruikte ik hem voor woon-werk verkeer met 45km enkele reis, met betrekkelijk gemak deed ik dat binnen 1,5 uur. Voordat ik verhuisde heb ik zelf overwogen om een velomobiel te kopen https://ligfiets.net/bicycles/88 .O nice, had niet verwacht een mede-ligger tegen te komen![]()
Ja, velomobiel is leuk voor die afstand. Zelf hoef ik maar 12km enkele reis, dus voor mij is dat niet de moeite. En ik zou het ook minder lekker vinden om 'binnen' te zitten, behalve bij heel nat en koud weer.Ik heb hem al ruim 10 jaar niet meer, kort na mijn verhuizing (dichter bij mijn werk) gebruikte ik hem te weinig. Daarvoor gebruikte ik hem voor woon-werk verkeer met 45km enkele reis, met betrekkelijk gemak deed ik dat binnen 1,5 uur. Voordat ik verhuisde heb ik zelf overwogen om een velomobiel te kopen https://ligfiets.net/bicycles/88 .
Nu de elektrische fiets gemeen goed is geworden zal de ligfiets denk ik verder uitsterven
ACHTENDERTIGDeze (andere kleur, maar ben nu niet thuis) gebruik ik voor woon-werkverkeer. Als je er eenmaal aan went, rijdt het fantastisch. Kan gemakkelijk de hele rit zo'n 38 km/h blijven rijden.
![]()

Jazeker. Als ik me kwaad maak, kom ik ook wel tot de 50, maar dat is dan meer piek-momentje. Je hebt gewoon echt heel veel minder luchtweerstand; het is bijna valsspelen.
Op een normale racefiets is 38 alleen comfortabel haalbaar in een goed getraind groepje. Op de mountainbike is dat al niet meer te doen.Jazeker. Als ik me kwaad maak, kom ik ook wel tot de 50, maar dat is dan meer piek-momentje. Je hebt gewoon echt heel veel minder luchtweerstand; het is bijna valsspelen.
Nee de route en omstandigheden zijn in die zin onbekend. We trainen er nu naartoe 240k op de racefiets te kunnen. Gaat tzt ook meer om het uitrijden dan dat het een wedstrijd is.Weet je ook in hoeverre het mountainbiken is, of gewoon onverhard fietsen? Afhankelijk van het terrein kan 2x per week op de racefiets trainen niet voldoende zijn.