MuscleMeat

Vroeger was alles beter

• Topic Starter Topic Starter
Yup die bedoel ik. Ja dat was ook niet beter…

Doe gewoon normaal toch???

Wat wij nu normaal vinden is anders dan wat vroeger normaal was.
Zelfs in de wet. Het is pas vanaf 1991 verboden je eigen vrouw te verkrachten, om maar een voorbeeld te noemen.
In Nederland bedoel ik dan.

Ook niet als je post 1 en 3 van dit topic bekijkt?

Dus of jouw topic is bedoelt voor sarcastisch 'dit was vroeger beter' (wat dus niet zo is) en niemand anders doet daaraan mee, of het is serieus bedoelt waar iedereen aan mee doet behalve jij?

Dus of jouw topic is bedoelt voor sarcastisch 'dit was vroeger beter' (wat dus niet zo is) en niemand anders doet daaraan mee, of het is serieus bedoelt waar iedereen aan mee doet behalve jij?
Soms heeft zoiets een lange aanloop nodig en @Vonk heeft ook een bijdrage geleverd.

Oh dus @Vonk is er nog wel? Leuk!

Autisten hebben doorgaans meer moeite met het herkennen van ironie en sarcasme.

Normaal heb ik er niet heel veel moeite mee, alleen nu was er iets zonder context geplaatst in een 'vroeger was alles beter' topic, zonder extra commentaar erbij..

Ja dan gaat het sarcasme mij wel voorbij :o :roflol:

Zelfs in de wet. Het is pas vanaf 1991 verboden je eigen vrouw te verkrachten, om maar een voorbeeld te noemen.
Vraag ik me dan af wat men zo normaal vond aan hun vrouw te verkrachten…..die vrouwen hadden die tijd toch een “betere opleiding” hieromtrent volgens besproken post 🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️

Vraag ik me dan af wat men zo normaal vond aan hun vrouw te verkrachten…..die vrouwen hadden die tijd toch een “betere opleiding” hieromtrent volgens besproken post 🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️

Ik had ooit een Tindermatch die tegen mij nee zei tijdens de sex, maar het toch geil vond als ik ze toch deed. Telt dat ook als verkrachting ?

Er zijn nog steeds mannen die geloven dat hun vrouw geen nee mag zeggen tegen seks en allerlei zaken daarin betrokken.
En een betere opleiding heeft weer niks te maken met de strafbaarheid van iets.

Het hele concept van "verkrachting binnen het huwelijk" bestond niet.

Dat wil niet zeggen dat mensen in 1991 het in het algemeen normaal vonden om je echtgenote te dwingen tot seks.

Weer on topic aub met ironisch of sarcastisch bedoelde posts dat vroeger alles beter was.

Terug
Naar boven