De Europese vrouw is geblondeerd terwijl de mannen schoensmeer in hun haar hebben en een goedkoop Turks haar implantaat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Europese vrouw is geblondeerd terwijl de mannen schoensmeer in hun haar hebben en een goedkoop Turks haar implantaat.
Koop een motor en krijg een gratis kneedowncursus van mij, dan draai je de klok weer 20 jaar terug.Vroeger kocht je een bros en koetjesrepen. Die bestaan nu nog maar smaken anders....vroeger was het beter.
Vroeger was ik jong en leek ouder worden zooooooo ver weg...."later als ik groot ben" was echt lichtjaren ver....nu kijk ik even achterom en zie dat ik al 42 jaar ben en dan krijg ik een beetje een kut gevoel, niet dat ik bang of angstig ben maar een beetje opgejaagd voel ik me dan, alsof ik nog lang niet alles uit het leven gehaald heb wat ik vroeger voor gevoel had gedacht, en alsof er nog zo weinig tijd is....vroeger was het beter.
Maar tegenwoordig is het ook goed alleen leek het vroeger allemaal beter.
De rotjes knalden wel harder dan tegenwoordig.
En zoenen voor de eerste keer met een mooi meisje was echt magisch...
Alles was toch lekker nieuw...
Ok ik krijg honger, ciaooo!
Zal mezelf binnenkort ook weer verwennen met zo'n gratis cursus want ik begin ook een beetje oud te worden.Koop een motor en krijg een gratis kneedowncursus van mij, dan draai je de klok weer 20 jaar terug.
Wanneer?
1988

Ajax met Johan Cruijff!!!
1978 ook finale WK tegen Argentinië
De hagiografie omheen zijn persoon blijft toch bijzonder.![]()
De Cruijff-turn
De beroemde Cruijff-turn van Johan Cruijff op het WK '74 in de groepswedstrijd tegen Zweden.nos.nl
Heb nu een enorme hekel aan voetbal.
Cruijff kon op grote toernooien wat moderne voetballers alleen onder gecontroleerde omstandigheden kunnen.

Wat mij betreft heeft Argentinië maar twee WKs gewonnen. Ze hadden geeneens in de finale mogen staan in 1978.