Fitness Seller

Vroeger was alles beter

• Topic Starter Topic Starter
IMG_4205.jpeg

Vroeger was je een baas als je de meeste knikkers had😋

Dit is toch wel het meest mannelijke filmpje dat ik ooit heb gezien.

Die huidige faggy soyboy-generatie zie ik dit niet doen.

Gezellig met zijn allen in badje, als jongste had je pech want dan was je als laatste aan de beurt 😁
ac2cc630f16d43fb4956839944226748-2011467533.jpg

But, if you didn’t have a net gun—and were particularly crazy—the only way to capture the animal was to physically wrestle it to the ground, without the net restraining them from escaping or goring you with its antlers. As you can see in the video, it’s an incredibly dangerous task. This hunter is going toe-to-toe with a 300-plus pound wild animal, not to mention jumping from a moving helicopter moving at least 20km/hr over rough mountainous terrain—and to think he did all of this in blue jeans. It’s nothing short of insanity.

Nu ik er zo over nadenk weet ik vrijwel zeker dat de gast in dat filmpje @Schwarzeneggertje was toen ie nog jong was.

Na 2 kanon.
In Afrika besprong ik de puku antilopen van mijn mountainbike. We hadden dus altijd genoeg bushmeat. Moest ik vaak ook nog met de leeuwen (google op Serenje maneaters) knokken die mijn kill wilden afpakken. Die idioten onderschatten altijd de veelzijdigheid van mijn Swiss Army knife; net als de krokodillen trouwens wanneer ik uit mijn kano viel (zie hieronder).

We hadden daar namelijk ook wel wat sterkers te drinken. Toen onze beruchte drankvoorraad door de plaatselijke politie werd geconfisqueerd, heeft dat de helft van hun peloton het leven gekost.

Naar aanleiding van dit incident werd ik aangesteld als 'honorary police officer', op voorwaarde dat ik bij conflicten met mensen alleen mijn handen als wapens mocht gebruiken. Tegen groepen misdadigers bestaande uit meer dan 100 individuen werd het gebruik van de kurkentrekker van mijn Army knife oogluikend toegestaan door het ministerie.

Laatst bewerkt:
Niet alles, wel veel

In Afrika besprong ik de puku antilopen van mijn mountainbike. We hadden dus altijd genoeg bushmeat. Moest ik vaak ook nog met de leeuwen (google op Serenje maneaters) knokken die mijn kill wilden afpakken. Die idioten onderschatten altijd de veelzijdigheid van mijn Swiss Army knife; net als de krokodillen trouwens wanneer ik uit mijn kano viel (zie hieronder).

We hadden daar namelijk ook wel wat sterkers te drinken. Toen onze beruchte drankvoorraad door de plaatselijke politie werd geconfisqueerd, heeft dat de helft van hun peloton het leven gekost.

Naar aanleiding van dit incident werd ik aangesteld als 'honorary police officer', op voorwaarde dat ik bij conflicten met mensen alleen mijn handen als wapens mocht gebruiken. Tegen groepen misdadigers bestaande uit meer dan 100 individuen werd het gebruik van de kurkentrekker van mijn Army knife oogluikend toegestaan door het ministerie.
Heb je er wel eens over nagedacht je leven te verfilmen?

Terug
Naar boven