Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een klasgenootje was met gemak de beste van school en regelmatig flikkerde hij een lading gewonnen knikkers in de sloot.Vroeger was je een baas als je de meeste knikkers had😋

Een echte baas dusEen klasgenootje was met gemak de beste van school en regelmatig flikkerde hij een lading gewonnen knikkers in de sloot.![]()
Dit is toch wel het meest mannelijke filmpje dat ik ooit heb gezien.
Die huidige faggy soyboy-generatie zie ik dit niet doen.
Waarom doen ze dat?
In Afrika besprong ik de puku antilopen van mijn mountainbike. We hadden dus altijd genoeg bushmeat. Moest ik vaak ook nog met de leeuwen (google op Serenje maneaters) knokken die mijn kill wilden afpakken. Die idioten onderschatten altijd de veelzijdigheid van mijn Swiss Army knife; net als de krokodillen trouwens wanneer ik uit mijn kano viel (zie hieronder).Nu ik er zo over nadenk weet ik vrijwel zeker dat de gast in dat filmpje @Schwarzeneggertje was toen ie nog jong was.
Na 2 kanon.
Heb je er wel eens over nagedacht je leven te verfilmen?In Afrika besprong ik de puku antilopen van mijn mountainbike. We hadden dus altijd genoeg bushmeat. Moest ik vaak ook nog met de leeuwen (google op Serenje maneaters) knokken die mijn kill wilden afpakken. Die idioten onderschatten altijd de veelzijdigheid van mijn Swiss Army knife; net als de krokodillen trouwens wanneer ik uit mijn kano viel (zie hieronder).
We hadden daar namelijk ook wel wat sterkers te drinken. Toen onze beruchte drankvoorraad door de plaatselijke politie werd geconfisqueerd, heeft dat de helft van hun peloton het leven gekost.
Naar aanleiding van dit incident werd ik aangesteld als 'honorary police officer', op voorwaarde dat ik bij conflicten met mensen alleen mijn handen als wapens mocht gebruiken. Tegen groepen misdadigers bestaande uit meer dan 100 individuen werd het gebruik van de kurkentrekker van mijn Army knife oogluikend toegestaan door het ministerie.
Kan jij een beetje acteren en heb je de looks?Heb je er wel eens over nagedacht je leven te verfilmen?
Ik wil een boek!Heb je er wel eens over nagedacht je leven te verfilmen?
Foto genomen in Afrika terwijl jij achterna gezeten werd door een olifant?