- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik heb al een paar schetsen voor hoofdstukken, volgens mij staat er ook 1 kort verhaal op dit forum (titel: de hartendieven).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb al een paar schetsen voor hoofdstukken, volgens mij staat er ook 1 kort verhaal op dit forum (titel: de hartendieven).
Er is concurrentie
Dit is toch wel het meest mannelijke filmpje dat ik ooit heb gezien.
Die huidige faggy soyboy-generatie zie ik dit niet doen.
Pagina 64 van mijn trainingslog.Ik heb al een paar schetsen voor hoofdstukken, volgens mij staat er ook 1 kort verhaal op dit forum (titel: de hartendieven).
Oehhhh! Mag ik je handtekening?Ik heb al een paar schetsen voor hoofdstukken, volgens mij staat er ook 1 kort verhaal op dit forum (titel: de hartendieven).
Je wordt oud en hebt nu minder smaakpapillen. Daarom kan je dingen met een sterke smaak (kaas, olijf, wijn, ect) vaak pas op latere leeftijd waarderen.Vroeger kocht je een bros en koetjesrepen. Die bestaan nu nog maar smaken anders....vroeger was het beter.
Vroeger was ik jong en leek ouder worden zooooooo ver weg...."later als ik groot ben" was echt lichtjaren ver....nu kijk ik even achterom en zie dat ik al 42 jaar ben en dan krijg ik een beetje een kut gevoel, niet dat ik bang of angstig ben maar een beetje opgejaagd voel ik me dan, alsof ik nog lang niet alles uit het leven gehaald heb wat ik vroeger voor gevoel had gedacht, en alsof er nog zo weinig tijd is....vroeger was het beter.
Maar tegenwoordig is het ook goed alleen leek het vroeger allemaal beter.
De rotjes knalden wel harder dan tegenwoordig.
En zoenen voor de eerste keer met een mooi meisje was echt magisch...
Alles was toch lekker nieuw...
Ok ik krijg honger, ciaooo!
Tijd voor een gehoorapparaat

Ze hebben de Amerikaanse indianen wel goed geplaatst. Die horen bij de Polynesische stroming. De Aboriginal echter ook.
Vroeger kocht je een bros en koetjesrepen. Die bestaan nu nog maar smaken anders....vroeger was het beter.
Vroeger was ik jong en leek ouder worden zooooooo ver weg...."later als ik groot ben" was echt lichtjaren ver....nu kijk ik even achterom en zie dat ik al 42 jaar ben en dan krijg ik een beetje een kut gevoel, niet dat ik bang of angstig ben maar een beetje opgejaagd voel ik me dan, alsof ik nog lang niet alles uit het leven gehaald heb wat ik vroeger voor gevoel had gedacht, en alsof er nog zo weinig tijd is....vroeger was het beter.
Maar tegenwoordig is het ook goed alleen leek het vroeger allemaal beter.
De rotjes knalden wel harder dan tegenwoordig.
En zoenen voor de eerste keer met een mooi meisje was echt magisch...
Alles was toch lekker nieuw...
Ok ik krijg honger, ciaooo!

En zie, Ethopiers zijn net zo hard blank

Is dit gebaseerd op botstructuur?
Dat heb je wel erg treffend gezegd.Helaas mijn jongen, na je 40e wordt het leven een soort permanente vorm van nabeschouwing![]()
Ja. Zijn die gebaseerd op botstructuur? Jukbeenderen en kaken zijn de enige overeenkomsten?
Een mooie omschrijving voor de uphill battle het onafwendbare verval zo lang mogelijk uit te stellen.Enige wat we nog kunnen doen, is keihard blijven trainen.
Yup, en zo hard mogelijk blijven genieten van het leven.Enige wat we nog kunnen doen, is keihard blijven trainen.
👍🏽💪🏽
Geen idee, zou best kunnen.Ja. Zijn die gebaseerd op botstructuur? Jukbeenderen en kaken zijn de enige overeenkomsten?

Vooral dat laatste, daar ben ik mezelf de laatste jaren heel erg bewust van.Yup, en zo hard mogelijk blijven genieten van het leven.
Het is in mijn ervaring ook niet zo dat er geen leuke dingen meer te beleven vallen, maar de 'kleuren' vervagen en de belevingsintensiteit vlakt heel geleidelijk aan af.
Wat helpt is het realistische besef dat veel zaken nooit meer worden als toen je nog echt jong was en/of de eerste keer dat je iets heel speciaals mee maakt.
De Europese vrouw is geblondeerd terwijl de mannen schoensmeer in hun haar hebben en een goedkoop Turks haar implantaat.