Fitness Seller

Nieuws Vrouw (55) bekent dat ze jongen van twaalf verkrachtte

MeDieViL

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
560
Lengte
Massa
40kg
Vetpercentage
media_l_2357527.jpg

Een 55-jarige Amerikaanse vrouw heeft voor de rechtbank bekend dat ze haar 12-jarige buurjongetje heeft verkracht. Dat melden media in de Verenigde Staten.

Gloria Murphy, zelf een grootmoeder, gaf de jongen alcohol en had vervolgens coïtus met hem. Het jochie logeerde bij haar in februari, toen Murphy haar 55ste verjaardag vierde.

Niet onder dwang
Experten getuigden in de rechtbank van Montgomery County dat de coïtusuele handelingen niet onder dwang werden verricht. De rechter legde de vrouw een gevangenisstraf op van vijf jaar. (eb)
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...nt-dat-ze-jongen-van-twaalf-verkrachtte.dhtml

Lekker een GILF.
Zeker geil.

155nhcg.jpg

Laatst bewerkt:
Ga je nou elk nieuws van hln hier naartoe kopieren?

die 12 jarige is ook niet erg slim, laat je dan tenminste verkrachten door een lekker wijf

55? lijkt eerder 70 man bah

Dat van de alcohol heeft die goed gezien, een nuchter mens zou daar idd nooit overheen gaan.

neersteken is de enige goede optie!!!:mad:

:kots:

Brrrrrrrrr wat een eng mens.

Gadverdamme lijkt wel een heroine junkie ofzo.

trauma en nog geen kleintje

:hitit: ikke wel:)

een vrouw die een puber eerst moet dronken voeren alvorens hij bereid is haar te nken
de foto's bevestigen mijn onderbuikgevoel

Ik moet zeggen dat ik het dronken voeren van een 12-jarige (minderjarige) om er vervolgens coïtus mee te hebben een zeer serieus vergrijp vind. dankzij de prachtige dubbele moraal van de feministen (en onszelf als man) geven we voor deze vrouw 'maar' 5 jaar terwijl dat bij iedere willekeurige man minstens 10 jaar zou zijn geweest.

Lelijk , levenslang GVD...

levenslang maar aan haar te zien duurt dat niet al te lang meer o_O

Terug
Naar boven