AndroidHealthClinic

Jongen (17) bedreigd en verkracht door tien vrouwen

hahahahaha :nowai:

Laatst ook verkracht door 2 blonde 17jarige turnstertjes. Aangifte doen was echter een drama. Ik zag dat de agent ergens mee zat, dus vroeg er op een gegeven moment maar naar. Toen kwam dus het hoge woord eruit: ''ehm, kijk ik wil niet moeilijk doen maar had je je niet kunnen verweren?'' Die kl***zak hield dus totaal geen rekenening met de angst die je op zo'n moment voelt.

Laatst ook verkracht door 2 blonde 17jarige turnstertjes. Aangifte doen was echter een drama. Ik zag dat de agent ergens mee zat, dus vroeg er op een gegeven moment maar naar. Toen kwam dus het hoge woord eruit: ''ehm, kijk ik wil niet moeilijk doen maar had je je niet kunnen verweren?'' Die kl***zak hield dus totaal geen rekenening met de angst die je op zo'n moment voelt.
Ik weet hoe je je voelt, je kan zovaak douchen als je wilt je blijft je vies voelen.
Ik had nog op kans van ontsnappen toen ik eenmaal de kroeg uitgered was had ik een aardige voorsprong op die vetzeugen maar maakte een misstap en ging door m'n enkel.
Zie mezelf nog op de grond liggen en hoe die beren op me af kwamen stormen.
Denk niet dat dit soort dingen snel van je netvlies afgaan.

Ik ken het gevoel ook :mad:
Het is al 4 jaar geleden, maar het voelt nog aan als of het gisteren was ...

Ik ging een paar dagen na nieuwjaar op stap met mijn homies ... Ik kwam terug van de wc, bots er opeens zo'n zuiderse chick met haar reet tegen mij op waardoor ik tegen de muur liep en zij bleef maar tegen mij op schuren :angstig: .

Gelukkig kreeg ik opeens een roid rage toestand waar door ik haar heb kunnen weg duwen ...

Laatst bewerkt:
4 van die vieze roze gaapk*tten met dikke lippen, bah

Hoe moet ik me dat dan voorstellen ?

Vrouwen die hem vast binden en BJs geven en hem dan berijden.

xlwjtf.gif

Misschien zo: [Afbeelding niet meer beschikbaar] Dat x 10 en denk dat niemand hier nog wil :D

Wat een ondankbare kl***zak, gewoon doen.

Ogen dicht en gewoon doen.

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

ik ben zelf een keer verkracht door 3 russische kogelstootsters na een kroeg akkefietje, weet goed wat deze jongen mee maakt.
vreselijk!
Je zou het niemand vertellen:(

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Ik weet hoe je je voelt, je kan zovaak douchen als je wilt je blijft je vies voelen.
Ik had nog op kans van ontsnappen toen ik eenmaal de kroeg uitgered was had ik een aardige voorsprong op die vetzeugen maar maakte een misstap en ging door m'n enkel.
Zie mezelf nog op de grond liggen en hoe die beren op me af kwamen stormen.
Denk niet dat dit soort dingen snel van je netvlies afgaan.
Ik was teder:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

traumas :'(
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ah, lief van je. Dat streelt mijn ego :D

Laatst bewerkt:
Verkracht..hij kreeg hem wel omhoog, om vervolgens die vrouwen te nemen :)

Hm, vreemd dat het woordje 'door' in de titel niet meteen door mijn filter heen kwam.

Terug
Naar boven