XXL Nutrition

Vrouw krijgt 5 jaar voor verkrachting met vibrator

Is die moeder niet net zo schuldig dan? in elk geval zwaar medeplichtig.. en dat krijgt geen straf dan ???

5 jaar maar? Had wel levenslang mogen zijn. Die moeder een jaartje of 10 vast, voorwaardelijk is een te lichte straf.

Zo zie je maar, die lesbo's zijn ook niet altijd zo heilig.

Ik hoop dat ze borstkanker krijgt.

foto?

mee met de transcoïtusuelen in de diepe put...

Vid or it didnt happen.

VID VID VID???!?!?!?!? :D:D:D:D:D:D

Als het elke week gebeurt vind ik het nou niet bepaald een verkrachting.. Waarschijnlijk was het genot en wou die b*ch geld verdienen.

Geil

18 ruggen maar???

wtf dus de moeder geef eerst toestemming ervoor en forceerd dat de kind zoiets doet en daarna klaagt ze de ander vrouw zelf aan en krijgt zelf geen straf? ??? die moeder mag net zo lang de bak in

Als je erover nadenkt is het echt ranzig. Een coïtusslaafje dat ze volledig in haar macht heeft. Geregeld verkrachten enzo... twisted wijf.

Inderdaad, dat meisje is voor de rest van haar leven getekend. Verkrachtig is hoe dan ook traumatiserend maar ze is nu midden in haar vormende periode volledig gedehumaniseerd. Voor dat soort zieke daden zou maar 1 straf mogen gelden.

Dit vraagt om foto`s van de betreffende dames! :d

is zo overdreven joh:D

kvind het wel grappig.

en een vibrator is geen ontmaagding hoor

is zo overdreven joh:D

kvind het wel grappig.

en een vibrator is geen ontmaagding hoor

dus als ze bij jou een vibrator in je kont rammen is het geen verkrachting dan??

mooi weten we dat ook weer;als ik jou was zou ik dus never nooit niet naar een meet van dbb gaan:D:D:D:D

weghalen bij de ouders dat kind. en dan de moeder in een kooi zetten met sniperx.

hele zieke mensen

Terug
Naar boven