AndroidHealthClinic

Vrouw Samir A. schrijft brief aan Amnesty

Criminaliteit is een gevolg van werkloosheid en een slecht rechtssysteem.
komt direct van die moslimsite.
gewoon een zielige k*tsmoes om je criminele handelen goed te praten, met zoveel vrije banen gaan janken over werkloosheid, dan ligt het aan jezelf.

rechtssysteem? dus als iets niet zwaar genoeg gestraft word dan doet iedereen het maar?

Ja idd riggard, de schuld op anderen afschuiven is een typisch kenmerk van een 'loser'. Winnaars nemen juist alle schuld op zich en nemen verantwoording voor hun eigen situatie en zijn pro-actief om er wat aan te doen.

op de knieen en kogel door de kop jagen, die gasten hebben sowieso al teveel praatjes.

Ik weet nog dat ie werd vrijgelaten en direct op die reporter begon te meppen, is toch niet te geloven.

elke dief, misdadiger, ongeacht zijn origine of religie, heeft geen respect voor de wet. Dat houdt dus in dat jij viondt dat alle verdachten, ongeacht wie ze zijn, slecht moeten behandeld worden. Je hebt evenveel respect voor de democratie als de VEROORDEELDE terroristen.

Het hoeft hier niet zo'n luxe gevangenis leventje te zijn hier, dat is allemaal dikke onzin, dat bedoel ik ermee.
En daar komt bij dat de straffen veel hoger/zwaarder mogen zijn.

een verdachte is en blijft slechts een verdachte. Als je elke vedrachte al onmiddeellijk als een hond gaat behandelen dan zullern er heel veel Nederlanders en Belgen serieus "pissed" zijn als ze eens per toeval in aaraking komen met de politie.

Criminaliteit is inderdaad voor een groot deel een gevolg van hoge werkloosheidscijfers. Dat zeggen criminologen al 100 jaar. Dat is zeker geen "islamitische gedachte".
Slecht rechtsysteem: "strafrechtelijke trechter": politie gaat meer patrouilleren in verarmde wijken waar meer criminaliteit is, en ook meer migranten. ze pakken er meer op omdat ze een quota moeten bereiken. Het dossier wordt vaker doorverwezen naar het parket als je allochtoon bent, en de rechter zal zwaarder oordelen als je allochtoon bent.
dergelijke fenomenen zijn al langer bekend; het gebeurde vroeger , en nu nog steeds in Amerika . Het verschil tussen zwarten en blanken in Amerika is overduidelijk:als je een zwarte bent en je dood een blanke dan krijg je de doodstraf. Als een blanke een zware dood krijgt hij 10 tot 15 jaar;

dit was een onderzoek van een universiteit die de oordelen bestudeerde.

op de knieen en kogel door de kop jagen, die gasten hebben sowieso al teveel praatjes.

Ik weet nog dat ie werd vrijgelaten en direct op die reporter begon te meppen, is toch niet te geloven.

Hij was nog niet veroordeeld en werd vrijgelaten, de reporers hadden hem al schuldig bevondne, nog voor het onderzoek was afgelopen. Zijn reputatie besmeerd. Natuurlijk begin je dan te meppen. Vergeet niet: als hij veroordeeld wordt door een eerlijke jury, dan mag men hem van mijn part een kogel door de kop jagen. Maar zoalng iemand slechts een verdachte is moet je hem eerlijk behandelen. Geen enkel democratieche mens kan daar iets tegen hebben.

Amnesty, de beschermheer- en vrouw van al het kwade op de wereld.

Amnesty, de beschermheer- en vrouw van al het kwade op de wereld.

Dat kan je echt niet menen?!!!!! amnesty zet zich in voor mensen die om politieke redenen in evangensissen zitten , zoals in china, turkije,... Mensen die in het gevang zitten omdat ze iets zeiden die tegen hun regering was.

een verdachte is en blijft slechts een verdachte. Als je elke vedrachte al onmiddeellijk als een hond gaat behandelen dan zullern er heel veel Nederlanders en Belgen serieus "pissed" zijn als ze eens per toeval in aaraking komen met de politie.

Criminaliteit is inderdaad voor een groot deel een gevolg van hoge werkloosheidscijfers. Dat zeggen criminologen al 100 jaar. Dat is zeker geen "islamitische gedachte".
Slecht rechtsysteem: "strafrechtelijke trechter": politie gaat meer patrouilleren in verarmde wijken waar meer criminaliteit is, en ook meer migranten. ze pakken er meer op omdat ze een quota moeten bereiken. Het dossier wordt vaker doorverwezen naar het parket als je allochtoon bent, en de rechter zal zwaarder oordelen als je allochtoon bent.
dergelijke fenomenen zijn al langer bekend; het gebeurde vroeger , en nu nog steeds in Amerika . Het verschil tussen zwarten en blanken in Amerika is overduidelijk:als je een zwarte bent en je dood een blanke dan krijg je de doodstraf. Als een blanke een zware dood krijgt hij 10 tot 15 jaar;

dit was een onderzoek van een universiteit die de oordelen bestudeerde.

Dat is in de V.S ja, in Nederland besteden ze meer geld in om grote boeven te vangen, Charles z, Ettien U, Holleeder, Mink k. Ik heb ook nooit gehoord in tien jaar in de V.S dat ze een grote blanke boef flink hebben gestraft. Dat zullen ze ook nooit doen ook. De V.S is een rascistisch land dat is algemeen bekend, misschien wel het meest rascistische land van alle westerse landen.

Alleen door Pietje Donner zijn er van die zinloze acties gekomen. Het gedoe met het bolletjes slikkers 100% controle. was het meest stomste actie ooit. Dat kost meer geld dan het opleverd. een paar honderd kilo coke die in Nederland wordt geimporteerd door bolletjes te slikken who gives a ****. In de havens komen tonnen coke binnen en wat doet Pietje die gaat zorgen maken om schiphol om het probleem bolletjes slikken.

Vertel dat maar aan de nabestaanden van de slachtoffers die vallen door de graties die amnesty wil verlenen aan moordenaars,verkrachters en terroristen.

jeetje, gratie verlenen houdt in dat iemand geen doodstraf krijgt maar wel tot zijn dood in de gevangenis blijft. Dus hij kan geen extra slachtoffers maken he.

Sammi's gleuf zei:
Door alle bangmakerij en negatieve berichtgevingen in de media over mijn man en anderen terreurverdachten, kijken de mensen niet om naar mensen zoals Samir A. De reactie:”laat die terroristen maar lekker wegrotten daar..”hoor je steeds vaker. Dit is waar ik mij ernstig zorgen om maak, omdat men op deze manier een vrijbrief krijgt, om terreurverdachten onmenselijk te gaan behandelen. De politici accepteerden dit al en de wetgeving wordt doorlopend hiervoor gewijzigd.

vind je 't heel gek? Djeez, haar man is zelf een bangmaker pur sang (wat is anders de kracht van terrorisme?). Oke, de rechter heeft nog niet gesproken en toegegeven, mevrouw noemt in haar brief wel een aantal behoorlijk zware fouten aan de kant van justitie, maar ik eet m'n schoen op als die kerel niet schuldig is als de pest. Justitie verplaatst stad en land voor die kerel, dat doen ze niet zomaar.

Iedere vorm van hulp vanuit onze ethische overwegingen vind ik in principe een geschenk. Maar wel een geschenk dat gegeven moét worden! De man heeft recht op menswaardige behandeling en een eerlijk proces. punt.
Terrorisme is verwerpelijk en walgelijk, maar als we met 16.000.000 mensen op dat hele kleine stukje aarde (la la la :D) onze onderbuikgevoelens laten regeren, gaat het goed fout en krijgen de extremisten uiteindelijk toch nog hun zin! (i.c. nederland ten onder)

een maf wijf dat een aantal pijnlijke punten aanprikt in ons justitiele apparaat dus...

(daarnaast hoop ik dat ze het hierdoor te druk krijgen om mijn boete die ik gister voor fietsen zonder licht heb gekregen te behandelen :D)

De man heeft recht op menswaardige behandeling en een eerlijk proces. punt.
Terrorisme is verwerpelijk en walgelijk, maar als we met 16.000.000 mensen op dat hele kleine stukje aarde (la la la :D) onze onderbuikgevoelens laten regeren, gaat het goed fout en krijgen de extremisten uiteindelijk toch nog hun zin! (i.c. nederland ten onder)

een maf wijf dat een aantal pijnlijke punten aanprikt in ons justitiele apparaat dus...

)

Inderdaad.

Terug
Naar boven