- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AgreedIk zou niet voor de sixpack gaan, goed afgetraind vind ik veel mooier bij een meisje!

Ik zou niet voor de sixpack gaan, goed afgetraind vind ik veel mooier bij een meisje!
Ze doet het niet voor jou uiteraard (toch ?)... en ook niet voor mij. Ze moet vooral doen wat ze zelf leuk vind.
Ze start een topic om andermans meningen te vragen, wel handig om dat eerst te lezen voordat je reageert ;p
Ik ben benieuwd hoe de benen en billen er verder uitzien van deze dames..... de bovenste buik vind ik ook te ver.Ze doet het niet voor jou uiteraard (toch ?)... en ook niet voor mij. Ze moet vooral doen wat ze zelf leuk vind.
Persoonlijk vind ik dit ook iets te ver
[afbeelding niet meer beschikbaar]
maar als je het iets bescheidener houdt hoeft het resultaat niet meteen slecht te zijn:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volgens mij was jouw argument al eens genoemd en voeg je weinig toe aan de discussie behalve een +1 Laten we er dan een poll van maken zodat ze kan turven hoeveel mensen (m/v) er voor of tegen zijn voordat ze een beslissing neemt.
Ik ben benieuwd hoe de benen en billen er verder uitzien van deze dames..... de bovenste buik vind ik ook te ver.
maar who cares about mijn mening??

Ik moet inderdaad toegeven dat tweede foto mooier is, maar misschien nog steeds te veel.![]()

wees gerust, dat zal je toch niet zomaar halen, hoe hard je ook traint daar gaat wel wat meer voor nodig zijn dan dagelijks gewoon gezond eten en sporten![]()