MuscleMeat

Vrouw wel of geen sixpack

Ik zou gewoon proberen toewerken naar een sixpack.

Want iig een sixpack ga je als vrouw toch heel erg moeilijk geraken. Beter mik je wat hoger en strand je op een paar % van een sixpack af, wat ideaal is :)

Of je gaat er gewoon een keertje voor... Maak een mooie foto voor de eeuwigheid en geloof me, dat six-pack is niet voor eeuwig... een beetje vet zit er zo weer bij.

Mijn mening: Nee!

Slank is uiteraard wel een pré, wasbordje gaat tever..Afgetraind, misschien een ienie-minie buikje, maar niet gespierd, dat is niet vrouw eigens;)

Nu iedereen zegt dat het je niet lukt, zou ik het juist doen.

Het kan mooi zijn maar een vrouw met een sixpack is meestal zo ver gevorderd in BB dat ze er zo uit ziet: (ik vind het best mooi btw :D)

En er zal nooit een vent zijn die het met je uitmaakt. Ze zijn dan veels te bang voor je...

pauline+nordin.jpg

Laatst bewerkt:
Bepaal je eigen doel.. maar weet wel dat je nooit onder de 12 procent moet willen gaan als vrouw.. groot risico ivm je vrouwelijkheid;) ( niet meer ongesteld worden bijvoorbeeld..)

een "gelijnde" buik is mooi, afhankelijk hoe de rest is. Zodra je echt de aderen gaat zien vind ik het niet meer mooi bij een vrouw. sportief gebouwd (lees licht gespierd maar dus zonder aderen) vind ik zeer zeker wel mooi als het inderdaad vrouwelijk blijft. de vrouwelijke vormen zijn toch het meest aantrekkelijk. goed gelijnde benen en een strakke ass is echt prachtig bij een vrouw vind ik.
een half jaar een vriendin van mij op weg geholpen met fitnessen. Ze had een kleine gekregen en wilde iets strakker in haar vel komen te zitten, bewegen omdat het gezond is en wat sterker worden met zo een kleine jongen. En dit terwijl ze toch echt al een lichtgewichtje was, met moeite (gainers) 53kg....
zoals de meeste vrouwen deed ze allerlei been apparaten en voor de rest niet zoveel. ik heb haar met name de basis oefeningen laten doen als deathlift, squad en lunges. damn wat een ass nu!!!!!! 3 a 4 keer in de week zo'n 6 a 7 maanden trainen en verder de standaard upperbody oefeningen. zij heeft dus nu wel een lichte blokjes buik....

Laatst bewerkt:
Ik zou niet voor de sixpack gaan, goed afgetraind vind ik veel mooier bij een meisje!

Ik zou niet voor de sixpack gaan, goed afgetraind vind ik veel mooier bij een meisje!

Ze doet het niet voor jou uiteraard (toch ?)... en ook niet voor mij. Ze moet vooral doen wat ze zelf leuk vind.

Persoonlijk vind ik dit ook iets te ver

[afbeelding niet meer beschikbaar]

maar als je het iets bescheidener houdt hoeft het resultaat niet meteen slecht te zijn:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze start een topic om andermans meningen te vragen, wel handig om dat eerst te lezen voordat je reageert ;p

Volgens mij was jouw argument al eens genoemd en voeg je weinig toe aan de discussie behalve een +1 Laten we er dan een poll van maken zodat ze kan turven hoeveel mensen (m/v) er voor of tegen zijn voordat ze een beslissing neemt.

Uhu, maar eigelijk moet ze zelf kiezen en moet het haar niet uitmaken wat de rest wilt.

:rolleyes:

Ze doet het niet voor jou uiteraard (toch ?)... en ook niet voor mij. Ze moet vooral doen wat ze zelf leuk vind.

Persoonlijk vind ik dit ook iets te ver

[afbeelding niet meer beschikbaar]

maar als je het iets bescheidener houdt hoeft het resultaat niet meteen slecht te zijn:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik ben benieuwd hoe de benen en billen er verder uitzien van deze dames..... de bovenste buik vind ik ook te ver.

maar who cares about mijn mening??

Volgens mij was jouw argument al eens genoemd en voeg je weinig toe aan de discussie behalve een +1 Laten we er dan een poll van maken zodat ze kan turven hoeveel mensen (m/v) er voor of tegen zijn voordat ze een beslissing neemt.

Denk toch echt dat jij veel minder aan deze discussie toevoegt met je replies, die gaan totaal niet over het topic.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ander voorstel, wat dachten jullie er van als ik eerst eens kei hard gaan trainen...want sixpack duurt nog een tijdje en dat ik jullie op de hoogte hou van mijn progressie (als dat überhaupt lukt na al die verhalen die ik van jullie heb gehoord, maar blijf positief!!) door bijvoorbeeld foto's te maken. Dan kunnen jullie daar over stemmen ;-)

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Ik ben benieuwd hoe de benen en billen er verder uitzien van deze dames..... de bovenste buik vind ik ook te ver.

maar who cares about mijn mening??

Ik moet inderdaad toegeven dat tweede foto mooier is, maar misschien nog steeds te veel. :)

Je kan een log gaan beginnen, de mensen die het volgen zullen je helpen of adviezen geven.
Ook veel vrouwelijke members hebben een log en aardig wat ervaring.
Zal vast goed komen dan :)
En welke verhalen hebben je afgeschrikt dan ? :P

Die onderste foto is volgensmij best wel te doen hoor. Of onderschat ik het ook?

Op hoeveel bf% zal zij bijvoorbeeld staan?

Terug
Naar boven