MuscleMeat

vrouwen en een kuurtje

monster1000

Novice
Waardering
0
hallo
heeft iemand misschien ervaring met een kuurt die vrouwen kunnen nemen ....
en wat raden jullie dan aan.......
het moet natuurlijk we vrouwelijk blijven ...

Je bent pas 2 en nu al aan de kuur? Vind het knap dat je zelfs kan schrijven!!!

als je vrouwelijk wil blijven moet je niet gaan kuren

fitness = vrouwelijk
bodybuilding = mannelijk

waarschijnlijk niet iets wat je wil horen. het is mijn mening, maar ik zou t niet echt leuk vinden als mijn vriendin meer kan benchen dan ik. als je dan samen
op straat loopt vraagt men zich af: wie doet wie?

om niet gelijk klappen te krijgen van vrouwelijke bodybuildsters ... bodybuilding in bepaalde mate en naturel kan een vrouw nog staan... ach ja, er zijn ook mannen die t prachtig vinden ;)

haha ik had al commentaar verwacht :P

bij sommige vrouwen kan het mooi staan, nogmaals in beperkte mate.
je moet eerlijk toegeven dat er vrij weinig vrouwelijks overblijft... weinig softe rondingen, geen vet, ook niet veel borsten ...

haar vraag was wat voor een kuur ze moet nemen om ook vrouwelijk te blijven.
naar mijn mening geen enkele.

als je vrouwelijk wil blijven moet je niet gaan kuren

fitness = vrouwelijk
bodybuilding = mannelijk

waarschijnlijk niet iets wat je wil horen. het is mijn mening, maar ik zou t niet echt leuk vinden als mijn vriendin meer kan benchen dan ik. als je dan samen
op straat loopt vraagt men zich af: wie doet wie?

Ha, ons 'echte' vrouwen zeggen de woorden van je voetnoot genoeg: animal, pig, baby, weed.

hallo
heeft iemand misschien ervaring met een kuurt die vrouwen kunnen nemen ....
en wat raden jullie dan aan.......
het moet natuurlijk we vrouwelijk blijven ...
Geen sterk androgene middelen, anavar is bijv vrij veilig voor kinderen en vrouwen, lage dosis deca kan ook.

misschien kan ze een foto sturen wat haar doel ongeveer is.
wat de een nog vrouwelijk vind hoeft de ander al niet meer te vinden.

fitness = vrouwelijk
bodybuilding = mannelijk

op straat loopt vraagt men zich af: wie doet wie?[/
QUOTE]

wacht effe.... je bedoelt dit zeker

fitness= geil
bodybuilding= niet geil voor jou

wie doet wie?
tja als je zo een vrouwtje niet aan kan is dat jou probleem he ;)

fitness = vrouwelijk
bodybuilding = mannelijk

op straat loopt vraagt men zich af: wie doet wie?[/
QUOTE]

wacht effe.... je bedoelt dit zeker

fitness= geil
bodybuilding= niet geil voor jou

wie doet wie?
tja als je zo een vrouwtje niet aan kan is dat jou probleem he ;)

Wat een heldere uitleg kerel! :D

dus alles wat jij mooi vindt is gelijk ook geil ?
slaat toch nergens op wat je zegt

topicstarter wil vrouwelijk blijven en toch aas nemen. die 2 gaan niet samen.
ik zeg hiermee toch niet dat ik geen respect heb voor vrouwen die aan bodybuilding doen?
die moeten er nog harder voor knokken dan mannen in de sport (vooroordelen etc) dus ik heb er wel bewondering voor, maar vind het niet mooi.

genoeg erover, topic is niet hiervoor geopend.

dus alles wat jij mooi vindt is gelijk ook geil ?
slaat toch nergens op wat je zegt

topicstarter wil vrouwelijk blijven en toch aas nemen. die 2 gaan niet samen.ik zeg hiermee toch niet dat ik geen respect heb voor vrouwen die aan bodybuilding doen?
die moeten er nog harder voor knokken dan mannen in de sport (vooroordelen etc) dus ik heb er wel bewondering voor, maar vind het niet mooi.

genoeg erover, topic is niet hiervoor geopend.

Want??

Dit gaat al lang niet meer over monster1000, want ik denk dat dit een geintje is namelijk.
Vooral mannen moeten van het idee af dat wanneer vrouwen gear gaan gebruiken ze niet meer vrouwelijk zijn.

Goeie, doordachte kuurtjes zorgen daar wel voor.

Want??

Dit gaat al lang niet meer over monster1000, want ik denk dat dit een geintje is namelijk.
Vooral mannen moeten van het idee af dat wanneer vrouwen gear gaan gebruiken ze niet meer vrouwelijk zijn.

Goeie, doordachte kuurtjes zorgen daar wel voor.

Idd genoeg voorbeelden van vrouwelijk+massa! :thumb:

mijn vrouw neemt geregeld anavar kuurtjes op een lage dosis en heeft echt niks mannelijks en is ook zeker geen bodybuilder. het is slechts misbruik en onwetendheid wat leid tot vermannelijking.

-rodge

wat is eigenlijk het doel om te bereiken van monster1000 als we dat weten kunnen we misschien iets zinnigs daarover zeggen lijkt mij zo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is vrouwelijk, dit is lekker, dus ik raad aan.. geen anabolen voor vrouwen!!

Terug
Naar boven