AndroidHealthClinic

vrouwen en een kuurtje

mijn vrouw neemt geregeld anavar kuurtjes op een lage dosis en heeft echt niks mannelijks en is ook zeker geen bodybuilder. het is slechts misbruik en onwetendheid wat leid tot vermannelijking.

-rodge

ben ik niet met je eens rodge. Omdat er bij jouw vrouw geen vermannelijking optreedt wil dat nog niet zeggen dat een andere vrouw daar geen last van kan krijgen. Ieder individu is anders. Er zijn ook vrouwen die van een anavar kuurtje binnen enkele weken een zwaardere stem hebben gekregen wat onomkeerbaar is. Net zoals de ene man gevoelig is voor gyno en de andere niet.

• Topic Starter Topic Starter
vrouwen en kuurtje

ik wilde eigenlijk wel vrouwelijk blijven maar er toch gespierd uitzien...

zie Aime die ziet er toch vrouwelijk uit en toch mooi gespierd..

okee iets ouder dan 2 jaar maar wat maakt die leeftijd uit..
ik vraag ook alleen of iemand mij iets meer kan vertellen wat vrouwen zo kunne nemen....

ik train al enige jaren 5 dagen per week, geef in de avond uren steps- bodypump en kickboxen.... maar ik wil iets meer......de vastigheid is er maar ik wil iets massiger worden....

misschien overgaan naar bodybuilding, en dan voorlopig naturel...

ik vind AAS voor een vrouw een hele grote stap. Groter dan voor een man en dan moet imo ook alles kloppen. voeding, training, rust, natuurlijk potentieel (bijna) bereikt. Voor een vrouw kunnen de gevolgen van een AAS kuur een dermate grote impact hebben dat je voor jezelf zeker moet weten of je alles natuurlijk uit je lichaam hebt gehaald en of je de risico's van vermannelijking op de koop wil nemen omdat gebruik van AAS hiertoe KAN leiden. Ik zeg KAN, het wil dus niet zeggen dat je ze krijgt maar dit risico moet je in acht nemen.
Anavar heeft de minste bijwerkingen voor vrouwen en kan je een aantal kilo massa opleveren maar wees bewust met de risico's die hieraan verbonden zijn.

druk nu met bankdrukken 60 kilo lijkt mij niet verkeerd...voor een meisje
4 setjes begin met 40 kilo en eindig met 60 kilogram..

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Bodybuilding is niet geslachtsgebonden hoor. Foute ingesteldheid Aimee is trouwens een bodybuildster en is geil.

Bodybuilding is gewoon voor iedereen die wil. Kom maar dan iedereen is welkom.

Monster heb je al info opgezocht en wat is je doel?
Eerlijk ik zou het niet doen vond nu de stap al groot en ben geen vrouw en het is het niet waart denk ik als vrouw.
Als je het toch wil doen zou ik voor anavar gaan en een lichte dosis om te kijken wat dat me opleverde.
Zoals Big- T ook al zei is deca ook een oplossing.

Laatst bewerkt:
Even een paar voorbeeldjes.

1)Anavar tabs week 1-6 15 mg per dag
2)Turinabol tabs week 1-6 5 mg per dag
3)Winstrol tabs week 1-6 10 mg per dag

Deze kuurtjes zijn zeer milt gedoseerd maar je zal er toch resultaat mee boeken hoor. En zo kan je zien of het inderdaad wat voor jou is.

Je kan ook week 1-8 100mg primobolan, week 4-8 10 mg winstrol stacken.
2 orals is slecht voor je lever bij mannen maar vermits de lage dosering is dit goed te doen.

Als ik hoor dat je vijf maal traint in de week en dan nog extra cardioactiviteiten doet dan is het ergens ook normaal dat je niet ontzettend in massa gaat toenemen denk ik. Als je massa wil opbouwen moet je echt werk maken van je krachttraining. Train vijf maal in de week met zware gewichten en minder herhalingen. Dan nog maximaal een half uurtje cardio erna lijkt me beter geschikt om massa te winnen. Hou je eiwitten goed hoog en zie dan eens wat met je lichaam gebeurd. Spieren moeten tijd krijgen om gestimuleerd te worden maar ook om te groeien en ik denk dat dat een hindernis bij je is.
Als je dan nog wil kuren zou ik zeggen ok maar je moet eerst goed uit maken waar je met je lichaam naartoe wil.

Zeer goede basis idd.

Terug
Naar boven