MuscleMeat

vrouwen en een kuurtje

allemaal bedankt ..na een week wintersportvakantie ben begonnen met anavar .....
ik begin nu met 4 weken als dit goed gaat neem ik er nog 4 weken bij
mijn cardio heb ik teruggeschroefd naar een half uur per dag valt wel tegen maar het moet dan maar
en deze week begonnen met 2 tabletjes pd met meer krachttraining en minder herhalingen..
ik hou jullie op de hoogte

Geen sterk androgene middelen, anavar is bijv vrij veilig voor kinderen en vrouwen, lage dosis deca kan ook.

Anavar is over het algemeen een goed gewaardeerd middel voor vrouwen.
De dosis kan je op ongeveer 0,08 mg per pond lichaamsgewicht per dag veilig nemen.
Indien je als vrouw niet bekend bent met dit middel, dan eerste 2 weken niet meer dan 5 mg p/d nemen om te kijken of er bijwerkingen optreden. Daarna evt verhogen.

Deca werd vroeger in lage dosissen veel aan vrouwen geadviseerd, omdat het slechts licht androgeen is, maar het is gebleken dat 50% van de vrouwelijke gebruikers last krijgt van virilisatie-symptonen; Zoals schorser (en verlaging van) stemgeluid, vergroting van clitoris, lichaamsbeharing enz. Mijn advies is om deca te laten liggen, tenzij je de reële risico voor lief neemt, omdat een veilige dosis naar mijn mening niet te noemen is en puur afhankelijk van de gevoeligheid van de vrouwelijke atleet. Mocht je kiezen voor gebruik van deca, dan is 50mg p.w. een veelgebruikte start dosis. Let dan wel op de eerste symptomen van bijwerkingen, bv het hees worden van de stem (wordt vaak verward met verkoudheid) maar is een onomkeerbaar proces. Indien bijwerkingen optreden, beeindig dan de kuur, want deca werkt ook nog even door.

Een beter (veiliger) alternatief vind ik primobolan. Zorg wel dat je een goede bron hebt, want veel primo's zijn fake en zitten gevuld of gemend met deca of andere middelen(met alle mogelijke gevolgen van dien voor een vrouw) .
Primobolan is redelijk mild, nauwelijks viriliserende eigenschappen. Bijwerkingen gaan niet verder dan olieachtige huid, acne en soms wat lichaamsbeharing.
Dosissen van 50-100mg p.w. zijn redelijk veilig te noemen.

STH (indien je het kan veroorloven) is ook een veilig te nemen middel voor vrouwen.

Frappant dat Primo altijd wordt aangeraden aan vrouwen, terwijl het een heel erg androgeen middel is.

Frappant dat Primo altijd wordt aangeraden aan vrouwen, terwijl het een heel erg androgeen middel is.

Klopt en deca is weinig androgeen, maar uit de praktijk blijkt dat veel vrouwen last hebben van virilisatie bij Deca en wordt primo over het algemeen goed verdragen door vrouwen.

succes ermee monster hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen

Dit word vaak gebruikt bij vrouwen:
Hoeveelheden per week (7 dagen)

Testosteron Prop 25-50mg
Primo 50-75mg
Winstrol 7-10mg per dag (dagelijks injecteren)
Nandrolone 25-60mg
EQ 25-60mg

Ik heb ergens gelezen dat een hoop vrouwen test prop gebruiken 50 mg om de 5 a 7 dagen zetten ( zonder vervelende bijwerkingen, zoals virilisatie)

Is hier nou niet iemand die echt weet hoe je test Prop bij een vrouw moet gebruiken

Geen commentaar in de zin van "8 weken aan de orals is gekkenwerk, kijk uit voor je lever"?

oja monster doe jij hier een log van bijhouden want denk dat er wel meer vrouwen hier lezen die hier ook aan denken is misschien dan wel makkelijk he.

bodybuilding is mannelijk en niet vrouwelijk is wel heeeeeel kort door de bocht. laat ieder in ze waarde . misschien iets van een primo kuurtje?

primo is zwaar androgeen!!!!!!!!!

als iedereen eens ophoudt elkaar na te blaten en eens start zelf te denken!

okee iets ouder dan 2 jaar maar wat maakt die leeftijd uit..
ik vraag ook alleen of iemand mij iets meer kan vertellen wat vrouwen zo kunne nemen....

ik train al enige jaren 5 dagen per week, geef in de avond uren steps- bodypump en kickboxen.... maar ik wil iets meer......de vastigheid is er maar ik wil iets massiger worden....

ik denk dat je eerst maar eens serieus moet gaan voorstellen
wil je goed geadviseerd worden door deze geile hengsten op dit forum
dus ook je leeftijd veranderen
dan kunnen we daar dus rekening mee houden!
we hebben dus nu geen idee met wat voor persoon we te maken hebben
en je wilt nu goed advies horen???

Ik zou voor Stanozolol 50 mg kiezen na alles wat ik gelezen en gehoord heb. Maar ja het is zoals reeds aangegeven. Is afhankelijk van athlete tot athlete. Ook de bron van het product heeft er alles mee te maken.

Geen commentaar in de zin van "8 weken aan de orals is gekkenwerk, kijk uit voor je lever"?

vrouwen nemen slechts één tiende deel van wat mannenelijke sporters nemen, dus dat maakt het een stuk minder giftig voor de lever. Een kuur van 5- 10 mg var p/d kan zo met gemak 3 maanden voortgezet worden. ;)

Dit word vaak gebruikt bij vrouwen:
Hoeveelheden per week (7 dagen)

Testosteron Prop 25-50mg
Primo 50-75mg
Winstrol 7-10mg per dag (dagelijks injecteren)
Nandrolone 25-60mg
EQ 25-60mg

Ik heb ergens gelezen dat een hoop vrouwen test prop gebruiken 50 mg om de 5 a 7 dagen zetten ( zonder vervelende bijwerkingen, zoals virilisatie)

Is hier nou niet iemand die echt weet hoe je test Prop bij een vrouw moet gebruiken

Prop is zeker te doen voor een vrouwe, maar ik vind het absoluut geen AAS waar een vrouw mee zou moeten beginnen.
Anavar is een mooi middel om te beginnen. Zo kan men de zwaarte van de kuren rustig opbouwen naar primo's enzo naar test p. enz

Test prop dient men echt heel rustig uit te proberen om te beginnen is 25 mg e5d een redelijke start, maar nogmaals wees met test op de hoede voor viriliserende eigenschappen. Bouw de dosis niet te snel op en wacht of het lichaam geen sides gaat vertonen. Als men dit risico niet wil lopen begin dan niet aan test, vermannelijke eigenschappen zijn reele risico's bij as-gebruik door vrouwen, hoewel deze risico's zijn in te perken door voorzichtig doseringen uit te proberen.

Ik zou voor HGH, IGF-1 en clen kiezen voor een vrouw.

Waarom het risico op virilizatie nemen als er dit soort producten zijn? Ze zijn wat duurder dan AAS, maar als je veel voor je sport over hebt.. en veel voor je vrouwelijkheid zou ik dat kiezen.

laat ik me eerst maar voorstellen
ik train toch al diverse jaren ben begonnen met met 18 jaar met lesgeven in aerobics hiervoor vanaf mijn 7ejaar natuurlijk de judo de voorkeur gegeven.
na diverse jaren begonnen met lesgeven in Spinning en taibo..
nu geef ik tai boxen/ steps/ body-pump en steps dus 4 dagen in de week lesgeven.
vanaf enkele jaren ben ik zelf begonnen met trainen in de gym.
en wil eingelijk nu zelf gaan opbouwen
deze week dan begonnen met 2 tabl. per dag te nemen en ik voel me hier goed bij.
2e wk 3pd
3e wk 3pd
4e wk 4pd
5e wk 4pd
6e wk 4pd
7e wk 3pd
8e wk 2pd.
ik hoop dat ik hier iets mee opbouw volgende keer misschien iets meer of ander

Ik zou week 7 + week 8 ook gewoon 4 tabs per dag nemen..

Waarom een nieuwe nichname aangemaakt: monster1000 > 6monster1000 ???

Succes verder!

Terug
Naar boven