Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
een andere nick name is omdat ik op een vreemde computer zat en me weer wilde inloggen maar zoals altijd weer eens mijn inlog gegevens kwijt was.
deze vergeet ik dus niet meer..
dat heb ik niet gezegd...........maar...primo wordt altijd als milde beginners-as genoemd belaglaha....nou....heb veel troep erin geduwd...als ergens mijn hoofdhaar van uitviel was t van primo....vaag want van tren/winny/mast heb ik er geen last van.
deca is voor een vrouw mss wel beter dan primo. zeker als je nnp neemt...hoewel ik geen enkele vrouw ken (in mijn directe omgeving) die as neemt. die uitspraak doe ik op grond van persoonlijke ervaring met primo
maar goed...waarom een vrouw as moet nemen vind t sowieso linke soep.
zoals glenn aangaf......er zijn genoeg andere interessante zaken zonder vermannelijke bijwerkingen
Ik las op AR.nl dat vrouwen vooral haaruitval merken van Primo (net als bij mannen). En dat deca vrij 'mild' is, zover je over mild kan spreken bij een vrouw.
Ik las op AR.nl dat vrouwen vooral haaruitval merken van Primo (net als bij mannen). En dat deca vrij 'mild' is, zover je over mild kan spreken bij een vrouw.