- Waardering
- 129
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik eis een blonde godin met blauwe ogen, iq van +130, ze moet +2000 euro netto verdienen, ze moet goed kunnen ppen, goed kunnen koken, ik wil geen schoonouders.. hmm dat is zoal het belangrijkste

vandaar dat Lauw en Roxxe alle vrouwen inpikkenHumor is een goede manier om iemand te versieren, vooral vrouwen vinden het belangrijk (is mijn ervaring).

Ik eis een blonde godin met blauwe ogen, iq van +130, ze moet +2000 euro netto verdienen, ze moet goed kunnen ppen, goed kunnen koken, ik wil geen schoonouders.. hmm dat is zoal het belangrijkste
Slank figuurtje met kontje, zeker geen grote t**ten.Humor is een goede manier om iemand te versieren, vooral vrouwen vinden het belangrijk (is mijn ervaring).
Jij en ik zoeken hetzelfde. Laat je het weten wanneer je er een vindt die toevallig ook een (tweeling)zus heeft?

Het gaat er over dat je met iemand kan lachen, dat is wat anders dan iemand uitlachen.

Humor is overrated....... Keiharde coïtus is wat ze willen.![]()
Zo is het maar net.
Btw, vrouwen willen een mentor. Iemand waar ze om welke idiote reden dan ook naar opkijken, waar ze van denken te kunnen leren in hun naïeve perceptie en die hen een epileptische aanval kan pompen. Als je hen die indruk geeft lachen ze vanzelf wel met je flauwe grapjes.
Grtz G, mzzls.