AndroidHealthClinic

Vrouwen en mannen willen humor in relatie

Bezoekers in dit topic

Ik vind humor heel erg belangrijk in een relatie... Ik val sowieso niet op mannen die geen humor hebben.. :)

Dat zal best, maar heb je liever iemand, die je aan het lachen maakt en je lafjes doet of iemand, die wat minder humor heeft, maar je wel alle hoeken van de slaapkamer laat zien???
 
Humor, zelfvertrouwen en goed kunnen nken liggen alledrie in hetzelfde straatje. Dilemma opgelost!!!

Wat een k*ttopics de laatste tijd ook zeg.
 
Vrouwen hebben volgens mij liever een praatpaal met een derde been, kan koken, opruimen, geld verdienen en gevoelige maar geruststellende opmerkingen kan maken tijdens het gebruik ervan.

Ik zoek helemaal geen vrouw met ambitie, ik wil dat ze voor me kookt wanneer ik honger heb, zorgt dat mijn huis netjes is, een goede moeder kan zijn, dikke tieten heeft maar niet te dik is, ze mag best een dik maandsalaris hebben maar ze moet vanaf 3 uur in de middag toch wel thuis zijn om te gaan opruimen en koken.

Koken+opruimen+dikketieten+vrouwzijn+liefzijn = belangrijkste.


hehe lekker standaard.:p
 
Dat zal best, maar heb je liever iemand, die je aan het lachen maakt en je lafjes doet of iemand, die wat minder humor heeft, maar je wel alle hoeken van de slaapkamer laat zien???

Doe dan toch maar degene die me aan het lachen maakt en lafjes doet... Neuken leer ik hem wel, humor kan je iemand niet aanleren... ;) :D
 
opmerking: een x aantal percentage vrouwen willen een gevaarlijke man, die hen slaag geeft, die weinig geld heeft, een crimineel verleden en/of toekomst, drinkt, drugs, agressief is en er crimineel uitziet....
Ik woon aan een beruchte cafe in mijn stad Aalst. Drugsfeiten vechtpartijen zijn er niet schaars. Overtlaatst alweer een bezoek van de Bleu Angels dacht ik. Mijn conclusie van die cafe-bezoekers en de zo vele mede-uitbaters: ze hebben een mooie vriendin:(
Je ziet het dikwijls op de straat, van ver kan je zien dat is krapuul drugs enzoverder, en ze lopen daar met een babe. Ik heb het even moeilijk dan..
 
Dat geeft ze een gevoel van veiligheid, beruchte en gevreesde bad guys kunnen anderen uit de weg ruimen. En wie aan haar komt, wordt korte mette mee gemaakt.

Nadeel is alleen dat ze een marionet is, als ze um smeert zijn de rapen gaar.
 
Dat geeft ze een gevoel van veiligheid, beruchte en gevreesde bad guys kunnen anderen uit de weg ruimen. En wie aan haar komt, wordt korte mette mee gemaakt.

Nadeel is alleen dat ze een marionet is, als ze um smeert zijn de rapen gaar.

Inderdaad dat is denk ik ook zo een beetje de theorie die erachter zit. Maar lopen vrouwen dezer dagen dan zo een groot gevaar..
 
Doe dan toch maar degene die me aan het lachen maakt en lafjes doet... Neuken leer ik hem wel, humor kan je iemand niet aanleren... ;) :D
ouch mighty crash & buuuuurn :D
 
Doe dan toch maar degene die me aan het lachen maakt en lafjes doet... Neuken leer ik hem wel, humor kan je iemand niet aanleren... ;) :D

:bow:

hehe idd, vrouwen die initiatief nemen, dat zie je weinig.
 
nu nog leren grappig zijn en je komt er wel bascross
 
ouch mighty crash & buuuuurn :D

Helaas werkt het niet bij alle mannen... Ik heb het Roxxxe geprobeerd te leren, maar hij leert niet graag en let niet op bij de les! Hopeloos geval dus en heb het maar opgegeven... :grumble:





JK :p
 
nu nog leren grappig zijn en je komt er wel bascross

Ik ben grappig, en mijn vorige reply was niet grappig bedoeld, gewoon waarheid.
 
Doe dan toch maar degene die me aan het lachen maakt en lafjes doet... Neuken leer ik hem wel, humor kan je iemand niet aanleren... ;) :D

zucht @ trekken :rolleyes:
je hoeft me niks meer te leren meis, :rolleyes:
 
Houwelvanjehoor.

when i take the wrong way .. we go together baby
but i walk behind, so i can catch your love with the wind ...

sometimes I .. hah nee laat maar :p kging net een gedicht typen dat ik geschreven heb vandaag na het werk waar ik bijna doodging :o maar ik realiseer me net dat we op een forum zitten vol gespierde binken :p

dan ga ik maar mn benen gaan trainen vandaag, als dat gaat lukken tenminste want ik kreeg daarnet een kramp in mijn benen toen ik mn benen plooide na al 8 uur recht gestaan te hebben en meer dan een uur gefietst te hebben .. wel een zalig gevoel dat ik nu heb in mn benen. ik voel gewoon het bloed stromen :D toch is het minder leuk als je weet dat je morgen weer moet werken maar dat is niet het geval vandaag dus ... ok ik begin weer af te wijken van het topic :D ciao
 
Laatst bewerkt:
Je ziet het dikwijls op de straat, van ver kan je zien dat is krapuul drugs enzoverder, en ze lopen daar met een babe. Ik heb het even moeilijk dan..

Dat komt omdat die vrouwen onbeschoftheid, onverschilligheid en cynisme door de war halen met zelfvertrouwen en kalmte. Dat is in feite heel tragisch.

Wat nog tragischer is dat dat soort (mooie) vrouwen keihard aan de kant worden gezet zodra vriendlief iets jongers & strakkers aan de haak kan slaan.

Zowel die mannen als vrouwen zijn als dwalende schapen die nooit hebben geleerd wat er echt toe doet in dit leven, namelijk: De Liefde.

Dat, of het zijn gewoon egocentrische narcistische oppervlakkige materialistische pisvlekken die het verdienen gegeseld te worden door vadertje tijd.
 
Back
Naar boven