AndroidHealthClinic

vrouwen en "spierballen"

Vrouwen worden van normaal naturel trainen niet zo massief als een man, enige uitzondering daargelaten. Puur omdat vrouwen veel minder testosteron in hun lichaam hebben. Een man bouwt ongeveer 4 x zo snel meer spiermassa/kracht dan een vrouw. Dus wat dat betreft, hoef je je als vrouw zijnde geen zorgen te maken dat je er uit gaat zien als een Terminator. En zelfs al vind je het te veel kun je nog je training zo aanpassen dat je niet meer verder groeit. Kijk als je groeihormonen of testosteron gaat spuiten dan is het een ander verhaal.

Vrouwen worden van normaal naturel trainen niet zo massief als een man, enige uitzondering daargelaten. Puur omdat vrouwen veel minder testosteron in hun lichaam hebben. Een man bouwt ongeveer 4 x zo snel meer spiermassa/kracht dan een vrouw. Dus wat dat betreft, hoef je je als vrouw zijnde geen zorgen te maken dat je er uit gaat zien als een Terminator. En zelfs al vind je het te veel kun je nog je training zo aanpassen dat je niet meer verder groeit. Kijk als je groeihormonen of testosteron gaat spuiten dan is het een ander verhaal.

Vrouwen willen toch allemaal Lara Croft kloontjes worden.

• Topic Starter Topic Starter
thnx voor alle reacties!!! :o

als je geen spierballen wilt dan geen armisolatie doen :)

als je gewoon een strak en gezond lichaam wil kun je toch beter gaan voor de grote compounds

squat
bench
deadlift
overhead pess
bent over row

eventueel dips en chins

mmmh ik moet inderdaad meer armisolatie doen...:rolleyes:
(vind ik zelf) maar toch denk ik dat de bovengenoemde oefeningen ook wel bij kunnen dragen aan "spierballen" :D zeker optrekken geeft toch een goede contractie van de biceps,dat is echt wel nodig als ik helemaal boven wil komen:p

maarja als je het dus zo doet dan hou je gewoon dat je armen altijd achterlopen...hoewel dat natuurlijk afhangt van hoe je de verhoudingen graag ziet.

Lijkt me ook een beetje onzin om bang te zijn voor te grote spieren maargoed dat is al gezegd,van trainen alleen is er nog nooit een vrouw in een man veranderd.

ff over die spierballen.... snap wel wat je bedoeld Vienna, maar het duurt wel ff met die spierballen hoor!:) En weet je wat het is.... Heb mailng aan wat anderen zeggen van je of denken.
Ik merk namelijk dat er genoeg van die "huisvrouwtjes"bij de sportschool zitten die eigenlijk best dat lichaam willen.. het probleem bij de meeste is gewoon dat ze er niets aan willen doen!!!

• Topic Starter Topic Starter
thnx, maak me nu niet meer zo'n zorgen hoor, vind het ook wel wat hebben als ik in de spiegel kijk om mijn haar te kammen dat ik dan mooie vormen in mijn armen en schouders zie met aders:cool: , moet alleen niet TE worden...
Allemaal bedankt in ieder geval!!!:)

Terug
Naar boven