DBC01 zei:Homer, kanonslagen daar heeft Hertje er al 400 van besteld.
Bedoel je dus dis normale uit de winkel?
Het was sarcastisch bedoeld

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Homer, kanonslagen daar heeft Hertje er al 400 van besteld.
Bedoel je dus dis normale uit de winkel?

Mr. B.I.G. zei:De beste strijkers vind ik nog steeds die rode BOILERS van WECO !!! Die klappen lekker! Morgen maar ff vuurwerk gaan shoppen, dat is nu het voordeel als je 5 min van de belgische grens vandaan woont! 10 min met de auto en ik sta er!!!
Moet ik voor de sletjes nog wat meebrengen?!!!![]()

veer zei:Vroeger toen alles mooier en groter washad je van die strijkers die zowat als patronen waren (konisch aan het kopje op liepen) en als je ze afstak en weggooide leek het wel of je ijzeren pijpjes weg gooide supers :>
GOEIE OUWE TIJD![]()
Tractortje zei:Van de doodskopstrijkers heb ik 18 doosjes (6 stuks per doosje) en van de panzervuisten heb ik 30 doosjes (10 per doosje).
Een panzervuist klapt ongeveer even hard als een supervlinder en een doodskop is nog een poepie harder als een panzervuist.
Ik krijg binnenkort ook nog 5 zogenaamde italiaanse bommen binnen. Dit zijn de hardste knallers op de wereld verkrijgbaar, op groundsalutes na dan. Ik denk niet dat Tractor deze in de straat gaat afsteken![]()
Wat is het toch heerlijk om op te scheppen
Ow ja, en als je normale widowmakers (12 in een doos) koopt voor 5 euro of duurder ben je flink genaaid. Inkoop in België is namelijk 1,10 per doosje .
Maarja.. als je nergens anders vuurwerk vandaan kunt halen moet je toch wat.

is dat echt zo makkelijk te krijgen in belgie en duitsland? ik woon in hengelo dus dicht bij duitsland, misschien moet ik ook maar eens een kijkje nemen over de grens. Maar is er geen strenge controle bij de grens ofzo? En bij wat voor winkels kun je al dat spul halen? ik ben wel benieuwd!3kneedead zei:hoe komt iedereen toch aan al die knallersis dat echt zo makkelijk te krijgen in belgie en duitsland? ik woon in hengelo dus dicht bij duitsland, misschien moet ik ook maar eens een kijkje nemen over de grens. Maar is er geen strenge controle bij de grens ofzo? En bij wat voor winkels kun je al dat spul halen? ik ben wel benieuwd!
3kneedead zei:hoe komt iedereen toch aan al die knallersis dat echt zo makkelijk te krijgen in belgie en duitsland? ik woon in hengelo dus dicht bij duitsland, misschien moet ik ook maar eens een kijkje nemen over de grens. Maar is er geen strenge controle bij de grens ofzo? En bij wat voor winkels kun je al dat spul halen? ik ben wel benieuwd!

)
DBC01 zei:Man ik voelde me gisteren echt vervelend van binnen toen ik Tractortje's gear zag.
Was voor het eerst sinds 26 jaar dat ik me zo voelde. Als ik geen verplichtingen had met oudjaar zou ik zo naar Tractor's huis rijden en om de hoek gaan liggen wachten als een fan van Popstars....totdat het 12 uur is en MIJN HELD de deur open doet....![]()

SR1985 zei:![]()
Mss moeten jullie volgend jaar gewoon samen nieuwjaar vieren? En dan komt gans DBB mee genieten![]()