MuscleMeat

Vuurwerk uit POlen GEARRIVEERD!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mr. B.I.G. zei:
De beste strijkers vind ik nog steeds die rode BOILERS van WECO !!! Die klappen lekker! Morgen maar ff vuurwerk gaan shoppen, dat is nu het voordeel als je 5 min van de belgische grens vandaan woont! 10 min met de auto en ik sta er!!!

Moet ik voor de sletjes nog wat meebrengen?!!! :D

Graag kerel...ik ben wel s benieuwd naar die dingen die je net noemt. :D

veer zei:
Vroeger toen alles mooier en groter was :p had je van die strijkers die zowat als patronen waren (konisch aan het kopje op liepen) en als je ze afstak en weggooide leek het wel of je ijzeren pijpjes weg gooide supers :>
GOEIE OUWE TIJD :D

Die worden nog steeds in Duitsland verkocht, ze heten alleen geen 'Pirats' meer. Hard kartonnen, lichtgroen omhulsel met bruin strijkkopje. Vlak voor het strijkkopje lopen ze schuin af.

8,95 euro/ 100 stuks

Veel mensen weten het alleen niet, dus kopen ze van die donkergroene, slappe k*tstrijkers met donkeroranje/rood strijkkopje. Die roken als je ze hebt afgestreken.

Damn hier zitten wel een paar vuurwerk-liefhebbers precies. Kan er niemand van jullie een beetje filmen met nieuwjaar? Zou leuk zijn om de actie te delen met het board :)

PSSSSSSSSST DBC!!

post die pica eens van die boller A :D

Tractortje zei:
Van de doodskopstrijkers heb ik 18 doosjes (6 stuks per doosje) en van de panzervuisten heb ik 30 doosjes (10 per doosje).
Een panzervuist klapt ongeveer even hard als een supervlinder en een doodskop is nog een poepie harder als een panzervuist.

Ik krijg binnenkort ook nog 5 zogenaamde italiaanse bommen binnen. Dit zijn de hardste knallers op de wereld verkrijgbaar, op groundsalutes na dan. Ik denk niet dat Tractor deze in de straat gaat afsteken :rolleyes:

Wat is het toch heerlijk om op te scheppen :D

Ow ja, en als je normale widowmakers (12 in een doos) koopt voor 5 euro of duurder ben je flink genaaid. Inkoop in België is namelijk 1,10 per doosje .
Maarja.. als je nergens anders vuurwerk vandaan kunt halen moet je toch wat.

Als ik die plaatjes op vuurwerklook bekijk word ik gek van al die mooie knallers maar dit is ook behoorlijk ziekelijk :D

hoe komt iedereen toch aan al die knallers??? is dat echt zo makkelijk te krijgen in belgie en duitsland? ik woon in hengelo dus dicht bij duitsland, misschien moet ik ook maar eens een kijkje nemen over de grens. Maar is er geen strenge controle bij de grens ofzo? En bij wat voor winkels kun je al dat spul halen? ik ben wel benieuwd!

3kneedead zei:
hoe komt iedereen toch aan al die knallers??? is dat echt zo makkelijk te krijgen in belgie en duitsland? ik woon in hengelo dus dicht bij duitsland, misschien moet ik ook maar eens een kijkje nemen over de grens. Maar is er geen strenge controle bij de grens ofzo? En bij wat voor winkels kun je al dat spul halen? ik ben wel benieuwd!

Ja, je hebt nu overal controle's Belgische en Duitse grens...en belgische coppers werken ook samen met de Nederlandse...so be careful

3kneedead zei:

Niet aan beginnen. Ik kom uit Enschede. De controles aan de grens vanaf halverwege December zijn vrij groot, ik ben afgelopen jaar op 30 December gepakt met n zooi patronen en munitie.

Geintje heeft me 550 euro gekost.....en je vuurwerk ben je kwijt.

Ik ben in Oktober al in Duitsland geweest om het op te halen.

zonde al dat geld verspillen aan vuurwerk. koop er liever wat nuttig van... bevoorbeeld een pot eiwit..

• Topic Starter Topic Starter
Krijgen we dat weer. De mannetjes die willen laten zien dat ze toch egg wel hardcore genoeg zijn. Mensen die bevestiging nodig hebben van anderen om te voelen dat ze op de hardcore goeie weg zijn. Mannetjes die bij elke zin zeggen: 'Mijn kwark viel uit m'n handen!' of 'coïtus? Ik lmaak eerst m'n kwarkbakje leeg!' Jajaja heel goed van je. Er zijn echter ook nog mensen die meer op de wereld zien dan de inhoud van een potje Weightgainer of MaxiMuscle XXL hoor, wees gerust om zelf eens je kop buiten de koelkast te steken en zie daar: andere leuke dingen die de moeite waard zijn! Zoals 1 fokking keer per jaar es iets anders dan vroeg naar bed om je proteine-slapie-slapie te doen!

Maar dit is niet persoonlijk bedoeld hoor. Ik moest gewoon even iets kwijt. :p

Hier dit is een pic van Schroef's gear (een doosje aan DBC geschonken :D )

Laatst bewerkt:
DBC leeft weer helemaal op :) Precies 6-jarige die lolly krijgt :D

Man ik voelde me gisteren echt vervelend van binnen toen ik Tractortje's gear zag.
Was voor het eerst sinds 26 jaar dat ik me zo voelde. Als ik geen verplichtingen had met oudjaar zou ik zo naar Tractor's huis rijden en om de hoek gaan liggen wachten als een fan van Popstars....totdat het 12 uur is en MIJN HELD de deur open doet.... :)

You must spread some Böllers around before giving them to ScHrOeFjE again.

Net zoals drank en drugs slecht is voor je spiergroei en de rest van je lichaam....

Maar ik drink toch lekker wat bacootjes en neem ook wel wat nosecandy oudjaarsavond :D

Je kunt het hele jaar nog aan groeien denken. ;)

DBC01 zei:
Man ik voelde me gisteren echt vervelend van binnen toen ik Tractortje's gear zag.
Was voor het eerst sinds 26 jaar dat ik me zo voelde. Als ik geen verplichtingen had met oudjaar zou ik zo naar Tractor's huis rijden en om de hoek gaan liggen wachten als een fan van Popstars....totdat het 12 uur is en MIJN HELD de deur open doet.... :)
:roflol: :D
Mss moeten jullie volgend jaar gewoon samen nieuwjaar vieren? En dan komt gans DBB mee genieten :)

Zal ik je es wat vertellen? Levensvreugde, dát draagt bij aan je groei! :)

En die levensvreugde krijg je niet van leven als een monnik en alleen maar aan trainen en groeien en kwarkjes denken. Een mens is een sociaal dier dat afwisseling nodig heeft anders gaat het sociaal bergafwaarts. Gun je eens in de zoveel tijd een pleziertje, dáár bereik je meer mee.

Ik ben van kinds af aan vuurwerkgek geweest...dat is me door mn pa met de paplepel ingegoten. :D

Ik ben nu 25 en ik vrees dat dat ook nog wel wat jaartjes blijft hangen..... :D

Ik hoop alleen niet dat ik mn armen eraf blaas....kost me teveel massa ;)

SR1985 zei:
:roflol: :D
Mss moeten jullie volgend jaar gewoon samen nieuwjaar vieren? En dan komt gans DBB mee genieten :)

Ik denk er sterk aan Tractormans volgend jaar als Special Guest binnen te halen.
Samen aftellen! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nitraat :hedbang: ( maar dan wel de goeie )
corsair :hedbang:

na 3 sloffies gaan die corsair vet irriteren, dikke trommelvlies bashers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven