XXL Nutrition

Vuurwerk uit POlen GEARRIVEERD!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Zijn er nog mensen terug gekomen uit Belgie die dikke karma en respect willen verdienen door mijn een doosje te verkopen? IK dacht dat MR B.I.G. zou gaan supplyen???

DBC01 zei:
Zijn er nog mensen terug gekomen uit Belgie die dikke karma en respect willen verdienen door mijn een doosje te verkopen? IK dacht dat MR B.I.G. zou gaan supplyen???
Kijk er zijn mensen die praten en doen ;)

ScHrOeFjE zei:
Kijk er zijn mensen die praten en doen ;)

HEHE Schroef jij h**r!!!De boilers waren allemaal al op!!! Ik wil best nog een x gaan moet je alleen ff zeggen wat je moet hebben! En ja hoe ga ik het afleveren bij jullie!? ???

Mr. B.I.G. zei:
HEHE Schroef jij h**r!!!De boilers waren allemaal al op!!! Ik wil best nog een x gaan moet je alleen ff zeggen wat je moet hebben! En ja hoe ga ik het afleveren bij jullie!? ???

Zeggeh Mr BIG ga jij es even gezellig Pmmen met mij, ik zie dat er hier duidelijk wat transport&post n00bs zitten :D

DBC01 zei:
Zeggeh Mr BIG ga jij es even gezellig Pmmen met mij, ik zie dat er hier duidelijk wat transport&post n00bs zitten :D
sja ik ben blij dat IK die postbode niet ben die bij jou langs komt :D

Mr. B.I.G. zei:
schroefbeest heeft ze ook :D

mooie klappers zijn het en idd ze zijn bijna overal op en ik ga nu echt niet naar belgie of duitsland rijden...[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DBC01 zei:
Krijgen we dat weer. De mannetjes die willen laten zien dat ze toch egg wel hardcore genoeg zijn. Mensen die bevestiging nodig hebben van anderen om te voelen dat ze op de hardcore goeie weg zijn. Mannetjes die bij elke zin zeggen: 'Mijn kwark viel uit m'n handen!' of 'coïtus? Ik lmaak eerst m'n kwarkbakje leeg!' Jajaja heel goed van je. Er zijn echter ook nog mensen die meer op de wereld zien dan de inhoud van een potje Weightgainer of MaxiMuscle XXL hoor, wees gerust om zelf eens je kop buiten de koelkast te steken en zie daar: andere leuke dingen die de moeite waard zijn! Zoals 1 fokking keer per jaar es iets anders dan vroeg naar bed om je proteine-slapie-slapie te doen!

Maar dit is niet persoonlijk bedoeld hoor. Ik moest gewoon even iets kwijt. :p

lol hahaha vind vuurwerk gewoon geen **** aan vind het geld verspilling... leuk om naar te kijken maar zou het zelf niet kopen. okey als je 12 13 jaar ben is zoiets leuk maar als je wat ouder word zie je er de lol er niet meer van in. tenminste ik niet.. maar somige mensen blijven altijd kind ;)

niet persoonlijk bedoelt.... ;)

2e reden ik zit nog steedds erug krap met geld. als ik dan een x wat koop koop ik er liever wat nuttigs van inplaats van dat ik me nog verder in de schulden ga steken voor wat vuurwerk.

Laatst bewerkt:
Xtreme_BODY zei:
2e reden ik zit nog steedds erug krap met geld. als ik dan een x wat koop koop ik er liever wat nuttigs van inplaats van dat ik me nog verder in de schulden ga steken voor wat vuurwerk.
offtopic:Geld zorgen maar je kan wel kuren? sorry hoor maar dat zie ik niet als een basis behoefte!!

1 nachtje lol hebben wel gezellie is goed voor je sociaal leven (als je niet weet wat dat is mag je het ff opzoeken www.dikkevandale.nl)

ScHrOeFjE zei:
offtopic:Geld zorgen maar je kan wel kuren? sorry hoor maar dat zie ik niet als een basis behoefte!!

1 nachtje lol hebben wel gezellie is goed voor je sociaal leven (als je niet weet wat dat is mag je het ff opzoeken www.dikkevandale.nl)

Dude, wel eens gehoord van prioriteiten? ???
En vuurwerk is zeker wel een basisbehoefte :D hahah :P

Als je een pot proteine nuttig(er) vindt, lat me je dan uit de droom helpen;
Een pot proteine minder per maand doet jou niet slinken hoor!

Sterker nog, je zult zien dat je van die pot die je koopt echt niet groeit of formidabel beter in je vel zit. Die €80 voor 5kg bijvoorbeeld, kun je beter steken in natuurlijke voedingsbronnen en als je écht het geld óver hebt, koop er dan proteine naast voor de gaten in je maaltijden.

Maar zie zo'n pot AUB niet als een 'zinvolle investering', ik heb weleens 6 weken zonder gezeten en m'n voeding goed behouden en het ging prrrrima! :D

Misschien ben je nu gewoon teveel bezig met jezelf en je lichaam; je vraagt je teveel dingen af. Goed in je vel zitten is belangrijker dan jezelf nogeens in slaap slaan met een hamer omdat je niet de juiste uurtjes slaap hebt gepakt. Je wilt de perfectionist gaan uithangen maar daar luistert je lichaam niet naar. Je lichaam is afhankelijk van je geest en als je geest niet lekker zit dan kun je nog zoveel slapen en potjes Spier-wonder kopen, het-lukt-gewoon-niet.

Vuurwerk is fijn!

Laatst bewerkt:
ScHrOeFjE zei:
tik tak tik tak 12 uur :D

BOEM BOEM BOEM....he ff wachten ik ben nog mijn kwark aan het eten jha :D

Ja dat zou een uitlating van meerdere members kunnen zijn.
Of wat dacht je van deze:
Wat doe je met oudjaar?

'Ik eet een extra bakje kwark, voor die ene keer m'n groene thee mét een schepje suiker (ow!ow!) en een blikje tonijn op oliebasis i.p.v. waterbasis!'

Tjongejonge nu heb je je weer bewezen hoor. :rolleyes:

DBC01 zei:
Ja dat zou een uitlating van meerdere members kunnen zijn.
Of wat dacht je van deze:
Wat doe je met oudjaar?

'Ik eet een extra bakje kwark, voor die ene keer m'n groene thee mét een schepje suiker (ow!ow!) en een blikje tonijn op oliebasis i.p.v. waterbasis!'

Tjongejonge nu heb je je weer bewezen hoor. :rolleyes:
ik leef 362 dagen streng (excl oud en nieuw en mijn verjaardag)

En dan mag ik ook wel eens wat lol hebben en o wat zal ik genieten van de 2 mijloenklappers hier in de straat :D

En ook van mijn Boller A's :P

En van mijn klompen die de melkbus dicht schoppen met karbiet :D

Nou ik heb nog voldoende whey EN vuurwerk dus ik ga me wel vermaken.

1x per jaar vergeet ik ff dat ik bb-er ben, en laat de drank en poeder rijkelijk vloeien ;)

En dan nog: Als je normaal niet drinkt enzo ben je na 3 glaasjes als helemaal toeter dus niks aan de hand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven