- Waardering
- 1
DBC01 zei:Ik denk er sterk aan Tractormans volgend jaar als Special Guest binnen te halen.
Samen aftellen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die picWaar haal je toch al die shit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Ik denk er sterk aan Tractormans volgend jaar als Special Guest binnen te halen.
Samen aftellen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die pic
SR1985 zei:

Kijk er zijn mensen die praten en doenDBC01 zei:Zijn er nog mensen terug gekomen uit Belgie die dikke karma en respect willen verdienen door mijn een doosje te verkopen? IK dacht dat MR B.I.G. zou gaan supplyen![]()

YOUDBC01 zei:
ScHrOeFjE zei:

Mr. B.I.G. zei:HEHE Schroef jij h**r!!!De boilers waren allemaal al op!!! Ik wil best nog een x gaan moet je alleen ff zeggen wat je moet hebben! En ja hoe ga ik het afleveren bij jullie!?![]()

sja ik ben blij dat IK die postbode niet ben die bij jou langs komtDBC01 zei:Zeggeh Mr BIG ga jij es even gezellig Pmmen met mij, ik zie dat er hier duidelijk wat transport&post n00bs zitten![]()

schroefbeest heeft ze ookMr. B.I.G. zei:HEHE Schroef jij h**r!!!De boilers waren allemaal al op!!! Ik wil best nog een x gaan moet je alleen ff zeggen wat je moet hebben! En ja hoe ga ik het afleveren bij jullie!?![]()

DBC01 zei:Krijgen we dat weer. De mannetjes die willen laten zien dat ze toch egg wel hardcore genoeg zijn. Mensen die bevestiging nodig hebben van anderen om te voelen dat ze op de hardcore goeie weg zijn. Mannetjes die bij elke zin zeggen: 'Mijn kwark viel uit m'n handen!' of 'coïtus? Ik lmaak eerst m'n kwarkbakje leeg!' Jajaja heel goed van je. Er zijn echter ook nog mensen die meer op de wereld zien dan de inhoud van een potje Weightgainer of MaxiMuscle XXL hoor, wees gerust om zelf eens je kop buiten de koelkast te steken en zie daar: andere leuke dingen die de moeite waard zijn! Zoals 1 fokking keer per jaar es iets anders dan vroeg naar bed om je proteine-slapie-slapie te doen!
Maar dit is niet persoonlijk bedoeld hoor. Ik moest gewoon even iets kwijt.![]()

offtopic:Geld zorgen maar je kan wel kuren? sorry hoor maar dat zie ik niet als een basis behoefte!!Xtreme_BODY zei:2e reden ik zit nog steedds erug krap met geld. als ik dan een x wat koop koop ik er liever wat nuttigs van inplaats van dat ik me nog verder in de schulden ga steken voor wat vuurwerk.
ScHrOeFjE zei:offtopic:Geld zorgen maar je kan wel kuren? sorry hoor maar dat zie ik niet als een basis behoefte!!
1 nachtje lol hebben wel gezellie is goed voor je sociaal leven (als je niet weet wat dat is mag je het ff opzoeken www.dikkevandale.nl)

hahah 

tik tak tik tak 12 uurDBC01 zei:

ScHrOeFjE zei:tik tak tik tak 12 uur
BOEM BOEM BOEM....he ff wachten ik ben nog mijn kwark aan het eten jha![]()

ik leef 362 dagen streng (excl oud en nieuw en mijn verjaardag)DBC01 zei:Ja dat zou een uitlating van meerdere members kunnen zijn.
Of wat dacht je van deze:
Wat doe je met oudjaar?
'Ik eet een extra bakje kwark, voor die ene keer m'n groene thee mét een schepje suiker (ow!ow!) en een blikje tonijn op oliebasis i.p.v. waterbasis!'
Tjongejonge nu heb je je weer bewezen hoor.![]()

DBC01 zei:En dan nog: Als je normaal niet drinkt enzo ben je na 3 glaasjes als helemaal toeter dus niks aan de hand.