AndroidHealthClinic

W8MAN's bodybuilding log

Thanks voor de tips :)
Meestal doe ik ook fly's ja maar deed vandaag ff wat anders..

Volgende keer post ik wat ik per dumbbell doe :P Meestal train ik vroeg zodat ik in de middag op sociaal gebied dingen kan gaan doen of werken :P

Ik ga proberen meer rijst/vlees te eten, maar dan zal ik 't waarschijnlijk zelf moeten gaan kopen :o Waar kan ik goedkoop vlees enzo kopen? :P

Ik postte ook eerst het totaal gewicht van de twee db's, blijkbaar doet iedereen het hier voor 1 db dus heb ik het ook maar aangepast:).

Veel succes met bulken!:thumb:

Ik koop het meestal gewoon bij de supermarkt... Pasta kost sowiezo geen drol... 80 cent voor 500gram ofzo... en Kip is 200gr voor 1,60...

Wat je kan doen is dat je een "voordeel" pak koopt met bv 6 kipfilets van 200gr en die dan invriest en er elke dag 1 opeet...

Voor de rest is pangasius filet of tilapia heel goedkoop...

sperziebonen kosten ook maar 1,70 per KG dus in principe kan je voor 2euro per dag klaar zijn als we uitgaan van 1 maaltijd.

Ikzelf heb ook niet heel veel geld maar neem meestal visticks + brood + evt. eieren voor de training. en dan na de training rijst/pasta + vis/vlees + groente...

Vissticks kosten ook niet zo heel veel geld. Natuurlijk is er beter voedsel dan vissticks maar voeddingswaarde is nog redelijk, het is snel klaar en goedkoop!:D

als je dan alles uitrekent als je 4x pw trained kom je op 8eu per week x4 is 32euro per maand. Misschien kan je ook aan je ouders vragen of ze het meenemen af en toe?!:D

Daar is mee te leven lijkt me?

• Topic Starter Topic Starter
Ik postte ook eerst het totaal gewicht van de twee db's, blijkbaar doet iedereen het hier voor 1 db dus heb ik het ook maar aangepast:).

Veel succes met bulken!:thumb:

Haha, waarschijnlijk heb ik dat dan in jou log gezien en nageaapt, voortaan post ik ook 1 dumbbell :)

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Ik koop het meestal gewoon bij de supermarkt... Pasta kost sowiezo geen drol... 80 cent voor 500gram ofzo... en Kip is 200gr voor 1,60...

Wat je kan doen is dat je een "voordeel" pak koopt met bv 6 kipfilets van 200gr en die dan invriest en er elke dag 1 opeet...

Voor de rest is pangasius filet of tilapia heel goedkoop...

sperziebonen kosten ook maar 1,70 per KG dus in principe kan je voor 2euro per dag klaar zijn als we uitgaan van 1 maaltijd.

Ikzelf heb ook niet heel veel geld maar neem meestal visticks + brood + evt. eieren voor de training. en dan na de training rijst/pasta + vis/vlees + groente...

Vissticks kosten ook niet zo heel veel geld. Natuurlijk is er beter voedsel dan vissticks maar voeddingswaarde is nog redelijk, het is snel klaar en goedkoop!:D

als je dan alles uitrekent als je 4x pw trained kom je op 8eu per week x4 is 32euro per maand. Misschien kan je ook aan je ouders vragen of ze het meenemen af en toe?!:D

Daar is mee te leven lijkt me?

Ja daar is idd mee te leven, ik vertelde het gister aan m'n ouders maar ze zijn er niet weg van... lopen te zeiken. Ze denken dat ik er verslaafd aan raak en weet ik veel wat. Echt irritant.

Volgende keer na m'n training ga ik gewoon wat rijst maken en ik zie wel wat er gebeurd :p

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Morgen staat trouwens rug/triceps op het programma :D

Ja houd je e/k/v verhouding in de gaten! Dus neem bij je rijst ook een stuk vlees of vis! als dit niet mogelijk is dan wat eieren ofzo!

Beter rijst & kip dan een zak snoep leegeten en elke dag frituren zeg je dan :P

Kan je beter tonijn uit blik in eigen nat kopen in de aldi.
Goedkoper, sneller klaar en over de smaak moet je maar zelf beslissen:D.

Morgen na m'n training ga ik rijst maken + vlees :D

Wat voor vlees raden jullie me aan?

Kip of kalkoen.
Steak is ook een mogelijkheid.

Kan je beter tonijn uit blik in eigen nat kopen in de aldi.
Goedkoper, sneller klaar en over de smaak moet je maar zelf beslissen:D.

Ja klopt maar daar kan ik absoluut niet tegen... :p

Heb echt een afkeer van vis maar pangasius filet en vissticks gaan nog wel zoals k al eerder heb gezegd...

Misschien dat ik het over tijdje wel kan waarderen!:)

@W8MAN

Kip!

Vanochtend gewogen: 69KG :D

Net me brinta naar binnen gewerkt en straks rug/triceps trainen.

Vanmiddag rijst + kip

Vanavond spaghetti

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Nog een klein vraagje: straks ga ik weer rug trainen en deadlift ik ook. maar hoeveel sets/reps zal ik die doen want normaal doe ik 4x8 maar dat voelt als veel en als ik soms mensen zie die 100 KG deadliften ;p lukt me echt niet 4x8 o.o

Vanmiddag rijst + kip

Vanavond spaghetti

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Nog een klein vraagje: straks ga ik weer rug trainen en deadlift ik ook. maar hoeveel sets/reps zal ik die doen want normaal doe ik 4x8 maar dat voelt als veel en als ik soms mensen zie die 100 KG deadliften ;p lukt me echt niet 4x8 o.o

Gewoon rampen. 3 setjes telkens gewicht verhogen zonder tot failure te moeten gaan en 4de set weer verhogen en alles geven tot failure of zelfs erover met rest-pause bv. en hopelijk kom je in een reprange uit waar je wou uitkomen.
Bij de 3de eerste sets kan je ofwel evenveel reps doen als bij je 4de set, ofwel telkens minder reps en dan bij je 4de set weer meer reps.

Vanmiddag rijst + kip

Vanavond spaghetti

Probeer of je bij die spaghetti, vis/vlees of eieren kan eten want spaghetti is voornamelijk koolhydraten...:rolleyes:

als je net begonnen bent met trainen kan je beter eerst beginnen met kracht en later op massa, maar dat moet je zelf weten!

deadlift het aantal herhalingen laag houden! dus doe 8-6-4 ofzo en dan telkens het gewicht verhogen zodat het je netaan nog lukt! Je kunt ook 3x6 doen

vetpercentage laten meten in gym: 10%

Training vandaag

Rug

Chin ups
BW x 6
BW x 6
BW x 4
BW x 3

Deadlift
8x40KG
6x50KG pr
6x50KG pr
6x60KG pr

V handle row machine
10x35KG
8x45KG
8x50KG
8x60KG pr

Lat pull down
8x35kg
8x45kg
8x50kg
8x50kg

Triceps

skull crushers
8x17.5kg
8x17.5kg
8x17.5kg
8x17.5kg

Rope pull down
8x15kg
8x15kg
8x20kg
8x15kg

Tricep extension machine
8x20kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg

Lekkere training, deadlifts dit keer gedaan met olympic barbell en is ff wennen, maar ging goed :D

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

Probeer of je bij die spaghetti, vis/vlees of eieren kan eten want spaghetti is voornamelijk koolhydraten...:rolleyes:

als je net begonnen bent met trainen kan je beter eerst beginnen met kracht en later op massa, maar dat moet je zelf weten!

deadlift het aantal herhalingen laag houden! dus doe 8-6-4 ofzo en dan telkens het gewicht verhogen zodat het je netaan nog lukt! Je kunt ook 3x6 doen

Door de spaghetti saus zit vlees :D
Net m'n kip+rijst naar binnen gewerkt, zit helemaal vol. training ging lekker!

Ik doe m'n compounds 4x6/5x5 en isolatie oefeningen 4x8

Laatst bewerkt:
Vandaag erge pijn in m'n rug.. ik denk dat ik een spiertje heb verrekt ofzo tijdens het deadliften :s

Ik voel me schouders ook erg.. (maar das gewoon spierpijn
Morgen de bedoeling om schouders/benen te trainen maar als ik me nog zo voel stel ik 't een dagje uit of ik ga alleen benen trainen, maar neit squatten

Gewicht in de ochtend: 69 KG

Benen

Leg press

10x45kg
8x95kg
8x95kg
8x95kg

Leg extensions
10x35kg
8x40kg
8x45kg
8x55kg pr

Leg curls
8x25kg
8x25kg
8x25kg
8x25kg

Sitting calve raises
15x15kg
15x25kg
15x25kg

Standing calve raises
15x45kg
15x45kg
15x45kg

Schouders

Standing military press
8x17,5kg
6x27.5kg
6x27.5kg
6x32.5kg pr

Dumbbell front raise
8x8kg
8x8kg
8x6kg
8x6kg

Dumbbell side raises (helemaal gestrekt)
8x5kg
8x5kg
8x6kg
8x5kg

Dumbbell shrugs
8x22kg
8x22kg
8x30kg
8x30kg

Training ging niet helemaal lekker vanwege m'n rug.. denk dat ik nu paar dagen rust neem

je beter deze keer voor een zittende frontpress kunnen kiezen
t.a.v je rug - minder belastend hiervoor

je beter deze keer voor een zittende frontpress kunnen kiezen
t.a.v je rug - minder belastend hiervoor

Ga ik onthouden thnx ;)

Vandaag weer een rustdag.
Vanochtend gewogen: 69.3 kg

ik zit trouwens te denken om over te switchen op rippetoe

Ik begin morgen met Rippetoe :D:D

Terug