jadatzalwel
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
He ben een Net begonnen met bodybuilding ( 3 maanden ) Ik train fu*king hard 5 x per week 1,5 uur. ma di wo vrij za ( donderdag voetbal ik en zondag wedstrijd)vandaar ik me benen niet te zwaar train. Ik eet super veel om me aan de gang te houden en ik let op wat ik eet. Heb ook suplementen gehaalt creatine whey glumutine multi vitanime ( nam ik trouwens elke dag mar heb nu een speciaal voor bodybuilders
Ik slaap ook goed 8 uur per avond. Ik heb Big_t lesje eten gevolgt met om de uur eten en daarna opbouwen. Maar
Weeg 90 kilo 13.5% vet
lengte 1.94 ( groot he
)
Wat zal ik us doen een bulk schema bouwen en daarna weer cutte. Of cutte tot me % omlaag is nar 8% want wil namelijk goed uitzien voor de vak. in aug.
hoe pak ik dit aan. Mij doel is: veel spier en aardig droog zijn. ( die klink raar dit wil iedereen
)
ik zit met de tijd in me hoofd heb geen zin om een hoog % tijdens vak.
Heb dus 5 maanden de tijd. Dus mensen in welke volgorde raden jullie mij aan om me doel te halen of een heel eind in die richting. thx
groetjes Dogie
Ik slaap ook goed 8 uur per avond. Ik heb Big_t lesje eten gevolgt met om de uur eten en daarna opbouwen. Maar Weeg 90 kilo 13.5% vet
lengte 1.94 ( groot he
)Wat zal ik us doen een bulk schema bouwen en daarna weer cutte. Of cutte tot me % omlaag is nar 8% want wil namelijk goed uitzien voor de vak. in aug.
hoe pak ik dit aan. Mij doel is: veel spier en aardig droog zijn. ( die klink raar dit wil iedereen
)ik zit met de tijd in me hoofd heb geen zin om een hoog % tijdens vak.
Heb dus 5 maanden de tijd. Dus mensen in welke volgorde raden jullie mij aan om me doel te halen of een heel eind in die richting. thx groetjes Dogie

. ik zal is snel een fototje maken van nu ff voor de tussen stand.
( bulken? cutte? ))