XXL Nutrition

Waar doe jij je boodschappen?

Peiling Peiling Bij welke supermarkt doe jij je boodschappen?

• Totaal stemmers
    87
  • Peiling gesloten .
AH of C1000. Maar de lokale C1000 heeft dus geen grote potten Calve pindakaas (met stukjes noot) dus de voorkeur gaat naar de AH.

Lidl, Aldi, C1000 en AH, en soms nog een keer de EMTE (voormalig EDAH).

delhaize,colruyt en aldi

AH en Aldi/lidl

aldi / jan linders :P

Aldi/colruyt en wat turkse groothandelaars

Supercoop, AH, Aldi, Lidl

aldi, lidl, deca, vomar

Tesco :bow2:

Bij de AH als ik veel tegelijk haal. Dat is alleen 10 minuten rijden. Voor de kleine boodschap zit er een Spar hier op het dorp.

Ik doe niet echt boodschappen :).

Abert Heijn. Vooral omdat die het dichtst bij is op 5 minuten lopen. Toevallig was ik vanmiddag bij hoge uitzondering een keer in de Dekamarkt (volgens mij alleen regio Amsterdam) maar wat een pauperzooi zeg, en ook echt niet goedkoper ofzo, iig niet de artikelen die ik nodig had.

Abert Heijn. Vooral omdat die het dichtst bij is op 5 minuten lopen. Toevallig was ik vanmiddag bij hoge uitzondering een keer in de Dekamarkt (volgens mij alleen regio Amsterdam) maar wat een pauperzooi zeg, en ook echt niet goedkoper ofzo, iig niet de artikelen die ik nodig had.

Valt me ook op ja, ben in m'n leven twee keer bij de Aldi/Lidl geweest maar spullen zijn daar gewoon net zo duur - of zelfs duurder - dan bij AH. Alleen de kipfilet was toen iets goedkoper.

AH heeft tenminste een zeer ruim assortiment, niet alles is er duur, en de uitstraling/omgeving is erg prettig. I :heart: it.

Laatst bewerkt:
aldi,plus

colruyt en delhaize

:heart:Natuurwinkel:heart: en ook wat dingen bij de AH/C1000/Lidl

Bij de AH. Er zit een AH XL bij mij 3 min lopen. Daar is echt alles te krijgen :woot:

Verder ga ik voor een aantal dingen naar de LIDL

enige die op het lijstje staat is de Appie Heyn hier op Curacao, verder de lokale supermarkten: Centrum, Exito, enz.
;)

Terug
Naar boven