apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ik word een beetje lijp van al het fokking gezeik in dit land in de afgelopen tijd.
Eerst waren het de negerzoenen die zogenaamd 'racistisch' waren..
Toen ik die shit hoorde wist ik dat het alleen nog maar een kwestie van tijd was voordat dit zou gebeuren:
Het zou niet gekker moeten worden.
De oprichters zijn beide niet eens Nederlands.
Ik word er lijp van dat al die mensen b**chen over racisme.
Als ze allemaal zo graag als gelijk behandeld willen worden, dan moeten ze zich ook als gelijk gedragen en hun bek houden.
Je hoord ook geen gejank over Blanke vla en Jodenkoeken.
Mensen moeten harder aangepakt worden in dit land.
Eerst waren het de negerzoenen die zogenaamd 'racistisch' waren..
na 86 jaar moest het veranderen omdat een paar mong*len het racistisch vonden?,,Buys Zoenen zijn de opvolgers van onze alom bekende negerzoenen, die al 86 jaar populair zijn bij jong en oud'', stelt het bakkersbedrijf op zijn website.
Toen ik die shit hoorde wist ik dat het alleen nog maar een kwestie van tijd was voordat dit zou gebeuren:
Een protest mars tegen zwarte pieten?De protestmars tegen Zwarte Piet die zaterdag zou worden gehouden in de binnenstad van Eindhoven, is afgelast. Dat heeft het Van Abbemuseum vrijdag bekendgemaakt. Aanleiding zijn de 'vele heftige reacties' op de mars, waarbij wordt gedreigd met geweld.
Het museum had in het kader van de tentoonstelling 'Becoming Dutch' de twee kunstenaars Anette Kraus en Petra Bauer de gelegenheid gegeven om een actie te houden tegen Zwarte Piet.
Het zou niet gekker moeten worden.
De oprichters zijn beide niet eens Nederlands.
Ik word er lijp van dat al die mensen b**chen over racisme.
Als ze allemaal zo graag als gelijk behandeld willen worden, dan moeten ze zich ook als gelijk gedragen en hun bek houden.
Je hoord ook geen gejank over Blanke vla en Jodenkoeken.
Mensen moeten harder aangepakt worden in dit land.

toen ik het hoorde van die negerzoenen, Het verontschuldigen voor en de positieve discriminatie van allochtonen schiet egt door tegenwoordig

dat zal ze leren vuile apen.