- Waardering
- 2.890
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke dan ga ik gewoon neppe allstars halen bij de scapino, had toch nieuwe sportschoenen nodig.
---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------
Had gelezen dat deze geen harde zool hadden in dus met zwaar gewicht in kon zakken? Of is dat niet zo?

Tevreden mee? ze staan ook op mijn eventueel lijstje nml (de damesvariantIk heb Inov-8 Fastlift schoenen gekocht bij Natural Born Runners:
http://www.naturalbornrunners.nl/inov-8-fastlift-335.html?id=6230618
)Tevreden mee? ze staan ook op mijn eventueel lijstje nml (de damesvariant)
Ik heb ze zelf en de zool is gewoon hard. Ik heb nog nooit andere squat/powerlift/oly schoenen gehad maar de zool is sowieso vele malen harder en stabieler dan normale sportschoenen.
Ik heb overigens ook genoeg mensen op youtube ze zien gebruiken
Overigens ben je volgens je stats 15jaar, wat waarschijnlijk betekend:
-Je voeten nog zullen groeien(die van mij iig wel toen ik zo oud was), beetje zonde om schoenen van 150 euro te kopen als je volgend jaar al nieuwe nodig hebt.
-Zolang je geen 200 kg squat geloof ik niet dat de zool van de schoen zou in zakken(die van mij zijn na 3 maanden nog niks veranderd.
Ik vind ze iig helemaal de moeite waard voor 81,50(incl verzendkosten en inschrijf korting)
Ik heb Inov-8 Fastlift schoenen gekocht bij Natural Born Runners:
http://www.naturalbornrunners.nl/inov-8-fastlift-335.html?id=6230618
Bedankt voor de reactie.
Klopt moet nog beginnen aan rippetoe dusja tegen de tijd dat ik 100+ squat/powerclean (hierbij ga ik ze dragen) ben ik er al lang weer uitgegroeid (hoop ik tenminste haha). Vind jij dat er ik er dan nog wel neppe allstars moet bij kopen of niet? Of misschien zelfs alleen neppe all stars?

Kijk hier eens: [Link niet meer beschikbaar]
Heb zelf de goedkoopste en die zijn prima. Op Allstars squatten slaat nergens op, behalve als je ultrawide stance double ply Amerikaans squat. Snap niet waarom mensen dat elkaar maar blijven naroepen.
Kijk hier eens: [Link niet meer beschikbaar]
Heb zelf de goedkoopste en die zijn prima. Op Allstars squatten slaat nergens op, behalve als je ultrawide stance double ply Amerikaans squat. Snap niet waarom mensen dat elkaar maar blijven naroepen.
Dat zeggen ze inderdaad maar die zijn al maanden naar die prijs afgeprijsd en bij meeste shops kosten ze zelfs maar 125 euro