Fitness Seller

Waar gewichthefshoenen kopen?

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt goed dus, zou zelf in de verre toekomst ook wel een poging wagen aan smolov, hard schema lijkt me dat. Ga dan denk deze ook bestellen of een andere van die site, en misschien als ik echt door wil gaan met powerliften dan duurdere van adidas etc. Maar deze zijn nog om te beginnen met rippetoe. Kan ik ze ook gebruiken bij ohp, power clean en deadlift? Of dat beter niet doen? En wat is het verschil tussen het m en s model? Doe jijzelf ook low-bar squat?

Laatst bewerkt:
Je kunt ze eventueel ook voor andere oefeningen gebruiken uiteraard, maar vooral voor squats (alle soorten) en oly-oefeningen als cleans zijn ze functioneel. Ik doe zelf wel eens wat ohp erop als ik te lui ben om ze uit te doen, dat voelt dan net even anders maar het is te doen. Deadliften heb ik ook wel eens gedaan, voelde niet fijn. Persoonlijke voorkeur he :)

Ik weet het verschil niet tussen de modellen, maar beide kun je waarschijnlijk wel een leven lang mee doen.

Ik heb allerlei soorten squats erop gedaan: low bar, oly, front, etc. Normaal squat ik low bar, Oly kan ik niet eens op platte schoenen.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de site in ieder geval. Ga ze binnenkort maar eens bestellen. Ik koop er denk ook nog deadliftsokken of deadliftschoenen bij. Hoe lang was bij jou de levertijd? En moest je bestellen door ze een mail te sturen? En zo ja, wat moet er allemaal in die mail staan? En welke maat kan ik het beste pakken bijv. Maat kleiner dan normaal?

Laatst bewerkt:
bijna alleen maar wijven trainen met handschoentjes. tenzei je niet vol uit kan gaan omdat je grip niet goed genoeg is.

bedankt voor de site in ieder geval. Ga ze binnenkort maar eens bestellen. Ik koop er denk ook nog deadliftsokken of deadliftschoenen bij. Hoe lang was bij jou de levertijd? En moest je bestellen door ze een mail te sturen? En zo ja, wat moet er allemaal in die mail staan? En welke maat kan ik het beste pakken bijv. Maat kleiner dan normaal?

Ik heb maat 42,5 gekocht, dat is voor mij de ondergrens wat past. Toch vallen ze nog wat ruim (maar goed met dikke sportsokken). Levertijd was 2 weken. Hoe je moet bestellen staat op de website. Succes ermee!

Wil even laten weten dat de Sasto's in de aanbieding zijn bij Powerquest. 50 Euro ! Koopje voor als je eens wilt weten wat zo'n schoen met je doet.

Je moet gewoon even langs gaan op de Hobbemakade in Amsterdam. Hij stuurt ze ook niet op geloof ik.

Terug
Naar boven