michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
- mensen die powerrack bezet houden
- ouwe opa's die weer 'gezellig' tegen je praten terwijl je bezig bent met je sets
- curlen in squatrek
- ecto's in hempjes
Heb er denk nog wel wat

Ik heb niks tegen ze maar ze doen onzin dingen beginnen met iso's oefeningen.zeg wat je wilt de meeste turken die ik ken staan goed en weten wel wat ze doen (StrongkardashGenetics) u mad ?
En je dacht dit is een goed topic in sub topic Voeding? ><
In de zomer als er vliegen en muggen in m'n homegym zitten, somalische onderburen die zo nu en dan een lijk aan het koken zijn(althans zo ruikt het), als de buren het weer nodig vinden om hun vriend's baby te laten logeren in de kamer naast m'n homegym, mensen die vuurwerk afsteken en ik me kapot schrik, mensen die zonodig aan moeten bellen en me forcen om een trap naar beneden te lopen net als ik midden in een set zit, een windvlaag die m'n pwo om blaast, m'n computer die crasht tijdens de training, ****ing regen die naar binnen waait, mediamonkey die blijft hangen tijdens het trainen, buren die klagen over mijn mooie en enerverende muziek, dingen die in de weg staan tijdens het trainen en vrouwlief die zomaar naar binnen loopt tijdens het deadliften en vragen moet stellen als ik tot failure wil gaan. Voor de rest ben ik een makkelijk mens in de omgang al zeg ik het zelf.