Fitness Seller

Waar hebben jullie een hekel aan als je in de gym bent?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen die benchen

- mensen die powerrack bezet houden
- ouwe opa's die weer 'gezellig' tegen je praten terwijl je bezig bent met je sets
- curlen in squatrek
- ecto's in hempjes
Heb er denk nog wel wat

potverdomme was net van plan een tanktop te kopen bij de zeeman :(

In de zomer als er vliegen en muggen in m'n homegym zitten, somalische onderburen die zo nu en dan een lijk aan het koken zijn(althans zo ruikt het), als de buren het weer nodig vinden om hun vriend's baby te laten logeren in de kamer naast m'n homegym, mensen die vuurwerk afsteken en ik me kapot schrik, mensen die zonodig aan moeten bellen en me forcen om een trap naar beneden te lopen net als ik midden in een set zit, een windvlaag die m'n pwo om blaast, m'n computer die crasht tijdens de training, ****ing regen die naar binnen waait, mediamonkey die blijft hangen tijdens het trainen, buren die klagen over mijn mooie en enerverende muziek, dingen die in de weg staan tijdens het trainen en vrouwlief die zomaar naar binnen loopt tijdens het deadliften en vragen moet stellen als ik tot failure wil gaan. Voor de rest ben ik een makkelijk mens in de omgang al zeg ik het zelf.

Een poortje die pas opengaat als je je pas erdoor heen haalt (en dit poortje die regelmatig stuk is) en je je dus eerder een gedetineerde voelt dan een sportman.

Turken die groepjes gaan vormen en toestellen toe-eigenen.
schreeuwende mensen

stoertjes met hempjes die denken en rondkijken of ze 60 centimeter armen hebben.

Mensen die terwijl ze een apparaat bezet houden, alleen maar voor zich uitstaren terwijl jij je 3 slagen de rond in fietst.

mensen die hun shirt uitdoen in de sportschool als ze gebeld worden
mensen die hun shirt omhoog doen bij pull ups

Aan mensen die de dumbbells onder spuiten

- Mensen die benchen met mensen
- Mensen die de 250kg dumbbells bezet houden
- Strontvliegen in mijn water
- Mensen die hun huisdier meenemen
- Mensen die lelijker zijn dan ik
- Mos op de vloer
- Fatties met te strakke kleding
- Skinnies met te strakke kleding
- Beauty's met flodder kleding
- Mensen die denken dat chestfly een vlieg is die op je borst zit

mensen die denken dat ze instructeurs zijn en oefeningen zelf verkeerd uitvoert.
mensen die alleen hun kaakspieren trainen.
mensen die mij aanraken als ik zit te dagdromen.
mensen die mij aanspreken als ik op mn telefoon kijk.

In de zomer als er vliegen en muggen in m'n homegym zitten, somalische onderburen die zo nu en dan een lijk aan het koken zijn(althans zo ruikt het), als de buren het weer nodig vinden om hun vriend's baby te laten logeren in de kamer naast m'n homegym, mensen die vuurwerk afsteken en ik me kapot schrik, mensen die zonodig aan moeten bellen en me forcen om een trap naar beneden te lopen net als ik midden in een set zit, een windvlaag die m'n pwo om blaast, m'n computer die crasht tijdens de training, ****ing regen die naar binnen waait, mediamonkey die blijft hangen tijdens het trainen, buren die klagen over mijn mooie en enerverende muziek, dingen die in de weg staan tijdens het trainen en vrouwlief die zomaar naar binnen loopt tijdens het deadliften en vragen moet stellen als ik tot failure wil gaan. Voor de rest ben ik een makkelijk mens in de omgang al zeg ik het zelf.

Misschien eens een abonnement op de gym pakken.:)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 12:12 ----------

-Airco die niet aan staat als het te warm is in de zomer
-Mensen die stinkende olie gebruiken
-Mensen die hun shirt en broek uittrekken om wat te showen in de spiegel
-Mensen die 4x in de week hun borst en biceps trainen
-Mensen die enkel komen op te praten en koffie te drinken

Mensen die een week met dezelfde t-shirt komen trainen en op die manier een onaangename geur met zich mee brengen,,
Opmerking: verdoezelen door overmatig gebruik van deo/parfum helpt echt niet!

Lil' waynes die hun trainingsbroek zo laag hebben hangen dat je kan zien hoe de ppen van hun boxershorts eruit zien.

Aan mannen die vragen of ze de ijzers (waarmee ik dus aan het trainen ben!) moeten opruimen zodat ik bij de dumbbells kan, of erger nog, aan mannen die ze gewoon pakken omdat ze er maar vanuit gaan dat ik toevallig naast de halter sta te drinken maar ik er niet mee train....:mad:

En...aan vrouwen die met afschuw kijken naar hoe ik aan het bankdrukken ben maar zelf hun dikke pens niet fatsoenlijk kunnen aankleden.

Beanies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven