XXL Nutrition

Waar hebben jullie een hekel aan als je in de gym bent? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee, niemand squat/deadlift in mijn sportschool. laat ik er maar op houden dat ik dus het zwaarste squat van de hele gym.

Ja, veel maten van mij squaten/deadliften ook niet zijn twee achterlijke sukkels.

If you dont squat/deadlift you dont lift. Period.

;)

Voordelen van squats en deadlifts zijn:

- Je loopt rechter
- botten worden sterker(botdichtheid)
- Groeihormoon en testosteron productie
- Traint alle bodyparts
- Buik hoef je niet meer te trainen
- Hamstrings worden uitgestrekt(lekker gevoel!!!)
- Je kunt hoger springen
- Alle atleten doen het voorbeeld: Usain Bolt en vooral veel basketballers voor een hogere sprong.
 
Gezellige zooi hier :D :laugh:
 
Heb je al lang een homegym ?

haha nee ik zweer jou, het is een redelijk grote sportschool met ook bovengemiddelde buffe mensen alleen niemand doet compounds als sq/dl echt vaag.. maar ik squat ook zo laag omdat ik blessuregevoelig ben en kraakbeentekort heb in mijn rechterknie.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 18:50 ----------

Ja, veel maten van mij squaten/deadliften ook niet zijn twee achterlijke sukkels.

If you dont squat/deadlift you dont lift. Period.

;)

Voordelen van squats en deadlifts zijn:

- Je loopt rechter
- botten worden sterker(botdichtheid)
- Groeihormoon en testosteron productie
- Traint alle bodyparts
- Buik hoef je niet meer te trainen
- Hamstrings worden uitgestrekt(lekker gevoel!!!)
- Je kunt hoger springen
- Alle atleten doen het voorbeeld: Usain Bolt en vooral veel basketballers voor een hogere sprong.

klopt, mn trainingsmatties lachen me uit omdat ik mijn benen train, omdat ik zeg dat je met sq/dl ook buikspieren traint etc etc en hun progressie is juist tering langzaam. kan ze echt niet peilen....
 
Gezellige zooi hier :D :laugh:

Idd, hier bloeien wat mooie dingen op. Hier groeien de liefdes.
Ik zie niets dan witte duiven..............en een kerel met ruiten petje die ze neerschiet.
 
haha nee ik zweer jou, het is een redelijk grote sportschool met ook bovengemiddelde buffe mensen alleen niemand doet compounds als sq/dl echt vaag.. maar ik squat ook zo laag omdat ik blessuregevoelig ben en kraakbeentekort heb in mijn rechterknie.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 18:50 ----------



klopt, mn trainingsmatties lachen me uit omdat ik mijn benen train, omdat ik zeg dat je met sq/dl ook buikspieren traint etc etc en hun progressie is juist tering langzaam. kan ze echt niet peilen....

Het grappige is dat ze zeggen ga 'serieus' trainen WHUWHUAHUWHUWha
 
Idd, hier bloeien wat mooie dingen op. Hier groeien de liefdes.
Ik zie niets dan witte duiven..............en een kerel met ruiten petje die ze neerschiet.

:roflol: 't is iig goed vermaak op de zondag :D
 
wtf mn ouders zijn het oneens over mijn eetpatroon. ze zeggen dat 6 maaltijden per dag ongezond is en dat ik daar dik van word. zelf drinken ze dagelijks meer dan een gemiddeld alcoholische hoeveelheid en dan hebben ze commentaar over hoe ongezond ik ben. ze zeggen zelfs dat pinda's ongezond zijn...
 
wtf mn ouders zijn het oneens over mijn eetpatroon. ze zeggen dat 6 maaltijden per dag ongezond is en dat ik daar dik van word. zelf drinken ze dagelijks meer dan een gemiddeld alcoholische hoeveelheid en dan hebben ze commentaar over hoe ongezond ik ben. ze zeggen zelfs dat pinda's ongezond zijn...

Uit huis gaan...
 
wtf mn ouders zijn het oneens over mijn eetpatroon. ze zeggen dat 6 maaltijden per dag ongezond is en dat ik daar dik van word. zelf drinken ze dagelijks meer dan een gemiddeld alcoholische hoeveelheid en dan hebben ze commentaar over hoe ongezond ik ben. ze zeggen zelfs dat pinda's ongezond zijn...

Altijd al gevonden dat je teveel eet
 
wtf mn ouders zijn het oneens over mijn eetpatroon. ze zeggen dat 6 maaltijden per dag ongezond is en dat ik daar dik van word. zelf drinken ze dagelijks meer dan een gemiddeld alcoholische hoeveelheid en dan hebben ze commentaar over hoe ongezond ik ben. ze zeggen zelfs dat pinda's ongezond zijn...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik heb er geen hekel aan, maar vind het wel altijd grappig om van die kereltjes van mijn leeftijd te zien die het stoer vinden zo veel mogelijk te tillen en meer als hun vriendjes, maar dan daardoor de oefening compleet fout doen
 
elke keer wanneer ik teksten van jou lees die over mij gaan weet ik van tevoren al dat jouw woorden pijn gaan doen :(

En dat.....mijn vriend.....mag nooit de bedoeling zijn. Mijn woorden brabbel ik int kader van humor. Nimmer om een medemens te kwetsen.
 
En dat.....mijn vriend.....mag nooit de bedoeling zijn. Mijn woorden brabbel ik int kader van humor. Nimmer om een medemens te kwetsen.

hah gay!
nee ik geniet echt van jouw reacties
 
Mensen die crunches op de bankdruk bank doen. Erger als curls in het squatrek.
 
wtf mn ouders zijn het oneens over mijn eetpatroon. ze zeggen dat 6 maaltijden per dag ongezond is en dat ik daar dik van word. zelf drinken ze dagelijks meer dan een gemiddeld alcoholische hoeveelheid en dan hebben ze commentaar over hoe ongezond ik ben. ze zeggen zelfs dat pinda's ongezond zijn...
Hoe gaat die voor de rest op het kamp?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven