MuscleMeat

Waar ik me super aan erger bij sommige bodybuilders!

Haahahhahahahahah

Ja ooit zijn we eens begonnen allemaal.

Als beginner word je beoordeeld naar zwaardere maatstaven dan het mogelijk is om aan te voldoen. In plaats van dan heel nagatief te zijn kun je ook wat subtieler te werk gaan en iemand steunen en supporten om te komen waar hij / zij een doel heeft gestelt.

Regelmatig lees ik wel eens verschillende forums van deze site, en wat me meestal opvalt is hoe denigrerend sommige gasten zijn tegenover mensen die net beginnen en hun foto laten zien.

Ik bedoel kom op zeg we moesten allemaal ooit zo beginnen en nu denken sommige bodybuilders dat ze god zelf zijn! Get real, ook al ben je super gespierd gecheat of niet met anabolen, uber zal je nooit zijn, niemand is dat.

Wat heb je bv aan een bonk spieren als je niet kan vechten hehe. Zelf wordt ik echt niet bang als een bodybuilder beetje stoer gaat doen tegen mij omdat hij denkt dat ie groot is. Zielig gewoon toch?

peace

Amen.

:roflol:

spierfobie ?

waar gaat dit topic over ???
bb'ers kunnen niet vechten ???
daar gaat bb dan ook helemaal niet over
dus wat is je punt ???

ik ga toch ook op een basketbal forum geen topic maken dat ze allemaal sucken in ping pong? :-/

oooh

Slag im Waffel, (oorsprong swaffeling uit het duits :D )

Episch topic.

Wat een bagger topic, TS ga lekker je zwarte ninja pakje aan trekken ofzo en ga in de zandbak spelen,,

en kom als je wil niet meer terug op dit forum, dan kunnen we te minsen over BODYBUILDING praten, ga maar naaar het overzicht dochters www.startpagina.nl daar onder de V kiesje het linkje vechtsport en ga daar zulke topic starten

Meltdown

Wie zijn kloon is TS eigenlijk?

Get real, ook al ben je super gespierd gecheat of niet met anabolen, uber zal je nooit zijn, niemand is dat.

Wat heb je bv aan een bonk spieren als je niet kan vechten hehe. Zelf wordt ik echt niet bang als een bodybuilder beetje stoer gaat doen tegen mij omdat hij denkt dat ie groot is. Zielig gewoon toch?

Dit stukje vind ik dan wel overdreven.

Regelmatig lees ik wel eens verschillende forums van deze site, en wat me meestal opvalt is hoe denigrerend sommige gasten zijn tegenover mensen die net beginnen en hun foto laten zien.

Ik bedoel kom op zeg we moesten allemaal ooit zo beginnen en nu denken sommige bodybuilders dat ze god zelf zijn! Get real, ook al ben je super gespierd gecheat of niet met anabolen, uber zal je nooit zijn, niemand is dat.

peace

doe niet zo stoer joh, held :roflol:

Mischien een kloon van ciko, hij is misschien vechtsport gaan doen omdat gewichten niet voor hem zijn weggelegt.

jij komt lekker binnenvallen met je 24 posts zeg...
last van capsones?
Denk dat je eerder kapsones heb als je al iets van 23648345948 posts heb geplaatst ipv 24.. vind het een goed topic, beetje jammer als het idd een man is die gewoon met rel-intenties dit verhaal is begonnen, maar who cares..

Verder vind ik de commentaar op de foto's e.d. wel wat realistischer gehouden mag worden..afzeiken over hun lichaam enzo. Want zeg nou zelf, zulke grote beesten kan je het overgrote meerendeel van dit forum niet noemen.

En wanneer er een 'paalbaar chickie' post met gewoon een atletische bouw en verder geen echte vorderingen dan vliegt de testosteron je om de oren en krijgt mevrouw 10-en. Terwijl vrouwen die echt hemel en aarde hebben verschoven maar een minder mooi fysiek nog hebben

De wijze les die we vandaag uit dit topic kunnen halen is;
"Hou een realistische kijk op een foto.. en keep duidelijk in mind dat het om progressie gaat."
Ook een grote reden waarom ik maar niet reargeer op foto's van mede DBB-ers en ook geen serieuze foto's van mij post. Want hier ben ik gewoon niet mee bezig. :D

Beginners uitlachen is best zielig inderdaad, maar bodybuilding met vechtsporten vergelijken is nog zieliger... dus trek je ninja pakje maar weer aan en ga lekker buiten spelen... :hello:

Terug
Naar boven