- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Pas maar op, anders krijg je 1000 kickboxers achter je aan.

wel raar dat BB'rs een vrouw v 33 bang proberen te maken..![]()

Wat heb je bv aan een bonk spieren als je niet kan vechten hehe. Zelf wordt ik echt niet bang als een bodybuilder beetje stoer gaat doen tegen mij omdat hij denkt dat ie groot is. Zielig gewoon toch?
maar wat nie is kan nog komen nietwaar gagain 1 dag meer dan 2300 viewsen dan te bedenken dat mensen wat zeiden van me lieve exje dat zich hier had aangemeld
![]()

respect hebben voor de huge ftm'ers.. Ik zie supervaak dat mensen bodybuilders linken aan anabolen enzo. En zeggen dat ze het ook wel kunne op die manier. Kan bepaalde reacties wel begrijpen. Want het is gewoon ****ing hard werken om gespierd te worden en sommigen kunnen dat niet begrijpen. Heb mezelf nu ook goed ingelezen op het gebied van bb, en daarbij kan je je aardig irriteren aan sommige opmerkingen/uitspraken/foto's die hier gemaakt/geplaatst worden.
ja groot ben ik zelf dan nog nietmaar wat nie is kan nog komen nietwaar gaga

Pas maar op, anders krijg je 1000 kickboxers achter je aan.

Regelmatig lees ik wel eens verschillende forums van deze site, en wat me meestal opvalt is hoe denigrerend sommige gasten zijn tegenover mensen die net beginnen en hun foto laten zien.
Ik bedoel kom op zeg we moesten allemaal ooit zo beginnen en nu denken sommige bodybuilders dat ze god zelf zijn! Get real, ook al ben je super gespierd gecheat of niet met anabolen, uber zal je nooit zijn, niemand is dat.
Wat heb je bv aan een bonk spieren als je niet kan vechten hehe. Zelf wordt ik echt niet bang als een bodybuilder beetje stoer gaat doen tegen mij omdat hij denkt dat ie groot is. Zielig gewoon toch?
peace