Fitness Seller

Waar ik me super aan erger bij sommige bodybuilders!

ben je al deaud?

TS is waarschijnlijk zo'n vet gefrustreerd wijf van de WeightWatchers-club :D

leuk topic

werkelijk geen slotje nodig hier :no:

:slotje:

100 meter zwemmen voor fysiek gehandicapten.
Sporza is op reportage bij de paralympics en gaan bij het zwembad waar de 100 meter freestyle wordt gehouden.
Aan de eerste startblok interviewen ze de zwemmer die blijkbaar geen armen heeft. Ze vragen hem hoe hij het in godsnaam gaat klaarspelen om honderd meter te zwemmen zonder armen. Antwoord die man:"wel, ik zwem enkel op beenkracht natuurlijk".
Vol eerbied stappen ze naar de tweede startblok waar een vent zonder benen zich klaarmaakt. Vragen ze hem hoe hij erin zal slagen om de klus te klaren. Deze antwoord heel simpel:"Ik doe het volledig op armkracht".
Tenslotte naderen ze de derde startblok waar een man zonder benen noch armen zich laat klaarmaken door zijn trainer. Met de grootste verbazing vragen ze die moedige kerel wat hij hier komt doen." Wel zegt ie, mijn oren zijn zo ontwikkeld dat ik al wapperen in het water een recordtijd kan neerzetten enkel en alleen op oorkracht!

Het startschot wordt dan gegeven en de twee eerste zwemmers duiken het water in, de derde wordt uiteraard geholpen door zijn trainer. Alles verloopt goed behalve voor de derde die als een steen zinkt. Na een minuutje of twee duikt z'n trainer er toch achter en haalt hem boven. Bij het bijkomen op de rand van het zwembad schreeuwt de zwemmer tegen zijn trainer "MAAR ALLEE JONGEN? GE WEET TOCH DA GE MIJN BADMUTS NIE OVER MIJN OREN MOOGT TREKKEN!!!"

BB staat los van vechtsport, maar idd sommige bodybuilders doen alsof ze god zijn. ja dat is ook zo maar dat doen wel meer mensen. Fok it and train hard

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

respect hebben voor de huge ftm'ers.. Ik zie supervaak dat mensen bodybuilders linken aan anabolen enzo. En zeggen dat ze het ook wel kunne op die manier. Kan bepaalde reacties wel begrijpen. Want het is gewoon ****ing hard werken om gespierd te worden en sommigen kunnen dat niet begrijpen. Heb mezelf nu ook goed ingelezen op het gebied van bb, en daarbij kan je je aardig irriteren aan sommige opmerkingen/uitspraken/foto's die hier gemaakt/geplaatst worden.
ja groot ben ik zelf dan nog niet:P maar wat nie is kan nog komen nietwaar gaga

welke pik heeft hier dit topic een waardering van 3 sterren gegeven ? :D

in 1 dag meer dan 2300 views:roflol: en dan te bedenken dat mensen wat zeiden van me lieve exje dat zich hier had aangemeld:haha:

Nog steeds open? O broer...

respect hebben voor de huge ftm'ers.. Ik zie supervaak dat mensen bodybuilders linken aan anabolen enzo. En zeggen dat ze het ook wel kunne op die manier. Kan bepaalde reacties wel begrijpen. Want het is gewoon ****ing hard werken om gespierd te worden en sommigen kunnen dat niet begrijpen. Heb mezelf nu ook goed ingelezen op het gebied van bb, en daarbij kan je je aardig irriteren aan sommige opmerkingen/uitspraken/foto's die hier gemaakt/geplaatst worden.
ja groot ben ik zelf dan nog niet:P maar wat nie is kan nog komen nietwaar gaga

Mij werd zelfs gevraagd of ik aan de anabolen zat op mijn werk............Wat ook gebeurt is dat ze het zien als ongezond.
Nu weeg ik 86/87kg bij 184............Dus als dat het geval was dan zou ik mij erg hard schamen! :o
Maarja, mensen zijn vaak onnozelle wezens.

Regelmatig lees ik wel eens verschillende forums van deze site, en wat me meestal opvalt is hoe denigrerend sommige gasten zijn tegenover mensen die net beginnen en hun foto laten zien.

Ik bedoel kom op zeg we moesten allemaal ooit zo beginnen en nu denken sommige bodybuilders dat ze god zelf zijn! Get real, ook al ben je super gespierd gecheat of niet met anabolen, uber zal je nooit zijn, niemand is dat.

Wat heb je bv aan een bonk spieren als je niet kan vechten hehe. Zelf wordt ik echt niet bang als een bodybuilder beetje stoer gaat doen tegen mij omdat hij denkt dat ie groot is. Zielig gewoon toch?

peace

Great nog een keyboard warrior erbij :o

Terug
Naar boven