MuscleMeat

Waar ik me super aan erger bij sommige bodybuilders!

Ik denk dat je meer gezelligheid op fok kan vinden, daar word denk ik meer gepraat over leuke dingen en grappige dingen. Op DBB gaat het hoofdzakelijk over trainen met gewichten... (denk ik :roflol:)

Denk jij ja!

In de secties waar ik kom wordt meer gepraat over vreemde 9coïtus)-ervaringen, grappen, grollen (hmm ook meestal over coïtus en óndergewaardeerde rassen') en iedereen wordt (vaak dan) met een knipoog afgezeken..

Wel een gezellige boel dus ja :D proberen om hier en daar een relletje te trappen en iemand eruit 'proberen' te lullen haha (zie mijn mislukte voorgaande posts in dit topic :D:o:p

Je deed iig je best sophie. Velen hebben het geprobeerd, maar niemand is het ooit gelukt.

Ja, dat zijn de "sociale" gedeeltes voor de mensen die bb/pl/sm/hl trainingen doen en niet voor lurkers.

Denk jij ja!

In de secties waar ik kom wordt meer gepraat over vreemde 9coïtus)-ervaringen, grappen, grollen (hmm ook meestal over coïtus en óndergewaardeerde rassen') en iedereen wordt (vaak dan) met een knipoog afgezeken..

Wel een gezellige boel dus ja :D proberen om hier en daar een relletje te trappen en iemand eruit 'proberen' te lullen haha (zie mijn mislukte voorgaande posts in dit topic :D:o:p

hmm vrouwen ze zijn ook allemaal hetzelfde he :D

Hehe ik zit ook op een gitaarforum en daar werd ook altijd graag (en vaak terecht) gezeken op mensen die geeneens iets met gitaren doen maar daar "voor de lol" zitten. Schijtirritant waren de meesten dan ook.

Sophiej, je hebt me nieuwschierig gemaakt. Waarom zit je wel op dbb, maar train je niet?

Omdat ze van nature al een beest is.. you've seen the pictures.

Gelieve niet iedereen over dezelfde kam te scheren, ik heb zelf jarenlang gevechtsport gedaan en doe nu bodybuilding. Ik voel mij helemaal geen god of ubermensch, integendeel zelfs, ons kaarsje kan reeds de volgende seconde uitgeblazen worden of je nu 120 kg weegt of 50. Ik heb heel mijn leven lang respect gehad voor andere mensen en verwacht ook respect van anderen. Dat is alles!

Gelieve niet iedereen over dezelfde kam te scheren, ik heb zelf jarenlang gevechtsport gedaan en doe nu bodybuilding. Ik voel mij helemaal geen god of ubermensch, integendeel zelfs, ons kaarsje kan reeds de volgende seconde uitgeblazen worden of je nu 120 kg weegt of 50. Ik heb heel mijn leven lang respect gehad voor andere mensen en verwacht ook respect van anderen. Dat is alles!

mijn respect heb je ;)

Ja joh die mesomorph kunnen niet vechten.
;)

Manhoef is een ****ing animal. Die punch is zo ****ing snel.. mn hoofd zou eraf liggen dat weet ik 100% zeker.

Dat vind ik ook nogal onbeschoft hoe groot hij dan ook mag wezen.

edit: Ik zie toch meestal dat beginners 6en en soms 7ens voor de motivatie krijgen. Ik vind het wel meevallen met het afkraken.

tis gewoon hoe je het bekijkt:D ik moest er zelf om lachen , ze deden hun final set ermee en we kregen het weer terug big deal

eerste post gelezen... een bodybuilder die wat de stoere gaat uithangen en wilt uitpakken, is geen bodybuilder

dat zijn "stoere" beachboys

:D

hahaha, nu de partner van zo'n gefrustreerde 60kg kickboxer. durfde je mannetje "eelco" het zelf niet te verkondigen? stiekem wil "forestelder" graag gepaald worden door een delegatie gespierde DBB-freaks.

wie meldt zich aan?

Terug
Naar boven