XXL Nutrition

Waar ik me super aan erger bij sommige bodybuilders!

TS is verdacht stil...zeker seppuku gepleegd?:D

Dat zijn er niet zoveel hoor.................hooguit 80% denk ik.
:cool: lol

Wat een jeuk topic trouwens. Je hebt fatsoenlijke en onfatsoenlijke mensen op deze wereld. En die lopen in iedere (sub)cultuur. En verder heeft bb geen reet met vechten te doen maar met jezelf pimpen. Veel leuker toch. Lekker in je lijf zitten i.p.v frusti anderen afdrogen "omdat je het kan".

hahaha hilarisch topic dit weer, jammer dat ik er zo laat bij was, alle kaas is al van het brood gegeten.

Moraal van het verhaal; veel beginners afkraken dan krijgen we meer van dit soort kloontjes!

hahaha hilarisch topic dit weer, jammer dat ik er zo laat bij was, alle kaas is al van het brood gegeten.

Moraal van het verhaal; veel beginners afkraken dan krijgen we meer van dit soort kloontjes!

Beetje jammer "Loo", nu kan jij de TS niet meer afkraken en de andere niet-trainende leden afkraken.

Volgens mij heeft de TS die al jaren "martial arts" trained flink klappen gehad van een of andere buffe gast :roflol:

ach jah zoals al vermeld gaat het hier om een.....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga terug je bos in dan takkewijf:mad: Beetje bomen betuttelen ofzo

:roflol: wtf is jou probleem joh :roflol:
denk aan die bloeddruk

Regelmatig lees ik wel eens verschillende forums van deze site, en wat me meestal opvalt is hoe denigrerend sommige gasten zijn tegenover mensen die net beginnen en hun foto laten zien.

Ik bedoel kom op zeg we moesten allemaal ooit zo beginnen en nu denken sommige bodybuilders dat ze god zelf zijn! Get real, ook al ben je super gespierd gecheat of niet met anabolen, uber zal je nooit zijn, niemand is dat.

Wat heb je bv aan een bonk spieren als je niet kan vechten hehe. Zelf wordt ik echt niet bang als een bodybuilder beetje stoer gaat doen tegen mij omdat hij denkt dat ie groot is. Zielig gewoon toch?

peace

:roflol:

No way dat jij 33 jaar bent !! (of ben je misschien intellectueel gehandicapt :o)

Maar je moet wel toegeven, deze superdude die al een jaar traint laat zijn abs zien :roflol: :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik dacht, nu heb ik de domste dingen ooit gelezen, lees ik in eens dit
Wat heb je bv aan een bonk spieren als je niet kan vechten hehe
Door zo'n uitspraken herken ik de onwetenden uit de idioten.

Pas maar op, anders krijg je 1000 kickboxers achter je aan.

ik ben ook nog maar beginner en nieuw op het forum en ik heb alleen nog maar goeie raad gekregen hier (waarvoor dank). Dit topic gaat over niks zinnigs, enige reden waarom dit gepost is is om te rellen. Zielig verspil dit forum niet en laat het over aan mensen die wel serieus aan hun lichaam willen werken en vooruitgang boeken!!

Terug
Naar boven