- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Manhoef is een ****ing animal. Die punch is zo ****ing snel.. mn hoofd zou eraf liggen dat weet ik 100% zeker.

Dat zijn er niet zoveel hoor.................hooguit 80% denk ik.
lol

hahaha hilarisch topic dit weer, jammer dat ik er zo laat bij was, alle kaas is al van het brood gegeten.
Moraal van het verhaal; veel beginners afkraken dan krijgen we meer van dit soort kloontjes!
Zeker een beginner. Als je een foto had gepost, had ik je tenminste nog af kunnen kraken. Jammer dus.![]()

Ik zou bijna zeggen; magistraal......
Volgens mij heeft de TS die al jaren "martial arts" trained flink klappen gehad van een of andere buffe gast![]()

Ga terug je bos in dan takkewijfBeetje bomen betuttelen ofzo

Regelmatig lees ik wel eens verschillende forums van deze site, en wat me meestal opvalt is hoe denigrerend sommige gasten zijn tegenover mensen die net beginnen en hun foto laten zien.
Ik bedoel kom op zeg we moesten allemaal ooit zo beginnen en nu denken sommige bodybuilders dat ze god zelf zijn! Get real, ook al ben je super gespierd gecheat of niet met anabolen, uber zal je nooit zijn, niemand is dat.
Wat heb je bv aan een bonk spieren als je niet kan vechten hehe. Zelf wordt ik echt niet bang als een bodybuilder beetje stoer gaat doen tegen mij omdat hij denkt dat ie groot is. Zielig gewoon toch?
peace
)
Door zo'n uitspraken herken ik de onwetenden uit de idioten.Wat heb je bv aan een bonk spieren als je niet kan vechten hehe
Pas maar op, anders krijg je 1000 kickboxers achter je aan.

No way dat jij 33 jaar bent !! (of ben je misschien intellectueel gehandicapt)